Astra.H- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
Problema sta in felul urmator : la ralanti dar si in sarcina scoate fum negru.Daca mergi putin mai turat adica 3500-4000 RPM nu mai scoate.Circuitul de aer nu are nicio fisura, injectoarele nu cred ca au probleme deoarece masina porneste ok nu intrerupe etc. Si ar mai fi o problema comparat cu alte 3 Astra H toate Z17DTH asta fuge mai tare probabil o fi remapata, si s-a folosit o mapa mai nasoala de unde si fumul.
Cum am mai zis masina fuge de rupe dar probabil cel care merge in spatele mele este nevoit sa traga pe dreapta cand o calc din cauza fumului )))
La cat trebuie sa stea EGR-ul la ralanti (vazut cu op-com-ul bineinteles)?
De unde pot lua valorile normale pentru Debitmetru, etc ca sa pot interpreta valorile date de op-com?
Cum am mai zis masina fuge de rupe dar probabil cel care merge in spatele mele este nevoit sa traga pe dreapta cand o calc din cauza fumului )))
La cat trebuie sa stea EGR-ul la ralanti (vazut cu op-com-ul bineinteles)?
De unde pot lua valorile normale pentru Debitmetru, etc ca sa pot interpreta valorile date de op-com?
- redghola
- **
- 171 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Astra.H a scris:Problema sta in felul urmator : la ralanti dar si in sarcina scoate fum negru.Daca mergi putin mai turat adica 3500-4000 RPM nu mai scoate.Circuitul de aer nu are nicio fisura, injectoarele nu cred ca au probleme deoarece masina porneste ok nu intrerupe etc. Si ar mai fi o problema comparat cu alte 3 Astra H toate Z17DTH asta fuge mai tare probabil o fi remapata, si s-a folosit o mapa mai nasoala de unde si fumul.
Cum am mai zis masina fuge de rupe dar probabil cel care merge in spatele mele este nevoit sa traga pe dreapta cand o calc din cauza fumului )))
La cat trebuie sa stea EGR-ul la ralanti (vazut cu op-com-ul bineinteles)?
De unde pot lua valorile normale pentru Debitmetru, etc ca sa pot interpreta valorile date de op-com?
Cum am mai zis masina fuge de rupe dar probabil cel care merge in spatele mele este nevoit sa traga pe dreapta cand o calc din cauza fumului )))
La cat trebuie sa stea EGR-ul la ralanti (vazut cu op-com-ul bineinteles)?
De unde pot lua valorile normale pentru Debitmetru, etc ca sa pot interpreta valorile date de op-com?
Verifica un pic furtunul de la intercoolerul turbo, este furtunul gros curbat din partea dreapta a radiatorului. Mie imi scotea fum negru si era fisurat chiar pe bucla pe partea de jos, nefiind vizibil am gasit fisura din intamplare.