- LIVIU RS
- OP
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Mafi0tul
- **
- 165 mesaje
- din 07 Sep 2007
- Vectra 2002 Z18XE
- Dolj
Mafi0tul
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2007
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- OP
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- OP
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- chris_mirchy
- *
- 6 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
chris_mirchy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
@Liviu: cum se manifesta defectul la tine? Am si eu alternator DENSO si il banuiesc ca e motivul pt care am oscilatii mari de tensiune, cind e motorul pornit, evident. Daca dau ventilatia la maxim e forate sesizabila aceasat variatie, ca si cum ceva pune frina ventilatoarelor, apoi revin si tot asa. Caderile astea sint ritmate. Pusa pe tester cind accelerez la 2000-2500 rpm tensiunea scoasa e de 13,5-14.1 V, dar nu ramine acolo constant ci oscileaza. Aud si un scirtiit din zona alternatorului, nu foarte puternic.