Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ticarau daniel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
In atentia domnului moderator din partea ,, club opel '' care mi-a raspuns mai devreme , am cateva puncte de vedere pe care ar trebuii sa le citeasca si altii:
1. Daca nu eram inginer si eram un posesor de Opel cu patru clase , ca la tara , si nu stiam sa scriu ortografic , nu puteam sa fiu membru ,, CLUB OPEL '' ? , faceti cumva discriminare sau va impuneti nivelul de cultura al membrilor ?
2. Am scris eronat ,,ETC '' pentru ca in mod normal trebuia sa enumar alte multe piese , cuvintul ,, dieselist '' nu are acelasi grad ca si cuvintul des folosit ,,benzinar'' ?
3. De multe ori membrii acestui club sunt disperati si apeleaza la acest site , poate ,poate gasesc rezolvarea problemii disperarii lor , si nu ca un mod de relaxare si pur si simplu de a cunoaste posesori de masini OPEL .
4. Sunteti cumva profesor de limba romana ? .As fi preferat sa fiti un mecanic foarte talentat ...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La motoarele cu distributia pe lant precum 20dth-ul uleiul este aspirat pe la simerigul axului pompei de injectie,asa ajunge in pompa si prin retur in rezervor,eu l-am gasit si in filtru de ulei ... Very Happy poate fi la fel si in cazul tau .
  • ticarau daniel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai si atunci unde este buba ? La slabirea injectoarelor cu motorul pornit motorina este curata deci filtrul de motorina isi face treaba , pompa de injectie lucreaza normal, motorul nu si-a schimbat mersul si nici zgomotul, masina are acelasi demaraj. Explica-mi te rog frumos si spune- mi si eventualele riscuri te rog ...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La motorul asta in special data fiind pozitionarea injectoarelor e posibil sa fie si de la Oring-urile de retur ...eu am gasit ulei mai bine zis pete negre care arata prezenta uleiului din motor in pompa de injectie,filtru ,rezervor sa nu-ti imaginezi ca e nevoie de mult ulei sa mazgaleasca totul pe unde trece .Reparatia am inceput-o deoarece se dezamorsa pompa ,la demontarea pentru inlocuirea simeringului de la ax in corpul pompei era negru ca in baia de ulei ...la tine e mai posibil de la retururi si e mai simplu de verificat .Consecinte imediate, dezamorsare,eventual motorina in ulei in timp si atunci o sa fie nevoie de alt motor eventual turbina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR