gonzo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
pentru cine are o vecra b2 cu motor 2.2 dti sa-mi spuna si mie la ce temp sta acul de la apa ca la mine daca merg pina in 2000 ture sta pe la 90-93 de grade,daca o mai turez un pic max 3000 ajunge aproape de 100 grade. si daca o las mai moale sau la relanti scade la 90.
pina acum nu am vazut sa treaca acul de 90 indiferent de cit de turat era motorul.(asta ori cu clima ori fara clima).
pina acum nu am vazut sa treaca acul de 90 indiferent de cit de turat era motorul.(asta ori cu clima ori fara clima).
Pyter
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Moreni
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2006
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
Indiferent de motor, ca-i pe benzina sau pe motorina, cred ca temperatura de functionare n-ar trebui sa depaseasca 90 grade.
Se depaseste aceasta temperatura doar daca mergi incet cu 1-a, a-2a (urci o panta sa zicem), e cald afara si ventilatorul se invarte in draci.
Cred ca si daca ai antigel prea mult si asta ar putea fi o sursa, mai ales acum pe caldurile si praful asta
Se depaseste aceasta temperatura doar daca mergi incet cu 1-a, a-2a (urci o panta sa zicem), e cald afara si ventilatorul se invarte in draci.
Cred ca si daca ai antigel prea mult si asta ar putea fi o sursa, mai ales acum pe caldurile si praful asta
alex1803
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pyter
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Moreni
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai zic dar la mine asta este temperatura si imi functioneaza ambele ventilatoare.In manualul masinii spune ca temperatura poate ajunge aproape de 100 fara probleme.De obicei cand opresc motorul ventilatorul de la radiator mai merge cateva secunde inainte sa se opreasca,este vreun semn rau?
gonzo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Numai ce am venit de la mare saptamina trecuta si am reusit sa vad si eu la masina mea cum arata acul de la apa 120 grade.
Fratzilor mia inghetzat singele in mine prima oara pe ziua respectiva(a doua a fost cind mi s-a terminat drumul in fatza mea ca era rupt da asta-i alta poveste).
Deci,merg pe autobanda Soarelui cam cu 110 destul de lejer si-mi arunc ochii la apa.STUPOARE 120 DE GRADE APA!!!
Asta cind pe termostatul recent schimbat scrie 93-107.
restul drumului l-am facut cu motorul sub 2000 ture si cu clima oprita(la 37° afara)
ca sa-mi stea apa la 95-98°.
concluzia la care am ajuns dupa un drum de 1800 km este ca pina la 30° apa sta pina la 95° iar peste 30° o ia razna.
Oare doar motorul meu ?
De aceea rog doar posesorii de motoare 2.2 dti de vectre b SI c sa-mi spuna daca au probleme de acest gen.
Va multumesc.
Fratzilor mia inghetzat singele in mine prima oara pe ziua respectiva(a doua a fost cind mi s-a terminat drumul in fatza mea ca era rupt da asta-i alta poveste).
Deci,merg pe autobanda Soarelui cam cu 110 destul de lejer si-mi arunc ochii la apa.STUPOARE 120 DE GRADE APA!!!
Asta cind pe termostatul recent schimbat scrie 93-107.
restul drumului l-am facut cu motorul sub 2000 ture si cu clima oprita(la 37° afara)
ca sa-mi stea apa la 95-98°.
concluzia la care am ajuns dupa un drum de 1800 km este ca pina la 30° apa sta pina la 95° iar peste 30° o ia razna.
Oare doar motorul meu ?
De aceea rog doar posesorii de motoare 2.2 dti de vectre b SI c sa-mi spuna daca au probleme de acest gen.
Va multumesc.
- pam
- **
- 437 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- robertt_rct
- **
- 322 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- 4426'N 2606'E
robertt_rct
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: 4426'N 2606'E
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- pony_burn
- **
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Nocturno Blue
- *
- 10 mesaje
- din 03 Oct 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
Nocturno Blue
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
1. radiatorul verificat daca se incalzeste pe toata suprafatza!!!!
2. termostatul verificat (pus la fiert in oala cu termometru) !!!
3.pompa de apa!!
4.sonda de temperatura!
5. ...aproape fara sanse sa se fi stricat ceasul martor apa, din bord
...eu am rezolvat cuaratzind radiatorul si schimband termostatul care incepea sa deschida abia la ...100 grade !
cauta amanunte pe forum si te vei lamuri !!
2. termostatul verificat (pus la fiert in oala cu termometru) !!!
3.pompa de apa!!
4.sonda de temperatura!
5. ...aproape fara sanse sa se fi stricat ceasul martor apa, din bord
...eu am rezolvat cuaratzind radiatorul si schimband termostatul care incepea sa deschida abia la ...100 grade !
cauta amanunte pe forum si te vei lamuri !!
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
La mine sta la 94 si doar pe caldura mare si in bucuresti imi sare la 100. Am vazut cand temperatura ajunge pe la 97-98 se deschide termostatul si scade la 94 unde imi sta de obicei. Am pus ventilatorul pe direct si tot la 94 sta chiar daca merg 10 km sau 200 km. Ce am observat ca in coditii de caldura mare si circulatie mare apa sta mai jos decat fara ventilator adica pe la 98. Ce sa mai cred. Am citit undeva ca la tipul meu de motor temp. de lucru este undeva intre 92-102 grade. Insa cred ca e deja prea mult. Asa merg cu ea de 2 ani de cand o am si nu am avut pb. Chiar l-am intrebat pe fostul proprietar cu care tin legatura si acum de ce se salta apa asa si mi-a zis ca asa a luat-o si el din DE si ca aschimbat si termostatul si tot la fel este. Sa stau linistit si sa nu-mi fac probleme.
Oxi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Va salut.
Am un Vectra B , 2001 18 , 16V si de 2 zile am o problema cu caldura. Am A.C. si in timpul mersului.. din cate am observat eu; cand merg cu viteza, in treapta 4 sau a 5-a, acul ce imi indica gradele, nu se ridica deloc (am mers cca. 50km cu viteza mai mare de 70km/h si acul nu a miscat deloc..a ramas la 0 grade apa) si nici caldura nu imi baga. Iar cand stau in loc sau conduc foarte incet, creste undeva pe la 80/90 grade si pot spune ca baga aproximativ, la fel de tare ca si inainte, caldura. Inainte nu aveam aceasta problema..apa crestea foarte repede, ajungea in cateva minute la 90 de grade si se mentinea constant mai ales cand eram in mers ... chiar daca aveam caldura ponita.
A mai avut cineva aceasta problema? Am nevoie de ajutor, respectiv de caldura..
Multumesc
Am un Vectra B , 2001 18 , 16V si de 2 zile am o problema cu caldura. Am A.C. si in timpul mersului.. din cate am observat eu; cand merg cu viteza, in treapta 4 sau a 5-a, acul ce imi indica gradele, nu se ridica deloc (am mers cca. 50km cu viteza mai mare de 70km/h si acul nu a miscat deloc..a ramas la 0 grade apa) si nici caldura nu imi baga. Iar cand stau in loc sau conduc foarte incet, creste undeva pe la 80/90 grade si pot spune ca baga aproximativ, la fel de tare ca si inainte, caldura. Inainte nu aveam aceasta problema..apa crestea foarte repede, ajungea in cateva minute la 90 de grade si se mentinea constant mai ales cand eram in mers ... chiar daca aveam caldura ponita.
A mai avut cineva aceasta problema? Am nevoie de ajutor, respectiv de caldura..
Multumesc
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 705 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Oxi a scris:Va salut.
Am un Vectra B , 2001 18 , 16V si de 2 zile am o problema cu caldura. Am A.C. si in timpul mersului.. din cate am observat eu; cand merg cu viteza, in treapta 4 sau a 5-a, acul ce imi indica gradele, nu se ridica deloc (am mers cca. 50km cu viteza mai mare de 70km/h si acul nu a miscat deloc..a ramas la 0 grade apa) si nici caldura nu imi baga. Iar cand stau in loc sau conduc foarte incet, creste undeva pe la 80/90 grade si pot spune ca baga aproximativ, la fel de tare ca si inainte, caldura. Inainte nu aveam aceasta problema..apa crestea foarte repede, ajungea in cateva minute la 90 de grade si se mentinea constant mai ales cand eram in mers ... chiar daca aveam caldura ponita.
A mai avut cineva aceasta problema? Am nevoie de ajutor, respectiv de caldura..
Multumesc
Ai termostatul blocat pe deschis sau nu mai inchide bine, schimba-l si ai scapat de problema. Datorita acestuia nu numai ca nu ai caldura, dar si masina consuma mai mult. Bafta.
Am un Vectra B , 2001 18 , 16V si de 2 zile am o problema cu caldura. Am A.C. si in timpul mersului.. din cate am observat eu; cand merg cu viteza, in treapta 4 sau a 5-a, acul ce imi indica gradele, nu se ridica deloc (am mers cca. 50km cu viteza mai mare de 70km/h si acul nu a miscat deloc..a ramas la 0 grade apa) si nici caldura nu imi baga. Iar cand stau in loc sau conduc foarte incet, creste undeva pe la 80/90 grade si pot spune ca baga aproximativ, la fel de tare ca si inainte, caldura. Inainte nu aveam aceasta problema..apa crestea foarte repede, ajungea in cateva minute la 90 de grade si se mentinea constant mai ales cand eram in mers ... chiar daca aveam caldura ponita.
A mai avut cineva aceasta problema? Am nevoie de ajutor, respectiv de caldura..
Multumesc
- pustiu_pst
- ****
- 2,817 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,817
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Aceas problema o am si eu:( in mers, la drum intins sta la 0 grade aproape pe loc sau la viteze mici se duce chiar si la 95 si porneste ventilatoru si se duce la 88 dar pe autostrada este inghet:(
Termostatul? imi poate spune cineva unde se afla cum se schimba etk? as avea mare nevoie de un sfat:( 1.6 16v X16XEL 96"
Termostatul? imi poate spune cineva unde se afla cum se schimba etk? as avea mare nevoie de un sfat:( 1.6 16v X16XEL 96"
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,817 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,817
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mackiss
- **
- 116 mesaje
- din 22 Jan 2009
- Vectra 2002
- Dolj
mackiss
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2009
- Mesaj Privat
ala este de vina
am avut aceeasi problema si l-am schimbat si acum este ok
mai intai se desface colierul cel mare de pe furtunul care duce la radiator apoi se desfac cele 3 suruburi si se pune celalalt termostat in locul celui vechi. atentie la garnitura sa fie pusa bine . se baga inapoi furtunul cel gros si se pune colierul inapoi si ai scapat de probleme.
costa aproximativ 35 lei.
sper sa iti foloseasca
am avut aceeasi problema si l-am schimbat si acum este ok
mai intai se desface colierul cel mare de pe furtunul care duce la radiator apoi se desfac cele 3 suruburi si se pune celalalt termostat in locul celui vechi. atentie la garnitura sa fie pusa bine . se baga inapoi furtunul cel gros si se pune colierul inapoi si ai scapat de probleme.
costa aproximativ 35 lei.
sper sa iti foloseasca
- pustiu_pst
- ****
- 2,817 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,817
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat