Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • djboyy

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara!

De o luna si jumatate ma confrunt cu o problema.
Recent mi-am cumparat un vectra b 2000 z18xe din germania, in drum spre casa s-a aprins "elicopterul" si a inceput sa mearga in 3 pistoane si numai tragea absolut deloc...am ajuns cu bine am fost maine zi la service, acolo mi s-a spus ca am o eroare P0302 Cylinder 2 misfire detected...bun acolo mi-a schimbat bujiile, a mai verificat cu un aparat de masura cateva cabluri concluzia ecu defect... Din asa putine verificari eu nu am crezut si am apelat la altcineva care mi-a zis ca am bobina arsa, bun am cumparat noua insa tot asa face, am apelat la alt mecanic care mi-a curatat injectoarele, schimbat bujii, teste de compresie la asta pe 3 cilindri a dat 1800psi si pe al doilea ceva mai putin numai stiu exact o sal intreb, tin sa va spun ca masina mea se manifesta asa doar dupa 5,10 minute dupa ce se incalzeste motorul,dar martorul in bord sta aprins tot timpul,cand o pornesc motorul fiind rece am observat ca acul turometrului este in jur de 1400 1500 iar treptat scade si deodata cand scade la 900 incepe sa pufaie si sa mearga ca in 3 cilindrii.

Din cat m-am documentat eu tind sa cred ca este de la vreo supapa care nu inchide bine sau culbutori dar vreau putin ajutor cu niste sfaturi daca se poate ca tot am cautat dar nu am gasit ceva asemanator mie sau mai trebuie multe de investigat ceea ce imi trebuie un mecanic si electrician bun ca la cei care am fost pana acum mare lucru nu am rezolvat si nu cred ca este ecu deoarece sunt multe de testat si vreau sa ma ajutati va rog!
Skip ads

  • djboyy

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
nimeni nimic...nici o mana de ajutor?
  • georgescu28

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare. poate fii diferit la fiecare masina. eu de ex am fost astazi la representanta opel si verdictul a fost platoul de aprindere. si am cam aceleasi simptome ca si tine. bafta
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
este ecu de vine....altul de la dezmembrari...sau il repari.Ideea este ca la calculatprul de 1.8 se desface fff greu.
  • djboyy

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
intradevar ecu a fost de vina...multumesc unui coleg de pe forum pt ajutor, un om foarte de treaba el a venit in timisoara si mi l-a si montat...rar mai intalnesti asa oameni ! va multumesc pentru sfaturi ! deocamdata mi-a aparut alta problema nu imi porneste la prima cheie dupa ce se raceste motorul...pun contactul, o pornesc si are momente cand porneste si ramane pornita sau imi porneste 5,6 secunde si scade relantiu si moare...nu se intampla doar daca las masina vreo 4 5 ore afara...altadata nu imi face deloc..o ia normal doar la a2a,a3a cheie...am crezut ca este de la baterie dar nu cred fiindca porneste...se poate sa fie de la bujii? eu am circulat cu ea in 3 pistoane se poate sa se fi innegrit bujiile si sa nu functioneze la rece?

maine daca apuc o sa merg la tester dar inainte de asta ma puteti ajuta cu cateva sfaturi?

multumesc si astept o parere !
  • djboyy

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am fost la tester dar nimic nici o eroare totul curat...parametrii ok...deci numai dp ce se raceste motorul...inca nam schimbat bujiile sa fie de la ele?

un sfat va rog...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
djboyy, lasa-ma sa ghicesc: frig afara (sub -4 grade) pornesti masina, merge motorul cateva secunde (5-10) si se opreste. Si daca pleci de pe loc, si incerci sa lucrezi la turatii mici, motorul se ineaca (pica la 500 rpm si sub, etc, etc, et). Supa ce se incalzeste nitel motorul (ajunge la un 10-15 grade) totul e OK
am talent la dat in bobi?
  • djboyy

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
exact asa imi face dupa vreo 2 3 chiar 4 incercari numai am nici o treaba....sa fie de la bujii ? eu nu am gasit nimic despre problema mea, doar despre motoare diesel dar nu imi este de folos ca al meu e benzina...parerea mea sa fie bujiie ca nu le-am schimbat o data cu ecu care imi dadea eroare pe clilindrul doi si senzorul de detonatii...
dupa ce am schimbat ecu totul functioneaza in parametrii doar problema cu pornirea cand se raceste motorul...inainte nu avea absolut nimic cu pornirea, am prins un timp temperaturi si mai scazute si nici o problema la prima cheie pornea.

nu stiu ce sa mai fac ce sfaturi imi recomandati parerea mea sa fie bujiile...sper sa nu fie altcv..multumesc!
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
parerea mea este tot ecu...dar trebuie sa vezi niste coduri de eroare...cat este motorul rece
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR