- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Buna si Craciun Fericit! Am o mica problemuta. Mi-am cumparat o Tigruta 1.4 de curand si acum cateva zile in urma am vrut sa-i fac plinul, pentru prima data de la cumparare, dar cand s-a umplut rezervorul a aruncat aproape jumatate afara, fiindca dobitocul care si-a bagat nasul, cand o fi reparat-o sau ce i-o fi facut, nu i-a pus garnitura cum trebuie la capacul pompei. Am reusit sa o montez, dar a doua zi dupa ce am pornit-o si m-am plimbat vreo 4 km, dupa oprire nu a mai vrut sa porneasca, fiindca pompa nu mai functiona. Am tractat-o la garaj si m-am apucat de treaba.
Am scos pompa din nou si am constatat ca se blocase sau nu stiu ce a avut, dar la prima proba nu mai invartea, pana la urma a luat-o. Pe masina am constatat alta problema, furtunul de la tur era modificat fata de cum a fost el original si cand puneam capacul se strangula, asa ca a trebuit sa caut solutii, in cele din urma reusind sa remediez si problema asta, dar din pacate porneste foarte greu. Am observat ca atunci cand pun contactul nu se aude pompa cum baga, ci doar cand incerc sa pornesc. Am schimbat filtrul de benzina si uleiul, dar din lipsa de fonduri am pus pentru o scurta peroada ulei 15W40, sper sa nu ma certati tare si poate nu este asta cauza pornirii greoaie.
Intrebarea este urmatoarea: Pompa de benzina trebuie sa se auda cateva secunde si atunci cand pun contactul sau numai cand se invarte motorul?
Va multumesc anticipat si Sarbatori Fericite!
Am scos pompa din nou si am constatat ca se blocase sau nu stiu ce a avut, dar la prima proba nu mai invartea, pana la urma a luat-o. Pe masina am constatat alta problema, furtunul de la tur era modificat fata de cum a fost el original si cand puneam capacul se strangula, asa ca a trebuit sa caut solutii, in cele din urma reusind sa remediez si problema asta, dar din pacate porneste foarte greu. Am observat ca atunci cand pun contactul nu se aude pompa cum baga, ci doar cand incerc sa pornesc. Am schimbat filtrul de benzina si uleiul, dar din lipsa de fonduri am pus pentru o scurta peroada ulei 15W40, sper sa nu ma certati tare si poate nu este asta cauza pornirii greoaie.
Intrebarea este urmatoarea: Pompa de benzina trebuie sa se auda cateva secunde si atunci cand pun contactul sau numai cand se invarte motorul?
Va multumesc anticipat si Sarbatori Fericite!
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Pornirea grea nu se datoreaza uleiului.Desi acel ulei este foarte gros.Este bun pentru temperaturi foarte ridicate.Cifra dinaintea w reprezinta coeficientul de temperatura la rece.Cu cat e mai jos cu atat e mai subtire la rece.Cel de dupa W reprezinta coeficientul la cald.
La tine doar nu se va face ungerea cum trebuie acuma fiind iarna pana se incalzeste bine uleiul.
Pornirea grea presupun ca e de la o greseala de montaj a pompei.
La tine doar nu se va face ungerea cum trebuie acuma fiind iarna pana se incalzeste bine uleiul.
Pornirea grea presupun ca e de la o greseala de montaj a pompei.
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsul promt! Credeti ca vinovat de aceasta problema este releul? Daca da, v-as ruga sa-mi spuneti, unde se afla caseta cu relee. Pompa nu cred ca este legata gresit, fiindca mufa de la pompa nu poate fi pusa decait intr-un singur fel, iar papucii de la pompa nu pot fi inversati fiindca au dimensiuni diferite. Mai mult de atat nu sunt decat doua fire care alimenteaza pompa si anume rosu+ si albastru-. Multumesc inca odata si astept raspunsul legat de releu!
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
cipylan a scris:Va multumesc pentru raspunsul promt! Credeti ca vinovat de aceasta problema este releul? Daca da, v-as ruga sa-mi spuneti, unde se afla caseta cu relee. Pompa nu cred ca este legata gresit, fiindca mufa de la pompa nu poate fi pusa decait intr-un singur fel, iar papucii de la pompa nu pot fi inversati fiindca au dimensiuni diferite. Mai mult de atat nu sunt decat doua fire care alimenteaza pompa si anume rosu+ si albastru-. Multumesc inca odata si astept raspunsul legat de releu sau daca este din alta cauza contcat, sigurante... !
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsul promt! Credeti ca vinovat de aceasta problema este releul? Daca da, v-as ruga sa-mi spuneti, unde se afla caseta cu relee. Pompa nu cred ca este legata gresit, fiindca mufa de la pompa nu poate fi pusa decait intr-un singur fel, iar papucii de la pompa nu pot fi inversati fiindca au dimensiuni diferite. Mai mult de atat nu sunt decat doua fire care alimenteaza pompa si anume rosu+ si albastru-. Multumesc inca odata si astept raspunsul legat de releu sau daca este din alta cauza contcat, sigurante... ! Scz am scris de pe mobil si am pus degetul gresit
zegetin1
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dambovita
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am verificat aseara si l-am gasit, daca ma ajuta vreun prieten, poate reusesc sa postez o filmare. Releul este mov si intradevar cand am facut punte pe 2 si 8 am constatat ca functiona fara sa invart motorul. Trebuie sa astept pana pe 4 sa deschida magazinele sa imi cumpar un releu. La multi ani tuturor si sa aveti parte de tot ce va doriti!
- cipylan
- OP
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Buna! De vreo 3 zile motorul porneste la prima cheie, in rezervor avand doar vreo 10 litri benzina. Nu am schimbat releul inca si singurul lucru pe care l-am facut, a fost sa montez furtunul de la pompa de aer, cea care alimenteaza motorul, fiindca era iesit din pompa. Poate in viitor voi schimba releul fiindca trebuie sa tin putin contactul cuplat.