- al3xisos
- OP
- 240 mesaje
- din 24 Dec 2007
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
al3xisos
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am facut sambata un drum in afara localitatii si am ramas de cat consuma Zamfirica mea.Daca mergeam cu 120 km / h aveam consumul de 10 %.Am scazut la 110 km/h, consumul scazand la 8,4.
Am ceva probleme la pornire(deja),porneste la a 4-5 cheie(suficient cat sa termin bateria bosch S4) cu zmuncituri,fum alb.Relantiul sta la 1100 la pornire,dupa care scade treptat.Consumul la relanti este de 0,9 l/h.
De la ce credeti ca ar putea fi problemele?Am schimbat bujiile,furtunasele retur.Nu am apucat sa schimb orignurile la injectoare deoarece nu am gasit unde in bacau,decat la cineva care vera 700 lei pentru treaba asta.
Am ceva probleme la pornire(deja),porneste la a 4-5 cheie(suficient cat sa termin bateria bosch S4) cu zmuncituri,fum alb.Relantiul sta la 1100 la pornire,dupa care scade treptat.Consumul la relanti este de 0,9 l/h.
De la ce credeti ca ar putea fi problemele?Am schimbat bujiile,furtunasele retur.Nu am apucat sa schimb orignurile la injectoare deoarece nu am gasit unde in bacau,decat la cineva care vera 700 lei pentru treaba asta.
- Bogdan Craciunescu
- **
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Bogdan Craciunescu
- **
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
- bc_50_yul
- **
- 386 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt 16v
- Iasi
bc_50_yul
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Nu este adevarat. Posibil sa ai nevoie de o supapa de sens pe tur la filtrul de motorina. Se dezamorseaza pompa. E o problema destul de cunoscuta la y20dth. Cumperi una ieftina pe la 10 lei (atentie la diametru ca sunt de mai multe feluri) si ai rezolvat problema. Eu asta cred ca este. Pare o dezamorsare de pompa, nicidecum segmenti uzati. Consumul de ulei iti da fum albastru nu alb.
- al3xisos
- OP
- 240 mesaje
- din 24 Dec 2007
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
al3xisos
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
- bc_50_yul
- **
- 386 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt 16v
- Iasi
bc_50_yul
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
- al3xisos
- OP
- 240 mesaje
- din 24 Dec 2007
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
al3xisos
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- al3xisos
- OP
- 240 mesaje
- din 24 Dec 2007
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
al3xisos
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
- bc_50_yul
- **
- 386 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt 16v
- Iasi
bc_50_yul
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Cred ca totusi ar trebui sa verifici bujiile sa vezi daca e vreuna dusa. Dupa ce pornesti iti sta aprinsa masinuta cu cheia putin? Sau se stinge imediat? Nu este normal sa porneasca greu. Daca zici ca vara porneste repede, inseamna ca nu se poate concluziona a fi o problema de dezamorsare/alimentare (indiferent pe unde- pompa, filtru, T-uri si furtune retur). Mai degraba de aprindere. Eu la astra mea (y17dt) am avut probele cu un furtunas de retur si am mers asa chiar daca porneam greu dimineata. Dar din pacate am suprasolicitat electromotorul. Apoi din nou pornea greu dimineata. Am schimbat rotorul la electromotor si s-a rezolvat. La tine nu stiu ce ar putea fi - bujii, releu bujii, poate chiar si electromotor (daca nu invarte bine bine)
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
vezi ca odata cu frigul garniturile sistemului de injectie se intaresc si este foarte posibil ca pe undeva sa se dezamorseze, eu am patit asa ceva cu garnitura de la carcasa filtrului de motorina.
in alta ordine de ideii, bujiile le poti verifica cu un fir tras de pe plusul bateriei si cu celalalt capat al firului atingi usor contactul bujiei incandescente si daca scanteieste atunci bujia este buna, mare atentie sa nu atingi altceva pe acolo cand ferifici bujiile.
Dupa ce a pornit, motorul merge intrerupt pt cateva secunde sau merge rotund ?
in alta ordine de ideii, bujiile le poti verifica cu un fir tras de pe plusul bateriei si cu celalalt capat al firului atingi usor contactul bujiei incandescente si daca scanteieste atunci bujia este buna, mare atentie sa nu atingi altceva pe acolo cand ferifici bujiile.
Dupa ce a pornit, motorul merge intrerupt pt cateva secunde sau merge rotund ?
butiup
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Harghita
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut, am avut masina diesel, si eu am avut probleme cu pornirea la frig, la valori de la -10 la -25 grade pornea foarte greu sau deloc - am schimbat bujii incandescente, testat si reincarcat complet acumulator, filtre, ulei schimbat recent, tot ce era, consum de ulei nu aveam. Problema a fost releul de la bujii, martorul de bord se aprindea si ramanea asa cat trebuia dar tot nu pornea. Am incercat in felul urmator - am luat o sarma barosana in genul sa aiba izolatie buna pe ea si sa nu fie subtirica tare. Am pus un capat pe borna plus (+) a bateriei iar celalalt capat pe prima bujie incandescenta, fara sa-i scot fire sau alte bazaconii, am scos doar capacul ala de plastic de la motor altfel nu ai cum sa vezi bujiile. Am tinut asa sarma 15-20 secunde dupa care rapid firul jos tup in masina, cheie fara sa mai astept si BINGO, a pornit, deci a fost clar ca motorul e OK, bujiile OK, dar releul bata-l vina nu era bun. Sa nu ai pus contactul cand faci treaba asta. Se poate si repara daca nu e topit in interior, de multe ori numai se oxideaza clapeta de contact si ramane blocata. Daca nu verifici releul acela te apuci si schimbi tot si tot nu rezolvi nimic. Dar testul cu sarma o sa-ti arate daca asta e problema, un releu e pe la 200 ron, depinde de marca si de unde-l iei. Bafta si sa revii cu rezolvarea. Daca e frig tare poti sa faci operatiunea de mai multe ori cu scurte intreruperi (cateva secunde). Oricum bujiile sunt incalzite mai departe inca 10-30 secunde depinde de temperatura din exterior, doar ca martorul se stinge, dar de aceea merge rotund motorul diesel si dupa ce porneste pentru ca bujiile incalzesc aerul din galerie sau cum i se spune. Daca nu se asigura temperatura necesara, dupa pornire motorul merge un picut ca baba cu picior de lemn.