arte2k5
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1.7 CDTI 80CP 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Este vorba de un Opel Astra G 1,7 CDTI. An de fabricatie 2007
De vreun an de zile (2010) martorul luminos exhaus emision (are simbolul unui motor) a inceput sa se aprinda(iluminare continua.. nu intermitenta). La inceput se aprindea numai in zilele caniculare (+ trafic de Bucuresti). Acum (SEP 2011) se aprinde si in zilele cu temperaturi mai scazute.. (15-25 grade C). Deocamdata nu am sesizat vreo problema in momentul accelerarii sau pornirii..
La manual scrie asa..:
Exhaust emision
If it lights up when the engine is running
Fault in emission control system The permitted emission limits may be exceed..
Am fost acum cateva zile intr-un service (autorizat Opel ..din Bucuresti) pentru un control cu Diagnostic Tester-ul
Mi s-a comunicat eroarea: P0487 (Exhaust Gas Recirculation Throttle Position Control Circuit)
Solutia care mi s-a propus a fost inlocuirea clapetei de acceleratie.
Costuri 2200RON(clapeta de acceleratie) + 300RON (manopera)
Vreau sa stiu si parerea voastra..Trebuie sau nu trebuie inlocuita clapeta de accleratie ?
Ma gandeam ca poate o curatare a acesteia ar rezolva problema..
Multumesc!
Este vorba de un Opel Astra G 1,7 CDTI. An de fabricatie 2007
De vreun an de zile (2010) martorul luminos exhaus emision (are simbolul unui motor) a inceput sa se aprinda(iluminare continua.. nu intermitenta). La inceput se aprindea numai in zilele caniculare (+ trafic de Bucuresti). Acum (SEP 2011) se aprinde si in zilele cu temperaturi mai scazute.. (15-25 grade C). Deocamdata nu am sesizat vreo problema in momentul accelerarii sau pornirii..
La manual scrie asa..:
Exhaust emision
If it lights up when the engine is running
Fault in emission control system The permitted emission limits may be exceed..
Am fost acum cateva zile intr-un service (autorizat Opel ..din Bucuresti) pentru un control cu Diagnostic Tester-ul
Mi s-a comunicat eroarea: P0487 (Exhaust Gas Recirculation Throttle Position Control Circuit)
Solutia care mi s-a propus a fost inlocuirea clapetei de acceleratie.
Costuri 2200RON(clapeta de acceleratie) + 300RON (manopera)
Vreau sa stiu si parerea voastra..Trebuie sau nu trebuie inlocuita clapeta de accleratie ?
Ma gandeam ca poate o curatare a acesteia ar rezolva problema..
Multumesc!
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
ALucian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2019
- Mesaj Privat
Va salut, aceeasi eroare o primesc si eu, am curãțat admisie, egr, tevi, clapeta acceleratie, tot si tot am primit aceastã eroare, iar baiatul ce m-a ajutat la acest proces mi-a spus ca eroarea asta vine din clapeta de accelerație pt ca are un dinte rupt, si nu din egr, si ma gandeam, la voi care a fost pana la urma rezolvarea?