titolyn
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
salutare dragi colegi.am citit cu mare atentie toate informatiile de pe site si parerile sunt impartite.Masinuta mea un vectra B din 1996,X1.6XEL,ma cam supara de cand am cumparat-o.Acum scoate mult fum si papa mult ulei si cred ca tocmai din cauza asta mi s-au cam dus si tachetii.Acum nu stiu daca trebuie neaparat segmentare sau se poate rezolva si altcumva.Am observat ca in vasul de antigel imi apare o mizerie de culoare neagra si este uleioasa,si alt lucru observat este ca imi curge din toba finala un lichid care cred ca este apa.Se poate sa imi ajunga uleiul in antigel?Si ce ar trebui sa fac pentru a depista care e problema?Va multumesc daca cititi aceasta discutie si astept cateva pareri pentru ca mecanicul este intotdeauna folositor,insa face ca totul sa fie in favoarea lui si te pune sa schimbi cat mai multe piese(ceea ce este si foarte costisitor).
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Motorul ala papa ulei de cand a iesit pe fabrica.NU prea ai ce face.Segmentare si restul doar va reduce putin cantitatea de ulei papata.
Fumul se datoreaza acestei cauze.
Mazga din antigel poate fi doar de la mizeria adunata in instalatie.Poti face un flush si curatare plus umplere si e posibil sa se rezolve.
Daca ai dubii ca e si garnitura la chiulasa dusa ar trebui sa ai si antigel in ulei.Adica sa ai o spuma alb-galbuie pe capacul de la ulei.
Daca e du-te la intalniri Duminica la Sala si vorbeste cu baietii.I-ti pot recomanda ei un mecanic mai bun.
Fumul se datoreaza acestei cauze.
Mazga din antigel poate fi doar de la mizeria adunata in instalatie.Poti face un flush si curatare plus umplere si e posibil sa se rezolve.
Daca ai dubii ca e si garnitura la chiulasa dusa ar trebui sa ai si antigel in ulei.Adica sa ai o spuma alb-galbuie pe capacul de la ulei.
Daca e du-te la intalniri Duminica la Sala si vorbeste cu baietii.I-ti pot recomanda ei un mecanic mai bun.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Apa care curge din toba finala este ok ( condens).Fumul ce culoare are?poate avea diverse cauze.Mai degraba semeringuri decat segmentare .Cel mai bine masoara compresia si posteaza valorile obtinute.Acest motor este bun sa te duci cu el la furat deoarece nu te aud nici cainii daca este pus la punct.Uleiul ala din apa se va remedia odata cu schimbatul garniturei de chiulasa.Un sfat > rectifica chiulasa daca te hotarasti sa te apuci de segmentat sau de schimbat semeringuri.
titolyn
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Opelosu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
salut la precedenta mea masina am avut aceeias problema fum alb,antigelul murdar in vas si spuma pe capacul de la ulei si a fost de la garnitura de chiuloasa motive: era arsa uzata etc intr-un cuvant obosita.Ai mai putea verifica daca este de la garnitura printr-o procedura nu foarte complicata.Pornesti masina scoti capacul de la vasul de expansiune te uiti inauntru si eventual pui un prieten sau pe cineva sa o tureze si daca ies bule in vas (cat de mici) inseamna ca garnitura ar putea fi principalul vinovat.Am citit ca ai avut si motorul desfacut si umblat la el este posibil sa nu nu fi strans mecanicul bine chiuloasa motiv pentru care masina are problemele pe care le are,dar cum spui ca ai avut distributia rupta daca s-a fisurat chiuloasa o sa c-am ai de lucru si decizii de luat bafta
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Cea mai naspa treaba care ti se poate intampla la tine ( sper sa nu fie asa ) este sa ai chiulasa crapata in interior din cauza la ghid fortat de supapa cand s-a rupt cureaua de distrubutie , e posibil sa iti bage si antigel in camera de ardere si de aici fum muuuult si alb , sper totusi sa fie numai garnitura de chiulasa dar ia in calcul si ce am scris eu mai sus , eu am patit asa cu un motor identic dupa ce am schimbat un ghid de supapa . Cu respect !