Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu pot sa-mi dau seama ce se intampla, ce se aude. In treapta a3a de viteza, de la 3000 rpm pana la 4.500, in treapta a4a la 3000-3500-4000 rpm si a5a de la 3000 la 5000 rpm se aude in partea stanga la sofer un fluierat. Cu cat accelerez mai tare, cu atat se aude mai tare, iar in caz ca o las in frana de motor, a incetat acea fluieratura. Nu pot sa-mi dau seama de la ce face asa. Precizez ca nu imi face probleme, nici la relanti, nici in mers. Trage la fel de bine. Initial am zis ca e de la un rulment, dar ala ar hurui in continuu. Ce-mi trece prin cap ar fi de la planetara, cu toate ca nu pocneste in nici un fel, nici cand fortez, nici cand virez stanga/dreapta. M-am gandit si la discul de ambreaj. Ar fi posibil sa fie de la acestea? Astept si parerile dvs.
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ma uitam acum 1-2 sapt pe discovery la "wheelers dealer" si cumparasera o masina cu aceeasi problema. Nu mai tin minte motivul sau rezolvarea, dar tin minte ca mecanicul recomandase sa nu o conduca pe drumul de intoarcere, ci sa o tracteze. Asa ca ar fi o idee sa nu o folosesti pana o rezolvi.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mi-a zis un coleg sa verific uleiul din cutia de viteze. E posibil si asta, dar totusi nu am nici o scurgere pe sub masina.
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa ai scurgere pt uleiul din cutie, el se "consuma". Plus ca de obicei uleiul ala e cel original:))
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles. O sa-i fac cat de repede o verificare si voi reveni. Oricum, daca mai aveti vreo idee, e buna venita.
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am intalnit asa ceva la un ford puma, de vina era planetara stanga...
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
bine, dar ceva simptome la planetara? pocnea daca era fortata, sau in viraje stranse, de pe loc virat maxim sau ceva?
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Absolut nimic. Doar ca pe intervalul 3500-6000 rpm daca tin bine minte fluiera si avea o usoara trepidatie. Doar in treptele 3-4-5.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La mine nu trepideaza. O sa merg maine ca astazi nu am avut timp sa-i fac o verificare la cutia de viteze, eventual sa-i schimb uleiul. In caz ca e din lipsa uleiului, imi poate spune cineva exact, cati litri intra in cutia de viteze, la c20ne? O sa revin in cursul zilei de maine daca am cum sa va zic daca era de la cutie sau nu.
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Autodata zice 1.9 litri.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Asa e cum ati zis. Problea era din cauza uleiului din cutie. Aveam in cutie circa 900 ml de ulei Sad( si era foarte subtiat. Nu am reusit sa-l schimb deoarece nu am mai gasit deschis la magazine de piese auto. Am citit pe autodata ca vine ulei 80w90. Ce parere aveti?Merge asta? De care recomandati, sintetic sau mineral?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pune 75w90 in loc de 80. e o idee mai subtire deci mai fluid la frig.

un amic de-al meu, mecanic si un pic cu capul a pus ulei atf in cutie manuala ( ulei de servo sau cutii automate). cutia schimba ca inainte. masina: o vectra a c16nz cutie f13.

ma tem ca schimbi uleiul degeaba. e foarte posibil sa ai ceva bulit prin cutie. dar pasul logic e sa schimbi uleiul intai.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pe distante scurte, cutia se comporta normal, se schimba usor si nu se aude nimic. Daca merg cu masina distante mai lungi (peste 150) de km se schimba la fel de usor doar ca incepe sa fluiere. Tin sa cred ca deocamdata nu e busit nimic in ea, deoarece ma gandesc ca fiind putin ulei si de atata timp si-a pierdut proprietatile, iar acesta cand se infierbanta, nu-i mai facea ungere mai deloc.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Gata...pfiu...am scapat...am schimbat uleiul si acuma e oke. Nu mai suiera...de fapt se aude foarte foarte putin in treapta a5a de viteza, dar ma gandesc ca zgomotul va disparea, dupa ce isi vor face ungerea calumea Va multumesc pentru timpul acordat. Daca domnii moderatori doresc, se poate inchide.
In caz ca nu ne mai auzim, doresc tuturor colegilor Sarbatori Fericite si Un An Nou cat mai bun, mai frumos si mai bogat decat 2011.
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am un c16nz imi mergea masina in 3 pistoane si cand am demontat am observat ca tachetii erau blocati toti iam scos pe toti si iam curatat si erau buni nu aveau uzura nimik am montat tot la loc dar se aude un suierat prima data am zis ca e de la curea am dato cu apa putin tot la fel suiera am dat cureaua de la accesorii jos la fel dar se aude mai mult din carburator sau cam asa ceva a mai patit cineva asa ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR