xrt3
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
salut baieti,
in urma celor citite pe forum am decis sa imi schimb sonda lambda... cea veche arata continuu 600 mv, ei bine am dat-o jos, montat cea noua, lasat sa se incalzeasca motorul, masurat din nou... aceasi chestie... si asta stabila undeva pe la 450mV iar in timp creste si la 800mV treptat si fara oscilatii. masuratorile aste le-am facut pe gpl, am schimbat pe penzina... iarasi aceeasi stabiltate, am inceput sa o turez sacadat abea atunci oscila putin si asata intre 300-600mV.
credeti ca e normal sau este chiar si a doua praf, desi e cumparata de noua. marca e Hans Pries Topran.
p.s. instalatia e landi monopunct adaptata pt multipunct.
P.P.S TOBELE SPARTE/GAURITE POT INFLUENTA CUMVA CE AM SCRIS MAI SUS?
in urma celor citite pe forum am decis sa imi schimb sonda lambda... cea veche arata continuu 600 mv, ei bine am dat-o jos, montat cea noua, lasat sa se incalzeasca motorul, masurat din nou... aceasi chestie... si asta stabila undeva pe la 450mV iar in timp creste si la 800mV treptat si fara oscilatii. masuratorile aste le-am facut pe gpl, am schimbat pe penzina... iarasi aceeasi stabiltate, am inceput sa o turez sacadat abea atunci oscila putin si asata intre 300-600mV.
credeti ca e normal sau este chiar si a doua praf, desi e cumparata de noua. marca e Hans Pries Topran.
p.s. instalatia e landi monopunct adaptata pt multipunct.
P.P.S TOBELE SPARTE/GAURITE POT INFLUENTA CUMVA CE AM SCRIS MAI SUS?
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
xrt3
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
xrt3
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
xrt3
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
Prima sonda lambda este inaintea catalizatorului, si influenteaza amestecul, relanti-ul, consumul, si nu depunde de starea evacuarii dupa ea, iar a doua sonda lambda, cine are, este situata dupa catalizator, si este strict pentru verificarea eficientii lui. Prima sinda trebuie sa oscileze, a doua nu.
lenovor60- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
sondele..vechile mele prietene : ca idee eu am montat 2 sonde aftermarket si am avut neplacuta surpriza sa vad ca totul merge prost,miroase a benzina dupa masina ,consum putin mai mare..am schimbat cu 2 bucati din dezmembrari si acum totul este perfect. ce sa zic..fara catalizator clar dai peste cap tot sistemul sondelor.