- ticarau daniel
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Buzau
ticarau daniel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
In atentia domnului moderator din partea ,, club opel '' care mi-a raspuns mai devreme , am cateva puncte de vedere pe care ar trebuii sa le citeasca si altii:
1. Daca nu eram inginer si eram un posesor de Opel cu patru clase , ca la tara , si nu stiam sa scriu ortografic , nu puteam sa fiu membru ,, CLUB OPEL '' ? , faceti cumva discriminare sau va impuneti nivelul de cultura al membrilor ?
2. Am scris eronat ,,ETC '' pentru ca in mod normal trebuia sa enumar alte multe piese , cuvintul ,, dieselist '' nu are acelasi grad ca si cuvintul des folosit ,,benzinar'' ?
3. De multe ori membrii acestui club sunt disperati si apeleaza la acest site , poate ,poate gasesc rezolvarea problemii disperarii lor , si nu ca un mod de relaxare si pur si simplu de a cunoaste posesori de masini OPEL .
4. Sunteti cumva profesor de limba romana ? .As fi preferat sa fiti un mecanic foarte talentat ...
1. Daca nu eram inginer si eram un posesor de Opel cu patru clase , ca la tara , si nu stiam sa scriu ortografic , nu puteam sa fiu membru ,, CLUB OPEL '' ? , faceti cumva discriminare sau va impuneti nivelul de cultura al membrilor ?
2. Am scris eronat ,,ETC '' pentru ca in mod normal trebuia sa enumar alte multe piese , cuvintul ,, dieselist '' nu are acelasi grad ca si cuvintul des folosit ,,benzinar'' ?
3. De multe ori membrii acestui club sunt disperati si apeleaza la acest site , poate ,poate gasesc rezolvarea problemii disperarii lor , si nu ca un mod de relaxare si pur si simplu de a cunoaste posesori de masini OPEL .
4. Sunteti cumva profesor de limba romana ? .As fi preferat sa fiti un mecanic foarte talentat ...
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ticarau daniel
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Buzau
ticarau daniel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Pai si atunci unde este buba ? La slabirea injectoarelor cu motorul pornit motorina este curata deci filtrul de motorina isi face treaba , pompa de injectie lucreaza normal, motorul nu si-a schimbat mersul si nici zgomotul, masina are acelasi demaraj. Explica-mi te rog frumos si spune- mi si eventualele riscuri te rog ...
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La motorul asta in special data fiind pozitionarea injectoarelor e posibil sa fie si de la Oring-urile de retur ...eu am gasit ulei mai bine zis pete negre care arata prezenta uleiului din motor in pompa de injectie,filtru ,rezervor sa nu-ti imaginezi ca e nevoie de mult ulei sa mazgaleasca totul pe unde trece .Reparatia am inceput-o deoarece se dezamorsa pompa ,la demontarea pentru inlocuirea simeringului de la ax in corpul pompei era negru ca in baia de ulei ...la tine e mai posibil de la retururi si e mai simplu de verificat .Consecinte imediate, dezamorsare,eventual motorina in ulei in timp si atunci o sa fie nevoie de alt motor eventual turbina.