Dr|ver
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1994 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Hi, pentru codul 92 este suficient sa verici care este voltajul pe care il scoate alternatorul, care de fapt genereaza tensiunea de lucru pe masina .
Pentru codul 64 controleaza cu acelasi tester a- turatia motorului la relanti ( nu mai mare de 751 t/min)
b- debitul pompei de injectie care sa fie intre 5,5 - 8mg/strk
Pentru codul 49 iti apare ca nu este prezent. Poate sa fie doar istoria codurilor de defect din trecut
Verifica si tine-ne la curent.
Succes!
Pentru codul 64 controleaza cu acelasi tester a- turatia motorului la relanti ( nu mai mare de 751 t/min)
b- debitul pompei de injectie care sa fie intre 5,5 - 8mg/strk
Pentru codul 49 iti apare ca nu este prezent. Poate sa fie doar istoria codurilor de defect din trecut
Verifica si tine-ne la curent.
Succes!
Dr|ver
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1994 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat