- dragos1326
- OP
- 255 mesaje
- din 31 Jul 2010
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
dragos1326
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
Buna seara tuturor.
In seara aceasta mi-a aparut un mesaj in bord:
"Filtrul de particule e full.Continuati sa conduceti?"
Cum rezolv aceasta problema?Trebuie sa merg in service sau nu?
Din cate stiu eu ar trebuii sa merg cu ea cativa km turat ca sa curat filtru de particule.La alte masini acest filtru este cu autocuratare....
Astept sfaturi si pareri....
Multumesc anticipat pentru ele....
Toate bune.
In seara aceasta mi-a aparut un mesaj in bord:
"Filtrul de particule e full.Continuati sa conduceti?"
Cum rezolv aceasta problema?Trebuie sa merg in service sau nu?
Din cate stiu eu ar trebuii sa merg cu ea cativa km turat ca sa curat filtru de particule.La alte masini acest filtru este cu autocuratare....
Astept sfaturi si pareri....
Multumesc anticipat pentru ele....
Toate bune.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Pei asta inseamna ca ati mers in regim de oras sau chiar subturat cu masina,de nu a apucat sa se regenereze.
El deobicei se regenereaza la turatii peste 4000 si temperaturi ridicate,gen autostrada.
Faza e ca nu e bine sa mergeti cu el asa deoarece se poate strica si filtrul cat si motorul prin cresterea presiunii pe teava de evacuare.
El deobicei se regenereaza la turatii peste 4000 si temperaturi ridicate,gen autostrada.
Faza e ca nu e bine sa mergeti cu el asa deoarece se poate strica si filtrul cat si motorul prin cresterea presiunii pe teava de evacuare.
- x678001
- **
- 162 mesaje
- din 02 Mai 2010
- Insignia 2011 20DTH
- Bucuresti
x678001
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dragos1326
- OP
- 255 mesaje
- din 31 Jul 2010
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
dragos1326
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
cangri a scris:Pei asta inseamna ca ati mers in regim de oras sau chiar subturat cu masina,de nu a apucat sa se regenereze.
El deobicei se regenereaza la turatii peste 4000 si temperaturi ridicate,gen autostrada.
Faza e ca nu e bine sa mergeti cu el asa deoarece se poate strica si filtrul cat si motorul prin cresterea presiunii pe teava de evacuare.
El deobicei se regenereaza la turatii peste 4000 si temperaturi ridicate,gen autostrada.
Faza e ca nu e bine sa mergeti cu el asa deoarece se poate strica si filtrul cat si motorul prin cresterea presiunii pe teava de evacuare.
E diesel. Nu mergi cu turatii peste 4000 RPM nici cand regenerezi.
E suficient ~ 3000 in treapa V sau VI.
Daca filtrul e full, iesi repejor din oras, mergi cu viteze de peste 80 cativa kilometrii si va incepe regenerarea. (Creste consumul). Mergi turat pana scade consumul si gata.
- dragos1326
- OP
- 255 mesaje
- din 31 Jul 2010
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
dragos1326
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat