Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • tamtaru

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt nou pe forum si in acest sens sper sa nu gresesc cumva la postare. Sunt fericitul posesor al unui Vectra C 1,9 cdti 150 cp break si as dori sa-i aduc cateva modificari optice si tehnice. Vreau sa incep cu un power box pentru marirea puteri pana la ~190 cp. Intrebarile care mi le pun inainte de alua vreo decizie in acest sens sunt: merita acest power box, se simte cresterea de putere, chiar reduce consumul de combustibil dupa cum scrie pe toate site-urile? Cine a incercat asa ceva pe acelasi tip de motor sau pe altele poate sa ma ajute cu un raspuns?
Skip ads

  • cristi25cond

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Merita , depinde cati bani costa ... eu am pus pe masina mea cu 300 un tuningbox extern si merita toti banii cel putin deocamdata , se simte binisor cresterea de putere si chia a scazut consumul cu aproximativ 1 l la 100 si am si o crestere a cuplui motor....parerea mea ca se merita.
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Asta ca va scadea consumul nu o sa o cred nici daca zboara porcul (pe care l-am taiat sambata) din congelator. Smile
Mai degraba verifica la sectiunea publicitate si vezi EDS...
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
daca vrei mai multa putere de ce nu faci o rampare e mai simplu
  • tamtaru

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Ma avantajeaza power box-ul pentru ca daca vreau sa renunt la el, pot sa revin imediat la setarile stoc. Nu ma pricep la pret cu care iesi mai avantajos..Ce as vrea sa-i fac la masina este sa-i pun distantiere la roti pentu un "look" mai agresiv dar, nu cred ca se impaca bine cu power box-ul. Distantierii nu vreau sa fie peste 20 din cate am citit. Vroiam sa aud si parerea cuiva care are acelasi motor ca al meu si eventual aceeasi model de Opel.
  • Puiu_2009

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2017 B20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sunt posesor de vectra c SW cu motorizarea Z19dth,de 4 ani si primele imbunatatiri aduse au fost :
suspensie KONI reglabila si remapare EDS la 200cp fara EGR.Diferenta a fost enorma,dar a inceput sa infunde mai des filtrul de particule,drept pentru care am trecut la eliminarea acestuia.
La remaparea (facuta de maiandrei) se poate reveni oricand la softul initial,iar daca ai buton Sport,poti sa comuti pe oricare soft.In concluzie recomand remaparea cu un soft dedicat fata de un power box no name.
Motorul acesta a fost proiectat in birourile de studii ale FIAT si Alfa Romeo(a echipat Alfa156,159etc)si a fost folosit
si de SAAB9.3si9.4. deci este "CUORE SPORTIVO" la sasiu mai sunt destule de spus.
  • tamtaru

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns Puiu_2009. Ideea e ca daca ai renuntat la EGR si mai rau filtru de particule cum treci ITP-ul la noxe? Nu am buton SPORT. Ma incanta power box-ul si pentru ca are mai multe nivele de setare. Cum s-a comportat masina in rest de atunci (ambreiaj, planetare, cutie)? Mi se pare un pic fortat 50 cp in plus la 150 cp (25%), max. 30 cp mi se pare decent.
  • Puiu_2009

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2017 B20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Modelul nostru de vectra este dotat cu c.v. F40 adica aceasi cutie folosita la vectra/signum cu motorul de 3lsi 6v care are un cuplu motor asemanator. Din punct de vedere al fiabilitatii nu trebuie sa te temi, iar la ITP (cu harta EDS) a indeplinit fara probleme normele E4. Eu am inlocuit DPF-ul cu un catalizator pentru competitii, si ma gandesc in continuare cum sa scap de precat.
  • cristi25cond

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
gogo_y17dt a scris:Asta ca va scadea consumul nu o sa o cred nici daca zboara porcul (pe care l-am taiat sambata) din congelator. Smile
Mai degraba verifica la sectiunea publicitate si vezi EDS...



Daca nu-l taiai aveai surpriza ca v-a zbura...chiar este adevarat...crede cine vrea. Sarbatori fericite la toata lumea.
Este doar pentru cele cu pompa comuna , COMMON RAIL.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@cristi25cond,
Ai facut un calcul sa vezi in cat timp amortizezi investitia din scaderea de consum? Nu de alta dar cine creste puterea motorului o face pentru a merge mai repede nu pentru a economisi carburant.
  • tamtaru

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Si pe mine ma intereseaza acelasi lucru: marirea puteri si nu consumul. Vroiam doar sa vad ca nu sunt povesti cu scaderea consumului. In plus bugetul este cam limitat. Am gasit powerbox pe genercom.bg la un pret rezonabil. Am vorbit si cu EDS. Ramane sa analizez dupa sarbatori. Un an bun la toata lumea!
  • cristi25cond

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
tamtaru a scris:Si pe mine ma intereseaza acelasi lucru: marirea puteri si nu consumul. Vroiam doar sa vad ca nu sunt povesti cu scaderea consumului. In plus bugetul este cam limitat. Am gasit powerbox pe genercom.bg la un pret rezonabil. Am vorbit si cu EDS. Ramane sa analizez dupa sarbatori. Un an bun la toata lumea!


Pret rezonabil 600 lei ?.....eu am dat 300 lei. Nu e bine sa ai putere mai multa cu un consum mai mic ?...Sarbatori fericite.
  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am facut remap la 200CP si am renuntat la EGR... este alta masina dupa remap.

tuning box-urile nu fac decat sa iti creasca presiunea in rampa si iti va injecta mai multa motorina (din cate m-am interesat, asta va scurta viata catalizatorului). nu se oboseste sa optimizeze nimic. remapu iti va mari presiunea in turbina plus alte optimizari etc.

cu dpf-ul nu am nici o problema dupa remap... regenerarile mi le face la 1000km. acum am saturatie 14% si regen facut acum 100km. daca va face probleme, il voi scoate. oricum, turbina va intra mult mai repede, fara un "dop" pe evacuare.
  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Gabi.B.HD a scris:@cristi25cond,
Ai facut un calcul sa vezi in cat timp amortizezi investitia din scaderea de consum? Nu de alta dar cine creste puterea motorului o face pentru a merge mai repede nu pentru a economisi carburant.


Bine zis gabi cine vrea sa aiva puterea motorului mai mare o face pentru a merge mai ''sport'' nu sa faca economie de combustibil.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR