- breyton
- OP
- 125 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1999 x18xe1
- Cluj
breyton
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1999 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Buna tuturor si Sarbatori cu bine:)
Am pe vectra A ,1.6 benzina din 94 cu o instalatie de gaz numita bigas E20.
Ma ajuta cineva sa cu niste lamuriri in privinta reglajelor?
Mentionez ca traseul de aer din filtru este obturat putin ,asa a pus cel care a montat-o pe masina.
Stiu ca se fac de la butoanele de pe furtun si de pe plaman,dar nu stiu exact ce face fiecare.
In principiu vreau sa reglez relantiul,ca sta foarte jos,undeva pe la 500 ture.
Atasez si niste poze,poate a mai avut careva.
Am pe vectra A ,1.6 benzina din 94 cu o instalatie de gaz numita bigas E20.
Ma ajuta cineva sa cu niste lamuriri in privinta reglajelor?
Mentionez ca traseul de aer din filtru este obturat putin ,asa a pus cel care a montat-o pe masina.
Stiu ca se fac de la butoanele de pe furtun si de pe plaman,dar nu stiu exact ce face fiecare.
In principiu vreau sa reglez relantiul,ca sta foarte jos,undeva pe la 500 ture.
Atasez si niste poze,poate a mai avut careva.
dj_coma
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
pe furtunul de gaz care merge de la plaman la injectie ai un reglaj format dintr-un robinet si un motoras pas cu pas? sau ii numai cu motoras pas cu pas?
daca ai robinet il inchizi de tot si dupa aia il deschizi 3 ture daca vrei sa mergi la consum si 3 ture jumate daca vrei sa ia ceva vana in motor.
pornesti motorul si de pe plaman rotesti usor stanga dreapta robinetul micut din partea dreapta. rotesti usor si astepti sa vezi reactia motorului. cand ai ajuns la 750-800 rpm opresti motorul si il pornesti din nou sa vezi cum merge.
succes
daca ai robinet il inchizi de tot si dupa aia il deschizi 3 ture daca vrei sa mergi la consum si 3 ture jumate daca vrei sa ia ceva vana in motor.
pornesti motorul si de pe plaman rotesti usor stanga dreapta robinetul micut din partea dreapta. rotesti usor si astepti sa vezi reactia motorului. cand ai ajuns la 750-800 rpm opresti motorul si il pornesti din nou sa vezi cum merge.
succes
- profes0rul
- **
- 87 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Vectra 1990 1.6i + GPL
- Vaslui
profes0rul
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
plopy- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2011
- Mesaj Privat
- astrasport
- **
- 95 mesaje
- din 11 Oct 2011
- Astra 2002 z16xe
- Alta tara
astrasport
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2011
- Mesaj Privat
Daca mergea bine inainte , parerea mea este ca sa nu umbli la ,,plaman,,.
Eu am avut o vectra a c18nz, injectie monopunct cu gpl. Din cand in cand, nu chiar des, cred ca din cauza la gpl , imi scadea relantiul asa cum spui si tu pe la 500 rpm. Eram innebunit si nu stiam ce sa ai fac, multi ma indemnau sa merg la cei care instaleaza gpl, ca stiu ei... ca nu stiu ce.....pana intr-o zi cand un vecin mi-a spus ca si el are pe masina lui ,un cielo,instalatie gpl si ca trebuie sa inchid de tot robinetul (surubelul)de pe furtunul catre admisie, dupa care sa al desfac O TURA SI JUMATATE !
Nu vreau sa al contrazic pe dj-coma, insa la mine a functionat perfect-relanti normal,fugea , tragea, se infigea.
Cred ca la 3 ture jumate este pre mult gpl si se inneaca, parerea mea. Acum nu stiu ce sa zic incearca si asa si asa si vezi care varianta ti se potriveste. Mult succes!
Eu am avut o vectra a c18nz, injectie monopunct cu gpl. Din cand in cand, nu chiar des, cred ca din cauza la gpl , imi scadea relantiul asa cum spui si tu pe la 500 rpm. Eram innebunit si nu stiam ce sa ai fac, multi ma indemnau sa merg la cei care instaleaza gpl, ca stiu ei... ca nu stiu ce.....pana intr-o zi cand un vecin mi-a spus ca si el are pe masina lui ,un cielo,instalatie gpl si ca trebuie sa inchid de tot robinetul (surubelul)de pe furtunul catre admisie, dupa care sa al desfac O TURA SI JUMATATE !
Nu vreau sa al contrazic pe dj-coma, insa la mine a functionat perfect-relanti normal,fugea , tragea, se infigea.
Cred ca la 3 ture jumate este pre mult gpl si se inneaca, parerea mea. Acum nu stiu ce sa zic incearca si asa si asa si vezi care varianta ti se potriveste. Mult succes!