Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • ionutzu1000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
am un opel omega 2.0 16v din 1996 care nu ii mai dau de cap problema este ca are fluctuatii de turatie 1500-2000 am schimbat urmatoarele piese:debimetru , iac ,senzor axa cu came , senzor de turatie .Am verificat toate vacumurile nu imi da nici o eroare pe ECU daca este cineva pe aici care sa ma ajute cu aceasta problema
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Curata tot de la "carburator" (ma rog... zona cu clapeta de acceleratie) In general, nu trebuie schimbat nimic, evita sa faci cheltuieli inutile in prima faza. Vezi ca mai este un topic identic.
  • ionutzu1000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
de aici au inceput problemele am desfacut clapeta iac le-am curatat cu spray carburator toate gaurile de vacum schmbat garnituri le-am pus la loc si de atunci numai belele
  • ionutzu1000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
azi am verificat ecu si toate mufele si toate sunt ok am tester op-com si nu imi da nici o eroare dar relantiul oscileaza 1500-2000 de turatii am verificat si senzorul de temperatura si este bun egr ok va rog cu niste sfaturi ca nu ii mai dau de cap
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai... trebuie puse la loc in aceeasi ordine Laughing
Fara bascalie, eu cand am avut aceasta problema, asa am procedat si s-a rezolvat.
Ce spray ai folosit, pentru partea mai "fina" eu am folosit unul destinat capetelor de citire magnetica (se foloseste in informatica). De exemplu, ai un "potentiometru" in partea din spate, din plastic negru.
Pentru partea "bruta" (adica acolo unde nu e decat metal) eu am folosit... ce am avut in garaj sau ce e mai ieftin.
Verifica ca nu atrage aer fals pe niciunde (ma refer dupa debitmetrul de aer, inainte "nu conteaza") Vezi ca furtunasele care vin de la motor sa nu fie gaurite sau poroase, cateodata e greu de constatat. Vezi ca tubulatura din plastic sa nu fie pleznita pe undeva, plasticul face figuri din astea cand imbatraneste.
  • adrianomega

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Si eu aceeasi problema, sincer nu ma deranjeaza daca ramane la 1500-2000, problema e cand scade sub 800 si se opreste motorul... Crying or Very sad
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Suna a problema de aer fals. Asculta cu atentie sa nu fasaie pe undeva. Am vazut un tutorial in care individul sufla fum de trabuc prin furtunul de recuperare de gaze in admisie (cu motorul oprit, evident). Nu as pune gura pe el, dar in disperare de cauza apelezi si la metode neortodoxe. Vad ca postarea nu e tocmai noua, ati rezolvat problema?
  • rafi_pancu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat aceasta problema schimband regulatorul de relanti. E o piesa cu forma cilindrica. Se infunda de la benzina proasta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR