- adishoru
- OP
- 245 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 1995 C12NZ
- Brasov
adishoru
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut, am o intrebare, stie cineva care din firele din mufa de legatura a unui CAR 300 sunt responsabile de informatia de pe TID?
Am legat tot ce se putea lega in mufa, dar pe masina mi-au mai ramas 3 fire care nu stiu unde vin, iar nici culorile firelor nu corespund cu firele din mufa cas-ului, si binenteles ca TID-ul nu-mi merge, afiseaza in continuare data.
LE: Am mai gasit un fir pentru alimentarea TID-ului atunci cand cheia este scoasa din contact si cas-ul este pornit, dar acum se stinge data, si nu mai afiseaza absolut nimic. Daca sting cas-ul, se porneste din nou data.
Din cate am inteles de pe forum, firele pentru TID sunt cele corespunzatoare pinurilor SCA, SCL si MRQ. Ele sunt codificate maro-gri, maro-rosu si maro-negru. Le-am legat exact cum sunt, ele fiind si pe masina, si in mufa (aceleasi culori). In mufa au mai ramas un fir maro-alb (corespunzator pinului DIAGNOSE) si un fir negru (TEL). Pe masina au mai ramas un fir negru cu 2 dungi albe, un fir negru si un fir maro.
Credeti ca ar trebui TECH2 pentru activarea TID-ului, dat fiind faptul ca masina nu a avut unitate audio din fabrica?
LE2: Am reusit sa-l fac sa mearga, cas-ul era setat pe 10 digits, l-am trecut pe 8 digits si acum merge.
Am legat tot ce se putea lega in mufa, dar pe masina mi-au mai ramas 3 fire care nu stiu unde vin, iar nici culorile firelor nu corespund cu firele din mufa cas-ului, si binenteles ca TID-ul nu-mi merge, afiseaza in continuare data.
LE: Am mai gasit un fir pentru alimentarea TID-ului atunci cand cheia este scoasa din contact si cas-ul este pornit, dar acum se stinge data, si nu mai afiseaza absolut nimic. Daca sting cas-ul, se porneste din nou data.
Din cate am inteles de pe forum, firele pentru TID sunt cele corespunzatoare pinurilor SCA, SCL si MRQ. Ele sunt codificate maro-gri, maro-rosu si maro-negru. Le-am legat exact cum sunt, ele fiind si pe masina, si in mufa (aceleasi culori). In mufa au mai ramas un fir maro-alb (corespunzator pinului DIAGNOSE) si un fir negru (TEL). Pe masina au mai ramas un fir negru cu 2 dungi albe, un fir negru si un fir maro.
Credeti ca ar trebui TECH2 pentru activarea TID-ului, dat fiind faptul ca masina nu a avut unitate audio din fabrica?
LE2: Am reusit sa-l fac sa mearga, cas-ul era setat pe 10 digits, l-am trecut pe 8 digits si acum merge.
- dew
- ****
- 1,082 mesaje
- din 07 Jun 2008
- Astra 2002 Y22DTR
- Dolj
dew
- Mesaje scrise: 1,082
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2008
- Mesaj Privat
- adishoru
- OP
- 245 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 1995 C12NZ
- Brasov
adishoru
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat