- mihai_39
- OP
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am facut o prostie si am tras din greseala de pedala de ambreiaj. Acum sta foarte sus, s-a proptit in suportul metalic pe care sta pedala propriu-zisa.
Are cursa foarte lunga acum si tine mai sus, evident (ambreiaj hidraulic, se regleaza singur). Nu sunt probleme la schimbarea vitezelor, nu se pune problema.
M-am uitat acolo si totul pare in regula, nimic rupt sau indoit. Am observat ca tija de la cilindrul master intra intr-o clema alba fixata in pedala. Din cate am vazut, capatul tijei nu intra in clema. Probabil era fixata in clema aia. N-am reusit sa vad alta Corsa/pedala si nici TIS/EPC nu ma ajuta.
Pedala are si o catare, insa nu pot impinge usor tija cilindrului master.
O poza cu tija si o parte din clema:
Clema e fixata in spatele pedalei (colt dreapta-sus).
Cum pot sa micsorez cursa pedalei, la loc? Stie cineva daca mai poate fi de la altceva?
Are cursa foarte lunga acum si tine mai sus, evident (ambreiaj hidraulic, se regleaza singur). Nu sunt probleme la schimbarea vitezelor, nu se pune problema.
M-am uitat acolo si totul pare in regula, nimic rupt sau indoit. Am observat ca tija de la cilindrul master intra intr-o clema alba fixata in pedala. Din cate am vazut, capatul tijei nu intra in clema. Probabil era fixata in clema aia. N-am reusit sa vad alta Corsa/pedala si nici TIS/EPC nu ma ajuta.
Pedala are si o catare, insa nu pot impinge usor tija cilindrului master.
O poza cu tija si o parte din clema:
Clema e fixata in spatele pedalei (colt dreapta-sus).
Cum pot sa micsorez cursa pedalei, la loc? Stie cineva daca mai poate fi de la altceva?
- mihai_39
- OP
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- aalew
- **
- 120 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Astra 2008 Z17DTL
- Cluj
aalew
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
stie careva la Corsa C Z10XE cum se regleaza pedala la ambreiaj sa fie mai moale? ...la mine fac muschi cu piciorul stang. Am mers cu alta Corsa si era mai molcuta pedala...
de aerisit am aflat cum, dar nu cred ca are legatura taria pedalei cu aerisirea...
am si o imagine din EPC cu sistemul de la pedala...dar nu vad vreun reglaj pe undeva...
de aerisit am aflat cum, dar nu cred ca are legatura taria pedalei cu aerisirea...
am si o imagine din EPC cu sistemul de la pedala...dar nu vad vreun reglaj pe undeva...
MBulcau
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2018
- Mesaj Privat
quick
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2018
- Mesaj Privat
- sebybastian
- *
- 18 mesaje
- din 22 Aug 2019
- Meriva 2006 Z17DTH
- Suceava
sebybastian
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Suceava
- Masina: Meriva 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2019
- Mesaj Privat
Daca din greseala trageti de pedala de ambreiaj cum a zis initiatorul mai sus exista mari sanse sa va sara capatul tijei de la cilindrul pompei din locasul ei, o clema alba prinsa/infipta in pedala.
Ca simtom imediat o sa observati ca pedala sta mai sus decat inainte, desi in viteze va intra la fel si masina merge fara probleme.
Dar trebuie de desfacut clema din pedala, bagat capatul in clema si clema inapoi prinsa in pedala.
Altfel se poate sa se indoaie/curbeze/fisureze in timp aceasta tija care este din plastic de cele mai multe ori si frecati pompa sau chiar rulmentul de presiune.
Pompa va debraia partial, garniturile cilindrului se pot sfarama si o iau pe conducta rulmentului si va merge din ce in ce mai greu.
Deci atentie la tras de pedala sau la schimbat senzorul de pozitie pedala.
Stima.
Ca simtom imediat o sa observati ca pedala sta mai sus decat inainte, desi in viteze va intra la fel si masina merge fara probleme.
Dar trebuie de desfacut clema din pedala, bagat capatul in clema si clema inapoi prinsa in pedala.
Altfel se poate sa se indoaie/curbeze/fisureze in timp aceasta tija care este din plastic de cele mai multe ori si frecati pompa sau chiar rulmentul de presiune.
Pompa va debraia partial, garniturile cilindrului se pot sfarama si o iau pe conducta rulmentului si va merge din ce in ce mai greu.
Deci atentie la tras de pedala sau la schimbat senzorul de pozitie pedala.
Stima.