Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Pierd antigel cam 2cm in o saptamana , se intampla de circa 3 saptamani , astazi cand m am uitat in locurile unde am parcat am vazut mici pete jos , iar azi m am uitat dedesubt si de pe scut se prelinge cate un picur asa la 1 minut, solutia ce picura e neagra ..nivelul la ulei nu mi a crescut caci spuneau unii daca garnitura de chiuloasa ar fi defecta ar ajunge in baia de ulei antigelul, ce ar putea fi spart sau.. ? o sa merg sa fac schimbul de ulei si scutul va fi dat jos..banuiesc ca atunci se va observa mai usor ce ar putea fi, de deasupra nu se vede nimic de unde s ar putea prelinge..furtune etc... Va multumesc.
Skip ads

  • respected

  • Mesaje scrise: 542
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Poate fi de la un furtun, si-ti scapa cand temperatura ajunge sus (> 96 grade, 98, ceva de genul).
De aia tre sa o tii la relanti si sa te uiti pe unde curge, asta doar in caz ca e un furtun de vina.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Hmm .. se pare ca picuratul scade..ajunge sa nu mai picure deloc dupa o perioada gen 1h-2h. Ciudat ca solutia jos e uleioasa oarecum din cauza ca prinde in drum ceva sau sa fie de undeva in combinatie cu uleiul? O sa pun un vas dedesubt sa vad .. daca e un furtun ar trebui sa fie lichidul doar..daca e uleios banuiesc ca e alta problema.. mai ales ca uleiul nici nu a crescut nici nu a scazut.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca e diesel masina sa nu fie fisurat termoflotul.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ar fi ok daca ne-ai zice si noua ce motor ai pe masina
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
E motor diesel 1.7 , 75 cai , Y17DTI din 2001 .

Termoflotul fiind racitorul de ulei ..din ce am inteles , hmm eu nu am insa ulei in borcanul cu antigel , atat ca ce curge jos sub masina de se prelinge pe scut e parca un fel de ulei .nu e limpede sau apos ca antigelul..asta mi e nedumerirea..
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sa nu fie ulei de la servodirectie.Pune o picatura pe limba,daca e dulce e antigel
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
vallyyy a scris:Sa nu fie ulei de la servodirectie.Pune o picatura pe limba,daca e dulce e antigel


Ma otravesc dreacu Smile) .. hmm cu, cutia de directie si furtunele de servo am avut probl cu un opel vectra .. probl e ca ajung destul de greu la astra sa vad daca mi a scazut nivelul la lichidul de servo ..sper sa nu ca n am chef sa schimb iar o caseta de directie:P . Cred ca o sa merg la un mecanic sa vada.. in camera de ulei nu mi intra antigel caci nu mi a crescut nivelul la ulei ..so ceva furtun o fi spart cred ca:P
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca prelinge pe asfalt,verifica pompa de apa,foarte multa lume a avut probleme cu ea...prelinge.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
danielddd a scris:daca prelinge pe asfalt,verifica pompa de apa,foarte multa lume a avut probleme cu ea...prelinge.


Daca e pompa o sa o schimb odata cu distributia, insa ce curge e ca uleiul ..negru si uleios oarecum..nu lichid ..
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Daca picura pe scut, (probabil) scutul e murdar cu ulei, care se amesteca cu antigelul, de unde rezulta ceea ce gasesti pe jos. Da scutul jos, pentru a identifica cu precizie locul/zona de unde picura antigel. PS: inarmeaza-te si cu o lanterna. Mie imi picura pe la un racord care intra in blocul motor (cred ca e aspiratia de la pompa de apa), foarte greu de observat. S-a rezolvat la o reparatie de anvergura...
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
marin70 a scris:Salut. Daca picura pe scut, (probabil) scutul e murdar cu ulei, care se amesteca cu antigelul, de unde rezulta ceea ce gasesti pe jos. Da scutul jos, pentru a identifica cu precizie locul/zona de unde picura antigel. PS: inarmeaza-te si cu o lanterna. Mie imi picura pe la un racord care intra in blocul motor (cred ca e aspiratia de la pompa de apa), foarte greu de observat. S-a rezolvat la o reparatie de anvergura...


Da m am gandit si eu, cand o sa schimb uleiul o sa ma uit mai atent sa vad. Multumesc tuturor
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am pus o gresie jos si am constatat ca este ulei ce picura, l am comparat cu uleiul de pe tija , la fel de negru si uleios etc.. ciudat pentru ca uleiul nu a scazut ..decat 2mm pe tija de masurare ..oi vedea ce o fi la mecanic . Multumesc inca odata.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Astazi mi-a spus cineva care a avut o astra g 2.0dti si la fel pierdea ulei si nu stia pe unde,picura si nu a gasit pe unde.A vandut masina dar concluzia ramase : bloc motor fisurat.Acuma....cine mai stie adevarul..decat proprietarul Smile.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
danielddd a scris:Astazi mi-a spus cineva care a avut o astra g 2.0dti si la fel pierdea ulei si nu stia pe unde,picura si nu a gasit pe unde.A vandut masina dar concluzia ramase : bloc motor fisurat.Acuma....cine mai stie adevarul..decat proprietarul Smile.


Sa speram ca nu. La cate pete sunt pe asfalt in locurile unde a curs ar trebui sa am o scadere semnificativa pe tija de verificare a uleiului nu? daca pe tija scade de la mijloc la minim ( considerand ca mijlocul este exact intre minim si maxim) cata lipsa in ml reprezinta?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
500.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Deci 1 L e diferenta intre minim si maxim ..la mijloc..destul de mult atunci ..
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ne cam bagi in ceata! Intai spui ca pierzi antigel, acum spui ca pierzi ulei. Da jos scutul si uita-te, altfel cum sa-ti dai seama de unde provine uleiul. Ti-a picurat pe scut, balteste acolo si acum de pe afara. O varianta a identificarii pierderii esta simeringul de la pompa de vacuum (uzat), care e montata pe alternator. Daca e de aici, nu mai amana, pierzi alternatorul (pt ca o parte din ulei ajunge si pe el - ceea ce nu-i prieste absolut deloc). Daca nu dai jos scutul...nu ai cum vedea.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
marin70 a scris:Ne cam bagi in ceata! Intai spui ca pierzi antigel, acum spui ca pierzi ulei. Da jos scutul si uita-te, altfel cum sa-ti dai seama de unde provine uleiul. Ti-a picurat pe scut, balteste acolo si acum de pe afara. O varianta a identificarii pierderii esta simeringul de la pompa de vacuum (uzat), care e montata pe alternator. Daca e de aici, nu mai amana, pierzi alternatorul (pt ca o parte din ulei ajunge si pe el - ceea ce nu-i prieste absolut deloc). Daca nu dai jos scutul...nu ai cum vedea.


Antigelul imi scade din borcan , uleiul a fost la fel in tot acest timp cand am deschis topicul, dupa ce am vazut ca totusi am picuri jos am comparat si am dedus ce e . Maine schimb uleiul la mecanic si o sa vad ce e , multumesc.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Da scutul jos, eventual spala motorul cu apa sub presiune (cu protejarea elementelor sensibile, desigur).
Dupa aceea, sau vei vedea unde apare scurgerea, sau o lasi in garaj pe un carton curat, sa vezi unde se umezeste (eventual cu motorul pornit)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR