Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
Astazi umbland pe la toba finala a masinii am observat o alta problema
opel astra f hatchback 5 usi, din '94, c18nz, ABS, servo ...

Mai exact
Am observat ca acest arc ( 2 ) are un joc destul de mare intre cei doi suporti de care este prins, cam 1 cm atat in fata cat si in spate.
Masina are rezervorul aproape pe jumatate plin ( fara 1-2 litri ) .
Din ce am citit in manualul de reparatii acest arc ar trebui sa stea intins, fara joc si fara tensionare in acele doua suporturi.
Stiu ca acest arc de la regulatorul fortei de franare se poate regla din acel surub ( 1 ) .
Insa problema este alta :
acel surub este foarte ruginit si nu se mai poate desuruba deloc. Am stricat si o cheie cu clichet si aproape ca s-a stricat si hexagonul surubului si al piulitei.

Stiu ca cel mai simplu ar fi sa il tai cu flexul, dar toti mecanicii mi-au zis ceva de genul : ,, pai domne trebuie sa dam mai intai rezervorul jos ca este pericol dom'le).
Dar parca presimt ca in acest fel pt un amarat de surub (costa aprox 1 leu) , va trebui sa dau pe manopera 100 ron.

Aveti vreo idee despre cum as putea desface, rupe acel surub ?
Vreo idee ceva mai ''neortodoxa'' ?

  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
taiel cu o dalta ca si acum 30 de ani cand nu existau flexuri in acest fel nu ai scantei , si nu trebuie sa dai rezervorul jos , deci nu platesti 100. probabil 20. daca il faci tu te costa surubul
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
m-am gandit si eu la chestia asta
problema este ca nu stiu exact cat este de ruginit in profunzime.
Eu stiu ca astfel de suruburi sunt dintr-un aliaj destul de dur si imi este teama ca prin aceasta metoda sa nu cumva sa ii fac mai mult rau decat bine. Adica sa nu reusesc sa il rup cu dalta si apoi sa il deplasez de acolo stramb.
+ ca nu am nici prea mult spatiu.
dar o sa incerc varianta asta.
pare cea mai plauzibila.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR