Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am o problema cu becul de la avarie motor
daca merg la drum lung , in general cam cu 100 km\h , se aprinde pentru cca 20 sec. apoi se stinge
asta se intampla cam la un interval de 5-10 min.
cam ciudat as zice eu...
a mai patit asa ceva cineva? e normal? sau trebuie sa ma duc la un tester ceva?!
Rolling Eyes
in oras nu se aprinde deloc.... Rolling Eyes
Skip ads

  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
Pe aici am scris ce am patit eu, marti sunt programat la tester, am sa postez si rezultatul. Bafta tuturor.

PS. am citit in graba si an crezut ca e in semnatura Vectra C, poate te ajuta oricum.
  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Fa testul cu agrafa: http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
si spune-ne ce rezultate ai.
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
maramu a scris:
PS. am citit in graba si an crezut ca e in semnatura Vectra C, poate te ajuta oricum.


mersi oricum de ajutor
nu cred ca ma ajuta...pentru ca la mine nu conteaza neaparat turatia
merg undeva pe la 2500 rot\min,constant....si se aprinde,se stinge la dif. camde 5 min.
si in oras o turez...dar nu se aprinde deloc.... Shocked o sa mai astept pana o sa stea aprins continuu Very Happy sa ma motive sa ma duc la tester
p.s. scuze de intarziere
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
teo_parvu a scris:Fa testul cu agrafa: http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
si spune-ne ce rezultate ai.


am facut si testul cu agrafa ... nu apare nici un cod de defect...incep sa cred ca e normal... Confused
mai spunea cineva ca daca am gaz pe masina se mai aprinde , dar nu am
aaa si am uitat sa precizez,se aprinde dupa ce merg ceva timp...cam dupa aprox. o ora .... Confused
  • ady78

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: constanta
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Sigur este de la senzorul de oxigen. Din cauza unui furtunas cand mergeam la drum lung mi se aprindea check engine iar la test agrafa i-mi dadea cod 44 (amestec sarac). In oras nu se aprindea. Dupa remedierea furtunasului nu mi s-a mai aprins martorul. La test agrafa nu i-ti da codul de eroare daca de la prima avertizare ai pornit masina de 20 de ori fara ca, calculatorul, sa mai sesizeze eroarea ( se sterge automat ). Cel mai bine este sa faci testul agrafa imediat dupa ce se aprinde martorul din bord. Sti sa faci testul? Citeste bine aici : http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stiu sa fac testul ( am scris si mai sus )
dar spune-mi totusi unde se afla furtunasul respectiv...
cand am facut testul sigur o mai pornisem de mai mult de 20 de ori,s-ar putea sa ai dreptate...
chestia e ca nu am mai facut un drum lung de vreo luna Rolling Eyes
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am gasit ceva , recent am facut vreo 200 si ceva de km...becul de la avarie motor...tot la locul lui si bineinteles aprins ...
am facut acum testul cu agrafa si a dat cod 13, mai exact :
" oxygen sensor - no change in voltage / open circuit "
acum mai ramane sa si inteleg mai exact de unde vine ... Shocked
am inteles ca e ceva in legatura cu sonda lambda...
putin ajutor mi-ar prinde bine , de unde sa incep si ce sa schimb / verific
astept ca cineva sa ma lumineze ...
  • shoppy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2006

  • Mesaj Privat
exact aceeasi problema o am si eu la o vectra B din '96. X16XEL . N-am descoperit nici pana acum de la ce se aprinde...cert e ca n-am mai mers la distante mari...iar in oras...n-are nici o treaba.! Dak descoperi ceva...anuntane..!
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Dupa delungi cautari am ajuns din pacate la reprezentanta. Nu am gasit nicaieri un tester care sa se inteleaga cu masinutza mea. Ce mi se pare ciudat este ca nu am primit nici o fisa de diagnoza, ceva ca sa vad ce au facut meseriasi acolo iar de priceput ce scrie pe aparat nicigand, era in maghiara. Astea au fost detalii. Ei mi-au spus ca este eroare P0400, functionare defectuoasa valva EGR. Rezolvarea pe care mi-au propuso ei este rescrierea softului. Acum va intreb eu nu este cumva o mare cioaca treaba cu rescrierea softului, dupa ce mai dau 230Ron sa apara aceeasi eroare si sa trebuiasca in cele din urma sa schimb si ceva piese. Sunt reprogramat si vreau sa stiu daca merita sa fac aceasta "investitie". Astepr raspunsuri, sfaturi si comentarii!
Bafta tuturor.
  • shoppy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2006

  • Mesaj Privat
...deci nu e nici o combinatie...eu nu m-as baga la rescriere de soft...pana la urma majina merge ok....si dk ma supara becu asa mult...il scot...k sa nu se mai aprinda..Razz!
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca ar fi mers Ok nu m-ar fi deranjat dar in momentul in care se aprinde nu se mai tureaza peste 2900.
  • shoppy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2006

