- alexx_sucar
- OP
- 24 mesaje
- din 21 Jan 2011
- Frontera 1996
- Valcea
alexx_sucar
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
1. Ai anvelope de aceleasi dimensiuni si aceeasi marca pe toate 4 rotile? Daca nu, de la aia poate fi.
Daca ai si vibratii, trosnituri, etc. atunci nu e bine... trebuie verificate cum am zis mai sus anvelopele sa fie identice, rapoartele din grupuri sa fie identice( nu cred ca nu ar fi...) mai poti verifica si MRLurile desi sunt slabe sanse sa fie de la ele, nu am auzit, sau LSDu( daca e cazu) care face probleme de genu( o spun din experienta).
Daca rampa pe care ai incercat era uscata si virajata, las-o asa, e normal.
2. Pe zapada unde urc o rampa mica cu a2a la relanti in 4x2 nu pot urca la fel si in 4x4 ci doar cu a1a, dar pe greu nu simt o pierdere de putere merg la relanti a1a, a2a, a3a fara probleme. Probabil e ceva normal, am mai mers cu alte 4x4 si la fel au tendinta( aici ma refer pe drum drept sau drum alunecos, ca in curbe pe aderenta e normal! )
Daca ai si vibratii, trosnituri, etc. atunci nu e bine... trebuie verificate cum am zis mai sus anvelopele sa fie identice, rapoartele din grupuri sa fie identice( nu cred ca nu ar fi...) mai poti verifica si MRLurile desi sunt slabe sanse sa fie de la ele, nu am auzit, sau LSDu( daca e cazu) care face probleme de genu( o spun din experienta).
Daca rampa pe care ai incercat era uscata si virajata, las-o asa, e normal.
2. Pe zapada unde urc o rampa mica cu a2a la relanti in 4x2 nu pot urca la fel si in 4x4 ci doar cu a1a, dar pe greu nu simt o pierdere de putere merg la relanti a1a, a2a, a3a fara probleme. Probabil e ceva normal, am mai mers cu alte 4x4 si la fel au tendinta( aici ma refer pe drum drept sau drum alunecos, ca in curbe pe aderenta e normal! )
- alexx_sucar
- OP
- 24 mesaje
- din 21 Jan 2011
- Frontera 1996
- Valcea
alexx_sucar
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2011
- Mesaj Privat
Se aud anumite pocnituri in rotile din fata probabil e de la mlr-uri.Poate sa fie si asta o cauza de scadere a puterii.Rampa este fara nici un viraj,si nu inteleg dc ii scade puterea.Pe greu nu exista nici un fel de probleme totul merge perfect acolo,bine si acolo pocnesc mlr-urile dar nu simt scaderea puterii.Specific ca mlr-urile nu pocnesc toto timpul
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Daca scade puterea motorului cred ca ar trebui sa cauti vreun furtun fisurat la turbo,sau intercoolerul.Asta daca e diesel.Daca e benzina ar trebui sa vezi avansul sau daca s-a umblat la distributie recent,ar putea sa nu fie pusa la punct.Deasemenea alimentarea ar putea fi o problema-filtre,pompa,conducte/debit.
Deasemenea ar trebui sa ne spui dinainte aceste amanunte,sau sa scrii in profil,sa nu ne mai dam cu parerea aiurea.
Deasemenea ar trebui sa ne spui dinainte aceste amanunte,sau sa scrii in profil,sa nu ne mai dam cu parerea aiurea.
- alexx_sucar
- OP
- 24 mesaje
- din 21 Jan 2011
- Frontera 1996
- Valcea
alexx_sucar
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2011
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
alexx_sucar a scris:.Nu cred ca e vb de vreo problema la motor.Ci mai degraba tin sa cred ca este problema la mlr-uri care sunt automate
Titlul zice ”Scadere putere motor”..La 2.2 in special si la Frontera in general,@stelea se pricepe cel mai bine.
Daca e vorba de aceeasi panta,pe care nu o poti urca decat cu 4x2,iar cu 4x4 nu,sa nu fie ceva gripat pana in roata.Nu imi pot da seama ce.O alta cauza ar putea fi rotie inegale in circumferinta.Pot fi aceeasi dimensiune,dar daca diferenta de uzura intre ele este mai mare de 15-20 mm,ai probleme.Incearca sa le masori cu un metru de croitorie sau o sfoara ceva,careia sa-i faci semn.Cu ruleta nu prea merge,ca face burta.
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
Deci : mrgreen:, cu acelasi motor si transmisie, daca in 4x2 urca la relanti in a1a dar in 4x4 NU urca la relanti in a1a, in ambele cazuri aceeasi rampa e prea clar, problema vine de la 4x4. Asta ar implica cele spuse mai sus.
In plus ce spui tu ca trebe sa o dai PE GREU ca altfel nu urca, e belea... in transmisia aia ceva se forteaza rau ca sa te oblige sa folosesti greu unde in 4x2 urci cu usoru...( viteza a2a pe 4x2 vs abea viteza a1a sau chiar greu pe 4x4...)
Spune-ne, ai verificat dimensiunea si marca anvelopelor?
Daca sunt diferite, mari sanse sa fie de aici, gaseste un prieten, schima-i rotile cu ale lui( sa fie toate la fel, aceeasi marca aceeasi dimensiune, neresapate pentru a fi 100% sigur). Daca merge, ai scapat usor.
Daca nu merge, gaseste un elevator, cupleaza 4x4 si joaca-te pe sub ea, daca nu o sa gasesti ceva sigur cel putin vezi ce e pe sub, daca ai jocuri la cardan, daca e flansa flexibila crapata, daca iti merge LSD( in cazu in care ei- G80 pe placuta de coduri).
Trosnesc MRLurile, da-le jos si strange rulmentii, nu prea mult, poti verifica la mana, sa se invarta discu de frana. Nu pune multa vaselina, pune foarte putina, contrar intentiilor tale, oricum mai vine vaselina si de la rulmenti( apropo, am vazut de la mobil1 o vaselina albastra, foarte buna, XHP222 se numeste).
In plus ce spui tu ca trebe sa o dai PE GREU ca altfel nu urca, e belea... in transmisia aia ceva se forteaza rau ca sa te oblige sa folosesti greu unde in 4x2 urci cu usoru...( viteza a2a pe 4x2 vs abea viteza a1a sau chiar greu pe 4x4...)
Spune-ne, ai verificat dimensiunea si marca anvelopelor?
Daca sunt diferite, mari sanse sa fie de aici, gaseste un prieten, schima-i rotile cu ale lui( sa fie toate la fel, aceeasi marca aceeasi dimensiune, neresapate pentru a fi 100% sigur). Daca merge, ai scapat usor.
Daca nu merge, gaseste un elevator, cupleaza 4x4 si joaca-te pe sub ea, daca nu o sa gasesti ceva sigur cel putin vezi ce e pe sub, daca ai jocuri la cardan, daca e flansa flexibila crapata, daca iti merge LSD( in cazu in care ei- G80 pe placuta de coduri).
Trosnesc MRLurile, da-le jos si strange rulmentii, nu prea mult, poti verifica la mana, sa se invarta discu de frana. Nu pune multa vaselina, pune foarte putina, contrar intentiilor tale, oricum mai vine vaselina si de la rulmenti( apropo, am vazut de la mobil1 o vaselina albastra, foarte buna, XHP222 se numeste).
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
A si alta belea e ca eu la noi in oras nu am auzit de nici macar un mecanic bun pe partea asta de transmisie! Toti pe care ii stiu cunosc un singur lucru "T90 in grupuri si cutie(daca nu intra bine in viteza merge valvolina").
Ai putea sa incerci cel mai simplu lucru( dar si cu posibilitate de rezolvare mica a problemei): schimbi uleiu in cutia de transfer+grup fata( Cutia de transfer - are buson de umplere si golire; se pune ulei de MOTOR 10W-40.-1.45litrii si Diferential fata - are buson de umplere si de golire;se pune ulei de TRANSMISIE 80W-90 API GL5- 1.7litrii); gresezi crucile cardanice si culisanta, dai planetarele fata jos si vezi si pe acolo cum sta treaba, nu cred ca e foarte greu, leam dat si eu la a mea cand am luato.
Astea tot trebuie sa le faci...
Ai putea sa incerci cel mai simplu lucru( dar si cu posibilitate de rezolvare mica a problemei): schimbi uleiu in cutia de transfer+grup fata( Cutia de transfer - are buson de umplere si golire; se pune ulei de MOTOR 10W-40.-1.45litrii si Diferential fata - are buson de umplere si de golire;se pune ulei de TRANSMISIE 80W-90 API GL5- 1.7litrii); gresezi crucile cardanice si culisanta, dai planetarele fata jos si vezi si pe acolo cum sta treaba, nu cred ca e foarte greu, leam dat si eu la a mea cand am luato.
Astea tot trebuie sa le faci...
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- alexx_sucar
- OP
- 24 mesaje
- din 21 Jan 2011
- Frontera 1996
- Valcea
alexx_sucar
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cameleonu85
- **
- 78 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Bucuresti
cameleonu85
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
salutare.!cand se aprinde becul de check engine la o turare constanta peste 1500 e clar ca nu functioneaza egrul si nu are masina putere pt ca nu deschide turbina...deci vaccumul are pierderi.eu am patit-o si unii se uita ca la nave spatiale..aveam pompita aia de vacuum din partea dreapta de langa rampa de admisie cu ulei si mizerie..deci a cedat garnitura de cauciuc din ea si pierdea vacuum...am inchis furtunul cu un surubel si am accelerat masina...suiera turbina cum ttrebuie.am cautat piesa si am rezolvat problema.bafta celor cu problema descrisa mai sus.