zoli4ever
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salutari,
Este primul meu post pe forum. Am cautat deja solutii, dar simptomele nu sunt destul de specifice ca sa ma pot hotari.
Am un Astra G (Z16XE) din 2001, 1.6 16V cu benzina si de cand a venit frigul (poate ii numai o coincidenta) masina prezinta probleme destul de grave. Problema a aparut intr-o dimineata cand lasam motorul in relantina sa se incalzeasca, masina a inceput sa scuture foarte tare. De atunci problema persista. Motorul pare sa nu mai aiba aceasi putere, parca ar functiona numai 3 cilindri. Deasemenea cand acelerez in viteza a 3-a, a 4-a, marotrul Check Engine se aprinde intermitent.
De cand a aparut problema, am facut urmatoarele lucruri:
- am schimbat uleiul si toate filtrele (de ulei, de benzina, de aer)
- am schimbat toate bujiile (cu bujii noi)
- am schimbat bobina de inductie pe unul nou (desi am luat unul mai slabut la 350 Ron)
Am pus masina pe tester, si mi s-a zis ca are o eroare Cylinder 3 misfire. Mi-au scos eroare, dar a reaparut dupa primul drum.
Ma deranjeaza foarte mult, si nu mai vreau sa bag bani in ea, numaii daca ii sigur problema.
Poate problema ii de la EGR, regulator de presiune sau habar n-am.
Va rog ajutai-ma cine are o parere mai specifica.
Multumesc anticipat!
Este primul meu post pe forum. Am cautat deja solutii, dar simptomele nu sunt destul de specifice ca sa ma pot hotari.
Am un Astra G (Z16XE) din 2001, 1.6 16V cu benzina si de cand a venit frigul (poate ii numai o coincidenta) masina prezinta probleme destul de grave. Problema a aparut intr-o dimineata cand lasam motorul in relantina sa se incalzeasca, masina a inceput sa scuture foarte tare. De atunci problema persista. Motorul pare sa nu mai aiba aceasi putere, parca ar functiona numai 3 cilindri. Deasemenea cand acelerez in viteza a 3-a, a 4-a, marotrul Check Engine se aprinde intermitent.
De cand a aparut problema, am facut urmatoarele lucruri:
- am schimbat uleiul si toate filtrele (de ulei, de benzina, de aer)
- am schimbat toate bujiile (cu bujii noi)
- am schimbat bobina de inductie pe unul nou (desi am luat unul mai slabut la 350 Ron)
Am pus masina pe tester, si mi s-a zis ca are o eroare Cylinder 3 misfire. Mi-au scos eroare, dar a reaparut dupa primul drum.
Ma deranjeaza foarte mult, si nu mai vreau sa bag bani in ea, numaii daca ii sigur problema.
Poate problema ii de la EGR, regulator de presiune sau habar n-am.
Va rog ajutai-ma cine are o parere mai specifica.
Multumesc anticipat!
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- popa petru
- **
- 52 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Vectra 1996 x 16xel
- Tulcea
popa petru
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 x 16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Aproximativ aceeas problema o am si eu la Vectra B model motor x16 xel 1996 16v ,motorul aproape ca se opreste cind o scot pe liber si apoi relantiul este usor instabil.Pierdere de putere am si eu,cu toate ca motorul nu se balbaie,parca ar merge infundat si urca greu in turatii.Bujiile sunt perfecte,verificat cam tot ce puteam eu ,inclusiv pe tester fara erori.Mai rar ,dar si mie mi se aprinde chek engine.Nu pot sa-i dau de cap si cel mai mult ma enerveaza ca nu trage bine motorul ,i-mi este frica sa intru in depasiri citeodata.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- popa petru
- **
- 52 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Vectra 1996 x 16xel
- Tulcea
popa petru
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 x 16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Nu a stocat nimic.Chiar astazi dupa o scurta plimbare prin oras,pina sa opresc motorul am observat ca relantiul este instabil si pufaia usor in toba.Am accelerat de citeva ori motorul,la primele pedale cam infundat apoi si-a revenit si in acelas timp s-a aprins si chek-ul.Am oprit motorul apoi l-am pornit din nou si nu s-a mai aprins chek-ul,iar motorul mergea rotund.Problema ca nu trage bine motorul chiar si cind merge rotund.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
daca s-a aprins martorul musai ca sunt stocate erori..
