- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
Astazi umbland pe la toba finala a masinii am observat o alta problema
opel astra f hatchback 5 usi, din '94, c18nz, ABS, servo ...
Mai exact
Am observat ca acest arc ( 2 ) are un joc destul de mare intre cei doi suporti de care este prins, cam 1 cm atat in fata cat si in spate.
Masina are rezervorul aproape pe jumatate plin ( fara 1-2 litri ) .
Din ce am citit in manualul de reparatii acest arc ar trebui sa stea intins, fara joc si fara tensionare in acele doua suporturi.
Stiu ca acest arc de la regulatorul fortei de franare se poate regla din acel surub ( 1 ) .
Insa problema este alta :
acel surub este foarte ruginit si nu se mai poate desuruba deloc. Am stricat si o cheie cu clichet si aproape ca s-a stricat si hexagonul surubului si al piulitei.
Stiu ca cel mai simplu ar fi sa il tai cu flexul, dar toti mecanicii mi-au zis ceva de genul : ,, pai domne trebuie sa dam mai intai rezervorul jos ca este pericol dom'le).
Dar parca presimt ca in acest fel pt un amarat de surub (costa aprox 1 leu) , va trebui sa dau pe manopera 100 ron.
Aveti vreo idee despre cum as putea desface, rupe acel surub ?
Vreo idee ceva mai ''neortodoxa'' ?
Astazi umbland pe la toba finala a masinii am observat o alta problema
opel astra f hatchback 5 usi, din '94, c18nz, ABS, servo ...
Mai exact
Am observat ca acest arc ( 2 ) are un joc destul de mare intre cei doi suporti de care este prins, cam 1 cm atat in fata cat si in spate.
Masina are rezervorul aproape pe jumatate plin ( fara 1-2 litri ) .
Din ce am citit in manualul de reparatii acest arc ar trebui sa stea intins, fara joc si fara tensionare in acele doua suporturi.
Stiu ca acest arc de la regulatorul fortei de franare se poate regla din acel surub ( 1 ) .
Insa problema este alta :
acel surub este foarte ruginit si nu se mai poate desuruba deloc. Am stricat si o cheie cu clichet si aproape ca s-a stricat si hexagonul surubului si al piulitei.
Stiu ca cel mai simplu ar fi sa il tai cu flexul, dar toti mecanicii mi-au zis ceva de genul : ,, pai domne trebuie sa dam mai intai rezervorul jos ca este pericol dom'le).
Dar parca presimt ca in acest fel pt un amarat de surub (costa aprox 1 leu) , va trebui sa dau pe manopera 100 ron.
Aveti vreo idee despre cum as putea desface, rupe acel surub ?
Vreo idee ceva mai ''neortodoxa'' ?
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
m-am gandit si eu la chestia asta
problema este ca nu stiu exact cat este de ruginit in profunzime.
Eu stiu ca astfel de suruburi sunt dintr-un aliaj destul de dur si imi este teama ca prin aceasta metoda sa nu cumva sa ii fac mai mult rau decat bine. Adica sa nu reusesc sa il rup cu dalta si apoi sa il deplasez de acolo stramb.
+ ca nu am nici prea mult spatiu.
dar o sa incerc varianta asta.
pare cea mai plauzibila.
problema este ca nu stiu exact cat este de ruginit in profunzime.
Eu stiu ca astfel de suruburi sunt dintr-un aliaj destul de dur si imi este teama ca prin aceasta metoda sa nu cumva sa ii fac mai mult rau decat bine. Adica sa nu reusesc sa il rup cu dalta si apoi sa il deplasez de acolo stramb.
+ ca nu am nici prea mult spatiu.
dar o sa incerc varianta asta.
pare cea mai plauzibila.