Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ienesel cristian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salut baieti. ma poate ajuta cineva si pe mine, am schimbat furtunele de pe retur am montat si supapa unisens si tot asa greu porneste. am zis sa schimb si oringurile de la capacul filtrului de motorina dar nu gasesc aici in resita decat sa cumpar capacul cu totul si costa vreo 300 si cv de lei. poate stiti voi ce dimensiuni au acele oringuri si sa caut in alta parte sa le cumpar separat
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
atunci cand cumperi filtrul de motorina oringurile sunt incluse (2 bucati, unul pentru capac - cel mare; iar unul pentru tije - cel mic)
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Merg o-ringuri de la alte filtre ca de ex. Ford. Am mai vazut la vanzare la o firma unde mi-au reconstruit furtunul de tur de la servodirectie o-ringuri de toate dimensiunile.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Presupun ca te referi la oringurile cele 2 de la intrarea si iesirea capacului de la filtru de motorina deoarece colegii au inteles gresit, diam interior 9.5-10 mm exterior 12mm,, sa ne anunti daca ai rezolvat ceva pentru ca si eu ma confrunt cu unele probleme la pornire. Toate bune!
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
acelea sunt oringurile cuplelor pentru tevile de tur si retur de pe capac nu oringurile capacului. Daca am inteles gresit imi cer scuze.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la acelea faceam referire si eu, o-ringuri pe care le-am si inlocuit deoarece mi se dezamorsa pompa odata cu scaderea temperaturii (doua pe tur, doua pe retur). Aratau jalnic, capatasera o forma plata.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Stfan, ce simptome erau adica iti pornea greu de tot....a mea porneste cateodata dupa cateva secunde si merge parca in 3 pistoane dupa alte cateva secunde revenind la normal. Cum ti.ai dat seama ca se dzamorsa, adica iti pornea greu si cand intrau bujiile? Cat de greu? mersi pentru eventualele raspunsuri!
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Imi pornea dupa o cheie foarte lunga, apoi chiar la a doua cheie indiferent daca intrau bujiile sau nu. Am inceput si eu cu furtunase retur, apoi garnituri capac filtru fara nici un rezultat. Am scos un o-ring de la capac, am cumparat altele si le-am inlocuit. De atunci porneste fara ezitari. Pornirea in 3 cilindri e cauzata probabil de un injector mai uzat care nu mai pulverizeaza motorina cum trebuie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR