- musicall
- OP
- 289 mesaje
- din 02 Sep 2006
- Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Braila
musicall
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ce masina sa-mi cumpar? Aceasta pare a fi intrebarea zilei in Romania si fiecare persoana chestionata are un alt raspuns. Masinile mici si ieftine sunt cele mai cautate la noi, astfel ca ne-am gandit sa dam un raspuns pe acest segment si am ales 5 dintre supermini-urile de pe piata care pot aduna cele mai multe puncte de apreciere, avand un criteriu de baza: sa coste in jur de 10.000 de euro, fara taxe.
Masinile din segmentul B, clasa mica, cunoscute si sub numele de supermini sau subcompacte, au farmecul lor. Sunt mici, dar parca nu chiar pitice precum Smart sau Matiz, au preturi mult mai abordabile fata de suratele din clasa compacta - si asta fara diferente majore in privinta volumului - si sunt simpatice, din cauza dimensiunilor. De obicei, sunt folosite ca masini de oras, pentru mersul la serviciu, la cumparaturile zilnice, chiar la hipermarket (de preferat cu bancheta-spate rabatata) si, uneori, in deplasarile mai lungi, concedii sau delegatii, insa in aceste situatii numarul bagajelor este limitat. Nu sunt insa omise nici performantele, chiar daca vorbim despre masini dintr-o clasa inferioara. E drept ca motoarele cele mai vandute de pe aceste modele au capacitati ce amintesc de batrana Dacia 1300, au puteri ce se invart in jurul valorii de 70 de cai, insa la nevoie exista echipari mai sportive, care depasesc pragul de 100 CP. Motoarele mici sunt preferate tocmai pentru ca utilizarea de baza a acestor masini vizeaza drumurile aglomerate din orase, care implica inevitabil consumuri sporite de carburant. Dotarile unei masini supermini trebuie sa asigure viata la bord, intre doua semafoare, cu aer conditionat, muzica si frane ferme pentru situatiile neprevazute. Airbagurile sunt deja si ele un „must“, astfel ca am intocmit deja un portret-robot al viitoarei masini de oras. Recapitulam criteriile: pret mic, in jur de 10.000 de euro CIP, notorietate buna a marcii, motor care sa tina cheltuielile la minimum, inclusiv in momentul cumpararii, si dotari de bun-simt, demne de un oras european civilizat, inclusiv 5 usi pentru un acces mai bun al pasagerilor. Asa am ajuns sa alegem, dintre cele aproximativ 20 de modele de import disponibile pe piata din Romania, 5 reprezentante, cu un potential foarte bun, fara a avea pretentia ca alegerea este una perfecta; Ford Fiesta, VW Polo, Mitsubishi Colt, Renault Clio si...
Opel Corsa
Considerata de multi o cenusareasa a marcii, Corsa a replicat anul acesta spectaculos cu noua generatie, extrem de bine desenata si hotarata sa se bata umar la umar cu concurenta. Din punctul de vedere al serviciilor, Opel dispune in Romania de o serie de dealeri care acopera destul de bine teritoriul, fiind coordonati, cel putin teoretic, chiar de Opel South-East Europe. Comentariile unora dintre clienti referitoare la calitatea prestatiilor din service pot fi considerate doar atitudini rautacioase. Nici informatiile despre model nu sunt foarte bine structurate, o explicatie fiind noutatea masinii, inca nelansata oficial pe piata.
Opel Corsa - 10.650 euro
Echipare: Cosmo
Motor: 1,2i Ecotec Twinport 16V 80CP
Consum urban: 7,9 l/100 km
Acceleratie: 13 sec. (0-100 km/h)
Viteza maxima: 170 km/h
Lungime/latime/inaltime: 3,84/1,64/1,44 m
Portbagaj: 260 l
DotAri: ABS + EBD; Airbag frontal sofer si pasager, lateral si cortina; Radio CDR 0 (CD30) + 4 difuzoare; Aer conditionat
Garantie: 2 ani fara limita de kilometri
sursa sfin.ro
Masinile din segmentul B, clasa mica, cunoscute si sub numele de supermini sau subcompacte, au farmecul lor. Sunt mici, dar parca nu chiar pitice precum Smart sau Matiz, au preturi mult mai abordabile fata de suratele din clasa compacta - si asta fara diferente majore in privinta volumului - si sunt simpatice, din cauza dimensiunilor. De obicei, sunt folosite ca masini de oras, pentru mersul la serviciu, la cumparaturile zilnice, chiar la hipermarket (de preferat cu bancheta-spate rabatata) si, uneori, in deplasarile mai lungi, concedii sau delegatii, insa in aceste situatii numarul bagajelor este limitat. Nu sunt insa omise nici performantele, chiar daca vorbim despre masini dintr-o clasa inferioara. E drept ca motoarele cele mai vandute de pe aceste modele au capacitati ce amintesc de batrana Dacia 1300, au puteri ce se invart in jurul valorii de 70 de cai, insa la nevoie exista echipari mai sportive, care depasesc pragul de 100 CP. Motoarele mici sunt preferate tocmai pentru ca utilizarea de baza a acestor masini vizeaza drumurile aglomerate din orase, care implica inevitabil consumuri sporite de carburant. Dotarile unei masini supermini trebuie sa asigure viata la bord, intre doua semafoare, cu aer conditionat, muzica si frane ferme pentru situatiile neprevazute. Airbagurile sunt deja si ele un „must“, astfel ca am intocmit deja un portret-robot al viitoarei masini de oras. Recapitulam criteriile: pret mic, in jur de 10.000 de euro CIP, notorietate buna a marcii, motor care sa tina cheltuielile la minimum, inclusiv in momentul cumpararii, si dotari de bun-simt, demne de un oras european civilizat, inclusiv 5 usi pentru un acces mai bun al pasagerilor. Asa am ajuns sa alegem, dintre cele aproximativ 20 de modele de import disponibile pe piata din Romania, 5 reprezentante, cu un potential foarte bun, fara a avea pretentia ca alegerea este una perfecta; Ford Fiesta, VW Polo, Mitsubishi Colt, Renault Clio si...
Opel Corsa
Considerata de multi o cenusareasa a marcii, Corsa a replicat anul acesta spectaculos cu noua generatie, extrem de bine desenata si hotarata sa se bata umar la umar cu concurenta. Din punctul de vedere al serviciilor, Opel dispune in Romania de o serie de dealeri care acopera destul de bine teritoriul, fiind coordonati, cel putin teoretic, chiar de Opel South-East Europe. Comentariile unora dintre clienti referitoare la calitatea prestatiilor din service pot fi considerate doar atitudini rautacioase. Nici informatiile despre model nu sunt foarte bine structurate, o explicatie fiind noutatea masinii, inca nelansata oficial pe piata.
Opel Corsa - 10.650 euro
Echipare: Cosmo
Motor: 1,2i Ecotec Twinport 16V 80CP
Consum urban: 7,9 l/100 km
Acceleratie: 13 sec. (0-100 km/h)
Viteza maxima: 170 km/h
Lungime/latime/inaltime: 3,84/1,64/1,44 m
Portbagaj: 260 l
DotAri: ABS + EBD; Airbag frontal sofer si pasager, lateral si cortina; Radio CDR 0 (CD30) + 4 difuzoare; Aer conditionat
Garantie: 2 ani fara limita de kilometri
sursa sfin.ro
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
www.opeldibas.ro - pentru preturile reale (ce ai scris tu e pretul CIP si nu la Cosmo)
E o varianta foarte buna Corsa la banii astia.
E o varianta foarte buna Corsa la banii astia.
- lucian
- **
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
fara suparare dar noi in general luam masini in functie de ce bani avem nu de ce ne-ar trebui
eu de exemplu am 120 kg -asta e-cum mi-ar sta intr-o mini?
apoi bagaje,spatiu,un copil mai tirziu etc
eu am reusit sa iau o ASTRA CLASIC II 1,7 CDTI cind nici nu visam-si am luat-o si noua
am dat avans 7000 euro si pina cind a sosit masina am mai strins din buci pentru restul de bani
tot ce am mai strins a fost 4500 euro=insuficient
am fost nevoit sa ma imprumut de la diferiti prieteni pentru restul masina costind 13000 euro
NU IMI PARE RAU CA AM PROCEDAT ASA
in primul an am dat datoria la prieteni, acu mai platesc banca si voi avea o masina mai scumpa decit am vrut dar cu o clasa mai sus in gama
nu spun sa face-ti asa dar mai ginditiva
inca ceva
un coleg si-a luat un SPARC din gama chevolet parca cu motorul cel mai mic si cind da drumul la aer conditionat da masina in nas
ginditiva ca odata va mai trebuie si putere de rezerva si ai vrea sa ai de unde sa-i dai
cu respect
eu de exemplu am 120 kg -asta e-cum mi-ar sta intr-o mini?
apoi bagaje,spatiu,un copil mai tirziu etc
eu am reusit sa iau o ASTRA CLASIC II 1,7 CDTI cind nici nu visam-si am luat-o si noua
am dat avans 7000 euro si pina cind a sosit masina am mai strins din buci pentru restul de bani
tot ce am mai strins a fost 4500 euro=insuficient
am fost nevoit sa ma imprumut de la diferiti prieteni pentru restul masina costind 13000 euro
NU IMI PARE RAU CA AM PROCEDAT ASA
in primul an am dat datoria la prieteni, acu mai platesc banca si voi avea o masina mai scumpa decit am vrut dar cu o clasa mai sus in gama
nu spun sa face-ti asa dar mai ginditiva
inca ceva
un coleg si-a luat un SPARC din gama chevolet parca cu motorul cel mai mic si cind da drumul la aer conditionat da masina in nas
ginditiva ca odata va mai trebuie si putere de rezerva si ai vrea sa ai de unde sa-i dai
cu respect