  • Mesaj Privat
asta e nasol...la mine insa...se aprinde becul pt cca 10 secunde dupa care se stinge...masina mergand in parametri normali...mai trec 5-10 min ....se aprinde beculetul din nou...aceeasi simptoma...si tot asa....iar asta numai la drum lung(in oras mi s-a intamplat sa se aprinda o sg data)...si de obicei pe la 120-140 km/h.
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Urmand sfaturile catorva forumisti printre care dancuciureanu, emmanuel, Thanatos si inca cativa carora le multumesc cu aceasta ocazie, am sapat mai adanc si nu am muscat momeala cu rescrierea softului (sustinuta cu tarie de cei de la reprezentanta). Ne avand suficient curaj sa fac operatiunea singur am mers la "mecanicul meu favorit" care a inceput sa se uite pe la EGR si ce sa vezi, un furtun de la vacuum era el infipt in ceva, nu stiu exact ce (am inteles ca intrerupe aerul cind iau contactul sau cam asa ceva) dar defapt tubul in care trebuia sa stea era rupt. Deocamdata a intrerupt circuitul respectiv, maine merg sa caut piesa si am sa fac si poze. Eroarea nu mai apare atat de repede (a mai aparut de cateva ori dar numai dupa multe manevre de suparare a mototrului, mers constant la 3500-4000 mai multe secunde). Mecanicu a spus sa am rabdare pana inlocuim piesa si pane se mai curata turbina care nu prea functiona cand se aprindea chec engine.
Bafta tuturor.
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Scuze soulfly pentru ca am continuat sa postez aici dar nu vreau sa mai deschid o discutie pe tema asta.
Revin cu poze dupa cum am promis:

Asta sper ca a fost problema la mine. Durerea este ca pompa aia sau supapa ce o fi ca nu stiu, nu se vinde separat ci doar cu tot mecanismul pe care il actioneaza si acesta costa undeva la 1000Ron. Am reusit sa demontez partea defecta si acum caut la dezmembrari ca nu am sa dau atatia bani pentru o bucata de plastic, mai precis asta:

Intrebarea mea este ce actioneaza chestia aia, cu ca ma afecteaza ca merg deocamdata cu ea scoasa din functiune si daca aceasta problema putea sa dea la test eroarea P0400? Am observat ca becul se mai aprinde la bord dar foarte rar, poate fi cauza faptul ca aceea "supapa" nu functioneaza? Pe circuitul de vacuum in locul acelei supape acum este un dop.
Merci si numai bine tuturor.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

Cred ca de asta vorbesti...
Se da gaura, se fileteaza, se face la strung stut filetat, se foloseste la stringere un smac de blocare, banda teflon, superglue. Se pastreaza diametrul original, deci se largeste gaura si stutul va avea diametrul interior de cel care il aveai si inainte. Parca 4mm din ochi...
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Da aceea este problema.
Primul impuls a fost sa-mi cumpar poxipol si sa rezolv problema, dar totusi mai caut poate gasesc ceva si nu ma apuc de improvizatii.
La celelalte intrebari, ma poate ajuta cineva?, Am sa revin cu detalii daca mai apare ceva.
Merci mult!
  • utasor

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Vectra 2001 22ydtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2007

  • Mesaj Privat
acea supapa actioneaza o clapeta care permite sa intre in cilindri mai mult aer. supapa respectiva actioneaza de la o anumita turatie si este in legatura cu senzorul de gaze. bine ar fi sa cureti si acel senzor si supapa E.G.R.- Sigur, poti sa-i faci un stut si sa-l lipesti...
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Merci mult pentru lamuriri, azi am gasit ceva asemanator la un VW care are tija ceva mai lunga si membrana mai subtire dar ,DAR capacul este "aproape" identic. Nu are pe interior acest tub:

Cred ca acesta avea rolul de a opri tija in timpul culisarii, totusi am vazut ca, clapeta respectiva are si un opritor metalic, sper sa functioneze si cu acesta. Poze nu am ca l-am pus deja pe masina si maine merg sa pun si furtunul de vacuum sa vad cum se comporta. De doua zine nu imi mai apare chek engine pe bord (cu toate ca supapa nu functioneaza), sper ca asta sa fii fost singura problema.
Bafta tuturor.
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Exact aceleasi simptome le avea si motorul meu(ca si la masina lui maramu)si in urma unor verificari mai minutioase facute pe instalatia de vacuum(dupa ce am vazut posturile puse de maramu)am gasit un tub de plastic care se sparsese din cauza ca se freca de filtru de motorina,am remediat spartura,am pornit motorul si dupa ce am facut vreo 3 km sa stins check engine ,motorul merge bine ,trage.etc... Acum am o intrebare:ar trebui sa ma duc la tester sa vad daca a ramas stocata in computer vreo eroare si sa o resetez sau sa-l las in pace daca nu-mi mai face nici o figura?? Tin sa mentionez ce de atunci nu s-a mai aprins niciodata martorul din bord(cca. 10 zile).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR