- Cassino
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut tuturor. Studiu: Am urmarit o emisiune la tv despre preferintele romanilor in achizitionarea autoturismelor noi si second hand in ultimii 2 ani. Locul 1 - Dacia, previzibil, Locul 2 - Volksvagen. Locul 3 - Skoda. Locul 4 - Renault. Locul 5 - Ford. Domnilor, unde e Opelul?! Unde a disparut? Pana acum 2-3 ani era locul 2. Dupa Dacia, binenteles. Si asta de vreo 12-13 ani incoace. Va spun eu Domnilor: Opelul nu e o masina proasta, ci foarte proasta! Romanul s-a desteptat! In 2007 impreuna cu un bun amic ne-am cumparat fiecare cite o masina second hand, El Passat din 2005, eu Vectra din 2005, amandoua din Germania si la acelasi pret. Passatul avea euro 3, Vectra euro 4. Diferenta la taxa de mediu de vreo 700 EURO. Dar mi-a iesit pe nas! Eram mandru,, la aspect, Vectra batea Passatul din toate punctele de vedere. Imi iubeam masina! In 9 ani de cand le avem, el n-a schimbat decat niste capete de bara, in rest, "apa, paie si bataie". Eu: volanta si kit ambreiaj, 3 pompe de inalta presiune (am colectie acasa), turbina (ax rupt), alternatorul de 3 ori (puntea de diode si releul), filtrul de particule si EGR off din soft dupa o chinuiala de vreo 2 luni (spalat manual si industrial de vreo 10 ori). Cine stie ce urmeaza? Ce ziceti? N-am auzit de la nimeni o vorba buna despre Opel. "CINE RADE LA URMA?
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Eu cred ca (intre tine si amicul tau) "vinovatul" principal se afla intre volan si scaun; iar ca actori secundari: calitatea drumurilor, distantele parcurse, stilul de mers, calitatea consumabilelor, a intretinerii etc.
Ca sa nu mai zic de "talpa" grea a unora.
O fi adevarat ca Opelul este Loganul nemtilor, dar de aici si pana la afirmatiile tale este cale lunga.
PS Eu ma gandesc ca vrei flame daca faci asemenea afirmatii pe un forum Opel
Ca sa nu mai zic de "talpa" grea a unora.
O fi adevarat ca Opelul este Loganul nemtilor, dar de aici si pana la afirmatiile tale este cale lunga.
PS Eu ma gandesc ca vrei flame daca faci asemenea afirmatii pe un forum Opel
- Red_dog
- ****
- 1,113 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,113
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
Mda ce putem spune..ai prins o masina cu probleme. Sunt si passat-uri care au probleme. Depinde fiecare ce ati urmarit cand ati luat-o, ce dotari ati luat de fiecare bani etc etc. Iar aia cu schimbat 2 capete de bara in 9 ani, inseamna ca masina aia chiar nu a mers. Da-le dracu de fiare ca mercedes daca era si pe drumurile noastre tot trebuia schimbata articulatia in 9 ani. In fine, noi aici vorbim pentru noi, nu pentru tine. Numabi bine si bafta mare in achizitia unui VW. Eu unul sunt multumit de opelul meu, care este tot vectra, nu fac parte din aia care s-au desteptat.
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Domnu' Cassino, scuzati, dar de ce dupa atatea probleme nu ati schimbat masina, domne'?
Mama ei de masina, chiar nesimtita masina asta Opel....i-auzi Opel...iti dai seama ce visez eu (ca na si eu ca si colegu' red_dog dormim) ca de 10 ani am doar Opel.
A....eu zic sa nu mai stati pe ganduri si sa vindeti masina....nu stiu cum ati rezistat atata timp cu panarama asta...
Mama ei de masina, chiar nesimtita masina asta Opel....i-auzi Opel...iti dai seama ce visez eu (ca na si eu ca si colegu' red_dog dormim) ca de 10 ani am doar Opel.
A....eu zic sa nu mai stati pe ganduri si sa vindeti masina....nu stiu cum ati rezistat atata timp cu panarama asta...
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Niciunul dintre prietenii mei nu a avut probleme cu masina (sigur ca nu aveau Opel, ci altele gen Ford, VW, Renault etc). Dar ce sa vezi, ca ne-am intalnit in service de cateva ori! Daca nu-i vedeam acolo, evident ca n-au avut nicio problema cu masina. Dar, ghinion curat pentru ei ca i-am vazut si pe ei la service.
MULTA minciuna la multi posesori de masini SH, doar putini recunosc ca masina se mai strica si trebuie sa o mai si repari cand este cazul. Anul asta la frigul mare ce-a fost, la o colega nu i-a pornit masina (un Polo EURO3 1.9TDI cu motorul pompe-duse). A ajuns la servici cu 2 ore intarziere, foarte suparata ca nu i-a pornit. Mare rusine, caci de-aia si-a luat VW sa nu aiba probleme. Cand si-a luat-o, mi-a zis ,,nu mi-am luat Opel ca-s proaste!,,. Bine ca a mea, veche de 19ani a pornit foarte usor, o am de 6 ani si in fiecare an a pornit la fel de usor (dar HEI! motorul de ISUZU nu e motor de VW...).
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mar 16 Feb, 2016 12:46 am, modificat de 5 ori în total
MULTA minciuna la multi posesori de masini SH, doar putini recunosc ca masina se mai strica si trebuie sa o mai si repari cand este cazul. Anul asta la frigul mare ce-a fost, la o colega nu i-a pornit masina (un Polo EURO3 1.9TDI cu motorul pompe-duse). A ajuns la servici cu 2 ore intarziere, foarte suparata ca nu i-a pornit. Mare rusine, caci de-aia si-a luat VW sa nu aiba probleme. Cand si-a luat-o, mi-a zis ,,nu mi-am luat Opel ca-s proaste!,,. Bine ca a mea, veche de 19ani a pornit foarte usor, o am de 6 ani si in fiecare an a pornit la fel de usor (dar HEI! motorul de ISUZU nu e motor de VW...).
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mar 16 Feb, 2016 12:46 am, modificat de 5 ori în total
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
Dat fiind faptul ca sunt foarte multe opeluri in RO, e normal ca destul de multe sa se si strice. Cand majoritatea sunt SH si au kilometraje manarite, deja catastrofa capata proportii biblice. Dar e valabil la orice marca ale caror gunoaie se importa masiv. Daca crezi tu ca VW e mai breaz, iti arat eu niste exemplare de razi si cu sezutul.
Cunosc posesori foarte fericiti de Opel, dar si pe unii foarte dezamagiti. Eu personal am fost dezamagit si am vandut. Nu neaparat dezamagit de compania Opel, dar dezamagit mai ales de masina pe care am vandut-o.
Cassino, orice SH e o loterie. Tu ai tras un loz necastigator, in timp ce prietenul tau care a luat Passat-ul a dat jackpot. Ce scrie pe ele e de cele mai multe ori irelevant.
PS OFFTOPIC: Hai sa iti zic acum si de ce Daciile nu prea se strica. Sunt masini fantastice? Cu siguranta NU! Dar sunt la polul opus fata de Opel. Adica marea majoritate au rulaje mici, ca romanu nu are bani de benzina si nici autostrazi, iar manareala se practica probabil si la ele, dar la cea mai mica scara dintre toate marcile. Ca nu sunt aduse de afara de nimeni, nu stau prin nici un parc auto cu saptamanile, iar cand sunt cumparate SH, sunt luate de la proprietar. Despre care te lamuresti tu singur cand cumperi daca e pensionar nascut in secolu 19 sau ba.
Cunosc posesori foarte fericiti de Opel, dar si pe unii foarte dezamagiti. Eu personal am fost dezamagit si am vandut. Nu neaparat dezamagit de compania Opel, dar dezamagit mai ales de masina pe care am vandut-o.
Cassino, orice SH e o loterie. Tu ai tras un loz necastigator, in timp ce prietenul tau care a luat Passat-ul a dat jackpot. Ce scrie pe ele e de cele mai multe ori irelevant.
PS OFFTOPIC: Hai sa iti zic acum si de ce Daciile nu prea se strica. Sunt masini fantastice? Cu siguranta NU! Dar sunt la polul opus fata de Opel. Adica marea majoritate au rulaje mici, ca romanu nu are bani de benzina si nici autostrazi, iar manareala se practica probabil si la ele, dar la cea mai mica scara dintre toate marcile. Ca nu sunt aduse de afara de nimeni, nu stau prin nici un parc auto cu saptamanile, iar cand sunt cumparate SH, sunt luate de la proprietar. Despre care te lamuresti tu singur cand cumperi daca e pensionar nascut in secolu 19 sau ba.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ce nu inteleg posesorii de masini cumparate SH este ca ei atunci cand isi cumpara masini SH defapt ei cumpara o rezerva de functionare. Adica cat timp mai poate merge masina aia SH fara sa aiba nevoie de reparatii. De aceea este bine sa stii ceva mecanica cand cumperi SH, sa te interesezi ce modele sunt mai fiabile si apoi sa cumperi in cunostiinta de cauza. Si cand o cumperi, sa fii constient ca va trebui sa si repari la ea. Bine ar fi sa o faci TU insuti. Altfel, se lasa cu frustrari si atunci mai bine... de dragul linistii tale... ia-ti una noua frate! Si lasa-ne pe noi cei ce stim sa reparam la ele sa ne luam SH-uri, ca stim sa le si reparam atunci cand le vine vremea (fara sa ne plângem de ele).
L.E
Vaicareala -> boala românului de secole. Ne tot plângem de ce-i in jurul nostru in loc sa recunostem cinstit cine-i de vina (de multe ori de vina suntem chiar noi insine).
L.E
Vaicareala -> boala românului de secole. Ne tot plângem de ce-i in jurul nostru in loc sa recunostem cinstit cine-i de vina (de multe ori de vina suntem chiar noi insine).
- OpelAstraCaravan
- **
- 194 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
am stat zilele trecute de vorba cu fiul unui coleg de servici.dupa nunta si-a tras vw passat cred ca undevwa la 5500 e si an 2007 masina a achizitionat-o de undeva din zona cj-ului ei fiind ardeleni parc f. mare "cunostinte",dupa 7 luni a inceput turbina sa fluiere si pana acasa a picat.cost?2500 ron.apoi m-a intrebat;nea....mata dupa cat timp ai schimbat-o? ce sa schimb ,am zis turbina ,a zis.cand i-am zis ca e teafara si nevatamata si nu da semne de oboseala....da' sa nu vorbecs intr-un ceas rau
- OpelAstraCaravan
- **
- 194 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu cum e la altii, dar eu de 5 ani si ceva de cand am masina, in afara de consumabile, am schimbat bucsaraie (si alea in romania sunt tot consumabile zic eu), kit ambreiaj (volanta dusa de cand am cumparat masina, am schimbat tot), pompa de apa (pusa de mine dupa ce am luat masina la un service in care nu mai am incredere) , termostat, niste furtunele (crapacite din cauza vechimii), bateria (schimbata in 2014, fabricata in 2004, deci batrana) si am reparat alternatorul.
Am 70.000 de km din care peste 55.000 in oras.
Masina inmatriculata in 2008 in romania, cumparata de mine la sfarsitul lui 2010.
In ecu la inceputul lui 2011 (la 2 luni dupa ce am luat masina) am gasit 190.000, acum sunt undeva pe la 260.000. In realitate cine stie?
Eu ma consider multumit de masina, nu as schimba-o cu un vw niciodata...
Masina merge foarte bine si nu vreau sa risc sa iau o rabla doad ca sa am vw in fata blocului.
Am 70.000 de km din care peste 55.000 in oras.
Masina inmatriculata in 2008 in romania, cumparata de mine la sfarsitul lui 2010.
In ecu la inceputul lui 2011 (la 2 luni dupa ce am luat masina) am gasit 190.000, acum sunt undeva pe la 260.000. In realitate cine stie?
Eu ma consider multumit de masina, nu as schimba-o cu un vw niciodata...
Masina merge foarte bine si nu vreau sa risc sa iau o rabla doad ca sa am vw in fata blocului.
- Cassino
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Da, multumesc pt parerile vostre. Si sa raspund unora dintre colegii care m-au tras de urechi...Nu cred ca acest forum e unul comunist in care cu totii sa aplaudam si sa strigam "URAAAA". Fiecare are parerea lui si sa ne ajutam din experienta fiecaruia. (pt cel cu flame). Masina mi-a placut, de aceea am cumparat-o, chiar am iubit-o, numai ca m-a dezamagit, la fiecare 6 luni trebuia sa se strice ceva. Pt cel ce stie sa repare, cred ca nu te-ai nascut mecanic de Opel sa repari orice la ea. Acum repar si eu singur la ea, dar la primele defectiuni normal ca te duci la cunoscatori (acum schimb o pompa de inalta in 30 min!). N-am vindut-o pt ca in 2007 am dat 13 000 Euro pe ea, avea 1 an si 8 luni si 106 000 km la bord (sper ca erau reali) si acum nu stiu daca mai iau 4 000 Euro pe ea si n-are decat 230 000 km (130 000 in 8 ani). Sunt constient ca SH-urile sunt loterie, dar Opelul din cale afara. Un fost presedinte al Opelului a si spus: "Opelul nu traieste din vanzarea de masini, ci din vanzarea de piese". Daca nu s-ar strica probabil ar costa cat un Mercedes. Defilam cu ce avem!
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Acum daca tu ai nimerit un lighean, toate opelurile sunt proaste?
Sincer am un amic cu un golf 6 din 2010 (luat sh in 2014 din spania de la cineva cunoscut, e al doilea proprietar real al masinii) care a bagat in masina o caruta de bani pana acum...
Discuri, placute, ambreiaj (nu stiu cum e ambreiajul la dsg, dar el l-a schimbat), ecu, reconditionat cutia dsg (da, aia care nu pica niciodata ca e vw), pompa de inalte, injectoare, bujii, egr (ala proiectat de vw corp comun cu racitorul de gaze sa nu poti schimba doar egr-ul), o planetara, bucsaraie fata (complet).
Distributia rupta in mers prin germania in timp ce aducea masina in romania o luam in calcul?
Ca si acolo a mai bagat ceva bani in masina (a schimbat toate suapele ca se indoisera si nu mai avea compresie).
Mi-a zis sincer ca mai bine o abandona in germania...
Asa ca, colegule, ligheane exista peste tot, si la dacia, si la mercedes, si la opel si la vw.
Si comparatia ta intre o masina cu motor cr, relativ nou in 2005 cu un motor pd care era pe masini de mai bine de 10 ani nu e corecta.
Ia vezi la vw-urile de dupa 2008 cand au bagat si ei cr...
De fapt doar trebuie sa cauti dieselgate si ai gasit...
Sincer am un amic cu un golf 6 din 2010 (luat sh in 2014 din spania de la cineva cunoscut, e al doilea proprietar real al masinii) care a bagat in masina o caruta de bani pana acum...
Discuri, placute, ambreiaj (nu stiu cum e ambreiajul la dsg, dar el l-a schimbat), ecu, reconditionat cutia dsg (da, aia care nu pica niciodata ca e vw), pompa de inalte, injectoare, bujii, egr (ala proiectat de vw corp comun cu racitorul de gaze sa nu poti schimba doar egr-ul), o planetara, bucsaraie fata (complet).
Distributia rupta in mers prin germania in timp ce aducea masina in romania o luam in calcul?
Ca si acolo a mai bagat ceva bani in masina (a schimbat toate suapele ca se indoisera si nu mai avea compresie).
Mi-a zis sincer ca mai bine o abandona in germania...
Asa ca, colegule, ligheane exista peste tot, si la dacia, si la mercedes, si la opel si la vw.
Si comparatia ta intre o masina cu motor cr, relativ nou in 2005 cu un motor pd care era pe masini de mai bine de 10 ani nu e corecta.
Ia vezi la vw-urile de dupa 2008 cand au bagat si ei cr...
De fapt doar trebuie sa cauti dieselgate si ai gasit...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Hai sa stabilim clar.
Opel nu produce :
- volanta si kit ambreiaj, sunt cu masa dubla si pica la toate firmele
- pompe de inalta presiune iar crapa pe capete la modelele noi
- turbina iar nu face dar neamtul pune ulei sub orice critica si il tine 30-50,000km si pe urma vinde masina la fraierii din est
- alternator
- filtrul de particule si EGR off din soft, stai linistit ca toti sunt inebuniti, altii folosesc un rezervor separat si regenerarea se face numai cu tester, costuri mai mari.
Opel ca si alti producatori de masini de serie proiecteaza si ansambleaza, foarte putin produce el de capul lui.
De exemplu tu ai Z19DT, pai nu Opel sau GM il face, proiectant Fiat si il gasesti la macaronari ca 1.9JTD. Pe Opel vei gasi jumatate din motoare fiind Isuzu, Renault, BMW, Fiat, Suzuki.
La fel, de exemplu Fiat a luat de a facut Scudo de la Peugeot.
Stiu o intamplare cu unul care a avut Opel si pica pompa de injectie, celebra VP44, costuri mari si oface dupacare o vinde ca-i proasta masina. Cumpara Ford ca doar ei sunt mama masinilor de serie. Pica pompa si la ea. Sa moara nu alta, era tot cu Bosch VP44.
Opel nu produce :
- volanta si kit ambreiaj, sunt cu masa dubla si pica la toate firmele
- pompe de inalta presiune iar crapa pe capete la modelele noi
- turbina iar nu face dar neamtul pune ulei sub orice critica si il tine 30-50,000km si pe urma vinde masina la fraierii din est
- alternator
- filtrul de particule si EGR off din soft, stai linistit ca toti sunt inebuniti, altii folosesc un rezervor separat si regenerarea se face numai cu tester, costuri mai mari.
Opel ca si alti producatori de masini de serie proiecteaza si ansambleaza, foarte putin produce el de capul lui.
De exemplu tu ai Z19DT, pai nu Opel sau GM il face, proiectant Fiat si il gasesti la macaronari ca 1.9JTD. Pe Opel vei gasi jumatate din motoare fiind Isuzu, Renault, BMW, Fiat, Suzuki.
La fel, de exemplu Fiat a luat de a facut Scudo de la Peugeot.
Stiu o intamplare cu unul care a avut Opel si pica pompa de injectie, celebra VP44, costuri mari si oface dupacare o vinde ca-i proasta masina. Cumpara Ford ca doar ei sunt mama masinilor de serie. Pica pompa si la ea. Sa moara nu alta, era tot cu Bosch VP44.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Si atunci vine intrebarea logica: Mercedes si BMW costa mai mult pentru ca produc o mai mare parte din piese intern + research and development , sau doar ca ofera standard optiuni de la Opel, VW, Ford sint optionale? Vorbim de clase echivalente. intreb pentru ca perceptia e ca platim mai mult stema/sigla , ca altfel si alea se strica.
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Cassino a scris:......Si sa raspund unora dintre colegii care m-au tras de urechi...Nu cred ca acest forum e unul comunist in care cu totii sa aplaudam si sa strigam "URAAAA". Fiecare are parerea lui si sa ne ajutam din experienta fiecaruia. (pt cel cu flame).....
De acord cu tine, dar expresii ca aceasta: "Va spun eu Domnilor: Opelul nu e o masina proasta, ci foarte proasta!" pot provoca reactii din cele mai vehemente, in special pe un forum OPEL.
Nu te duci in casa cuiva si te apuci sa-i critici mobila. care nici macar proasta nu este, ci foarte proasta. Daca vrei sa-l injuri, macar o faci din strada.
individu' cu flame
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
lbanias a scris:Si atunci vine intrebarea logica: Mercedes si BMW costa mai mult pentru ca produc o mai mare parte din piese intern + research and development , sau doar ca ofera standard optiuni de la Opel, VW, Ford sint optionale? Vorbim de clase echivalente. intreb pentru ca perceptia e ca platim mai mult stema/sigla , ca altfel si alea se strica.
chiar daca le produc intern, ambreiaje, pompe de injectie, consumabile, etc tot de la brand-uri terte le cumpara...
si pica cam in acelasi ritm ca la alti producatori de masini.
ceea ce face ca omoloagele pieselor de la bmw si mertz sa rezuste mai mult este ca ei supradimensioneaza unele componente din cauza motorizarilor mai puternice si a caroseriilor mai grele,
dar si din simplul fapt ca un mertz nou e cam cu 30% mai scump decat un vw din aceeasi gama si cu aceleasi dotari.
undeva diferenta asta de pret se vede evident, poate nu proportional cu calitatea pieselor, dar e un plus (si aici nu am ce comenta, bmw si mertz sunt peste opel si la pret si la calitate).
mie totusi nu mi s-a parut corecta comparatia initiala...
un motor CR oarecum nou in 2005 comparat cu unul PD care era folosit de 10 ani de VW...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ce vorbim noi de BMW sau Mercedes si supradimensionare. Nu am scris eu pe forum :
Stiu unul care a cumparat un BMW sport si decapotabil, nou nu second si la 30,000km a segmentat motorul. Cata talpa poti da pe ulitele din Iasi sau cum erau atunci drumurile tarii ?
TOATE SI TOATE au defecte de proiectare, de fabricatie etc.
claudiu__ a scris:Aproximativ off-topic: probleme cu tija sau cu clapetele de pe admisie mai sunt si la alte marci. Una dintre ele este BMW, la motorul de 2.0d de 150 de cai.
Problema aici in schimb nu este tija care actioneaza clapetele, ci clapetele in sine. Clapeta este formata dintr-un ax pe care e prinsa o bucatica de tabla cu doua surubele torx foarte mici (zici ca-s dintr-un ceas). Si in timp, pot sa apara diverse probleme: ori se desprind surubelele, ori se rupe axul, ori se rup bucati din tablita aia. Si toate piesele astea, odata ce s-au rupt, nu pot sa ajunga decat in motor, implicit sa il distruga.
Rezolvarea care a aparut pe niste forumuri din Spania dedicate marcii, si a fost preluata si de forumurile de la noi este una simpla: Demontezi admisia si rupi clapetele, cu tot cu ax. Masina functioneaza la fel ca si in cazul in care raman clapetele blocate pe deschis. Adica bine si fara erori in bord.
Mai jos cateva imagini cu un motor desfacut dupa ce a scapat un surubel:
Problema aici in schimb nu este tija care actioneaza clapetele, ci clapetele in sine. Clapeta este formata dintr-un ax pe care e prinsa o bucatica de tabla cu doua surubele torx foarte mici (zici ca-s dintr-un ceas). Si in timp, pot sa apara diverse probleme: ori se desprind surubelele, ori se rupe axul, ori se rup bucati din tablita aia. Si toate piesele astea, odata ce s-au rupt, nu pot sa ajunga decat in motor, implicit sa il distruga.
Rezolvarea care a aparut pe niste forumuri din Spania dedicate marcii, si a fost preluata si de forumurile de la noi este una simpla: Demontezi admisia si rupi clapetele, cu tot cu ax. Masina functioneaza la fel ca si in cazul in care raman clapetele blocate pe deschis. Adica bine si fara erori in bord.
Mai jos cateva imagini cu un motor desfacut dupa ce a scapat un surubel:
Stiu unul care a cumparat un BMW sport si decapotabil, nou nu second si la 30,000km a segmentat motorul. Cata talpa poti da pe ulitele din Iasi sau cum erau atunci drumurile tarii ?
TOATE SI TOATE au defecte de proiectare, de fabricatie etc.
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Timp de mai multi ani Opel a fost muls de concernul mama GM.
Lipsa constanta de bani s-a concretizat in economii in faza de dezvoltare a masinilor, testare insuficienta si alte chestii care au scazut calitatea generala a produselor marcii Opel.
Reteaua de reprezentante are si ea rolul ei in lipsa de satisfactie a clientilor.
Sa nu ne imbatam cu apa rece. Masinile Opel sunt un mai ieftine pentru un motiv. Acela este o fiabilitate mai proasta decat alte marci.
Lipsa constanta de bani s-a concretizat in economii in faza de dezvoltare a masinilor, testare insuficienta si alte chestii care au scazut calitatea generala a produselor marcii Opel.
Reteaua de reprezentante are si ea rolul ei in lipsa de satisfactie a clientilor.
Sa nu ne imbatam cu apa rece. Masinile Opel sunt un mai ieftine pentru un motiv. Acela este o fiabilitate mai proasta decat alte marci.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Exact. Insignia e mai ieftina, dar si mai putin fiabila si cu spatiu interior mai mic (lipsuri de proiectare).
In plus Insignia e mai grea (Insignia diesel = 1600 de kg, Mondeo diesel = 1500 de kg, Passat diesel = 1400 de kg) (alta chestie de proiectare).
Ultima modificare făcută de stolniceanulucian la Vin 19 Feb, 2016 11:01 am, modificat de 2 ori în total
In plus Insignia e mai grea (Insignia diesel = 1600 de kg, Mondeo diesel = 1500 de kg, Passat diesel = 1400 de kg) (alta chestie de proiectare).
Ultima modificare făcută de stolniceanulucian la Vin 19 Feb, 2016 11:01 am, modificat de 2 ori în total