acuma cum a dat frigul motoarele astea mai fac figuri.. mai ales daca se fac numai drumuri scurte si motorul nu apuca bine sa se incalzeasca... Fa un drum mai lung si cocseaza masina... sa se desfunde catalizatorul .. poate isi da drumul..
EGR-ul merita verificat si curatat.. daca poti sa-l dai jos vezi daca pistonasul nu este blocat.. curata-l cu sparay degripant si daca ai o sursa de curent de 12 V se poate si testa..
acuma cum a dat frigul motoarele astea mai fac figuri.. mai ales daca se fac numai drumuri scurte si motorul nu apuca bine sa se incalzeasca... Fa un drum mai lung si cocseaza masina... sa se desfunde catalizatorul .. poate isi da drumul..
EGR-ul merita verificat si curatat.. daca poti sa-l dai jos vezi daca pistonasul nu este blocat.. curata-l cu sparay degripant si daca ai o sursa de curent de 12 V se poate si testa..
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
zoli4ever
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
Pana la urma am aflat ca eroarea de pe cilindrul trei era stocat mai demult... Am scos erorile si o singura eroare mi-a reaparut : P0300
Asta insemnand ca nu este un cilindru specific care nu merge, ci este random. Ieri de exemplu m-am dus acasa de la servici fara nici o problema, sau semn ca nu ar functiona ceva. Azi dimineata, iarasi...
Am si eu inca o intrebare:
Daca problema P0300 (random cylinder misfire) , ar fi din cauza regulatorului de presiune, sau senzorul de oxygen, sau clapeta de accleretaie blocata, sau senzorii crankshaft si camshaft..... Nu ar veni si eroarea piesei respective care nu functioneaza, in afara de P0300 ?
Asta insemnand ca nu este un cilindru specific care nu merge, ci este random. Ieri de exemplu m-am dus acasa de la servici fara nici o problema, sau semn ca nu ar functiona ceva. Azi dimineata, iarasi...
Am si eu inca o intrebare:
Daca problema P0300 (random cylinder misfire) , ar fi din cauza regulatorului de presiune, sau senzorul de oxygen, sau clapeta de accleretaie blocata, sau senzorii crankshaft si camshaft..... Nu ar veni si eroarea piesei respective care nu functioneaza, in afara de P0300 ?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
gustyn
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
Ai mai rezolvat ceva?
zoli4ever a scris:Pana la urma am aflat ca eroarea de pe cilindrul trei era stocat mai demult... Am scos erorile si o singura eroare mi-a reaparut : P0300
Asta insemnand ca nu este un cilindru specific care nu merge, ci este random. Ieri de exemplu m-am dus acasa de la servici fara nici o problema, sau semn ca nu ar functiona ceva. Azi dimineata, iarasi...
Am si eu inca o intrebare:
Daca problema P0300 (random cylinder misfire) , ar fi din cauza regulatorului de presiune, sau senzorul de oxygen, sau clapeta de accleretaie blocata, sau senzorii crankshaft si camshaft..... Nu ar veni si eroarea piesei respective care nu functioneaza, in afara de P0300 ?
Asta insemnand ca nu este un cilindru specific care nu merge, ci este random. Ieri de exemplu m-am dus acasa de la servici fara nici o problema, sau semn ca nu ar functiona ceva. Azi dimineata, iarasi...
Am si eu inca o intrebare:
Daca problema P0300 (random cylinder misfire) , ar fi din cauza regulatorului de presiune, sau senzorul de oxygen, sau clapeta de accleretaie blocata, sau senzorii crankshaft si camshaft..... Nu ar veni si eroarea piesei respective care nu functioneaza, in afara de P0300 ?