- ionutzu1000
- OP
- 5 mesaje
- din 29 Sep 2010
- Omega 1996
- Bucuresti
ionutzu1000
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2010
- Mesaj Privat
am un opel omega 2.0 16v din 1996 care nu ii mai dau de cap problema este ca are fluctuatii de turatie 1500-2000 am schimbat urmatoarele piese:debimetru , iac ,senzor axa cu came , senzor de turatie .Am verificat toate vacumurile nu imi da nici o eroare pe ECU daca este cineva pe aici care sa ma ajute cu aceasta problema
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ionutzu1000
- OP
- 5 mesaje
- din 29 Sep 2010
- Omega 1996
- Bucuresti
ionutzu1000
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ionutzu1000
- OP
- 5 mesaje
- din 29 Sep 2010
- Omega 1996
- Bucuresti
ionutzu1000
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2010
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pai... trebuie puse la loc in aceeasi ordine
Fara bascalie, eu cand am avut aceasta problema, asa am procedat si s-a rezolvat.
Ce spray ai folosit, pentru partea mai "fina" eu am folosit unul destinat capetelor de citire magnetica (se foloseste in informatica). De exemplu, ai un "potentiometru" in partea din spate, din plastic negru.
Pentru partea "bruta" (adica acolo unde nu e decat metal) eu am folosit... ce am avut in garaj sau ce e mai ieftin.
Verifica ca nu atrage aer fals pe niciunde (ma refer dupa debitmetrul de aer, inainte "nu conteaza") Vezi ca furtunasele care vin de la motor sa nu fie gaurite sau poroase, cateodata e greu de constatat. Vezi ca tubulatura din plastic sa nu fie pleznita pe undeva, plasticul face figuri din astea cand imbatraneste.
Fara bascalie, eu cand am avut aceasta problema, asa am procedat si s-a rezolvat.
Ce spray ai folosit, pentru partea mai "fina" eu am folosit unul destinat capetelor de citire magnetica (se foloseste in informatica). De exemplu, ai un "potentiometru" in partea din spate, din plastic negru.
Pentru partea "bruta" (adica acolo unde nu e decat metal) eu am folosit... ce am avut in garaj sau ce e mai ieftin.
Verifica ca nu atrage aer fals pe niciunde (ma refer dupa debitmetrul de aer, inainte "nu conteaza") Vezi ca furtunasele care vin de la motor sa nu fie gaurite sau poroase, cateodata e greu de constatat. Vezi ca tubulatura din plastic sa nu fie pleznita pe undeva, plasticul face figuri din astea cand imbatraneste.
- adrianomega
- *
- 7 mesaje
- din 18 Jan 2012
- Omega 1994 x20xev
- Satu Mare
adrianomega
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Suna a problema de aer fals. Asculta cu atentie sa nu fasaie pe undeva. Am vazut un tutorial in care individul sufla fum de trabuc prin furtunul de recuperare de gaze in admisie (cu motorul oprit, evident). Nu as pune gura pe el, dar in disperare de cauza apelezi si la metode neortodoxe. Vad ca postarea nu e tocmai noua, ati rezolvat problema?
- rafi_pancu
- *
- 14 mesaje
- din 19 Mar 2010
- Meriva 2011
- Timis
rafi_pancu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat