dacian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: timisoara
- Masina: Vectra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Daca este cineva care sa ma ajute cu un sfat: se potriveste ca si prindere pe sasiu un motor de la vectra b de 1.8 16v - la vectra a 2l 16v. Deoarece motorul l-am cam terminat,scoate fum ,mananca ulei(1l - 1500km)si mi-ar parea rau sa renunt la masina ptr ca este un cdx din 95 full extras,si este intr-o stare f buna. M-am gandit si la varianta de a-l repara dar as ajunge la niste cifre astronomice si din pacate in Tm nu prea gasesti mecanici seriosi. Daca este cineva care s-a mai lovit de problema asta il rog sa ma ajute cu un raspuns la adresa dacian_ciuc@yahoo.com. Va multumesc anticipat.[url=https://upload4.postimage.org/1112880/photo_hosting.html][img]https://upload4.postimage.org/1112880/PICT0010.jpg[/img][/url]
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
Nu se poate face transformarea. cauta un motor identic si monteaza-l pe ala. Ti se pare astronomic 1.000 euro reparat motorul (piese + manopera)la piese intra functie de uzura pistoane noi + segmenti + biele + garnitura chiuloasa + alezat sau bucsat si rectificat bloc motor + rectificat vibrochen sau nu - dracu stie daca se face, oricum e de lucru si daca dai de un mester bun vei face inca vreo 200.000km cu motorul reparat.
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ei, nu se poate face transformare... Orice se poate face, cu mai mult sau mai putin efort. Mie unul mi se pare astronomic sa dai 1000 euro pentru a repara un X20XEV (probabil acesta e motorul de pe Vectra A), cand unul sh in stare foarte buna costa mai putin de jumatate. Plus ca ramai cu o basca de piese de schimb.
Eu am luat masina cu motorul gripat, iar inlocuirea lui m-a costat 300 de euro. Am avut intr-adevar norocul de a gasi motorul la un cunoscut, fiind prin urmare la curent si cu istoria lui.
Eu am luat masina cu motorul gripat, iar inlocuirea lui m-a costat 300 de euro. Am avut intr-adevar norocul de a gasi motorul la un cunoscut, fiind prin urmare la curent si cu istoria lui.
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
Iti spun sigur ca nu se poate face transformarea, nu pusca deloc prinderile motorului de caroserie, lonjeroanele fata sunt diferite total de Vectra A. Aceasta transformare NU se poate face din mai multe motive:
1. servodirectia nu corespunde
2. suportii motorului sunt in alte pozitii fata de Vectra A
3. lonjeroanele sunt mai departate decat la Vectra A
4. electronica motorului si a masinii nu corespund
5. cutia de viteze; planetarele sunt mai lungi decat la vectra A
6. fuzete diferite
Cred ca-ti ajung motivele sau crezi ca aia de la Boyd Coddington.ltd cand transforma o masina intr-un Hot Road sau Muscle Car o fac asa de capu lor fara a schimba tot in masina aia!?
1. servodirectia nu corespunde
2. suportii motorului sunt in alte pozitii fata de Vectra A
3. lonjeroanele sunt mai departate decat la Vectra A
4. electronica motorului si a masinii nu corespund
5. cutia de viteze; planetarele sunt mai lungi decat la vectra A
6. fuzete diferite
Cred ca-ti ajung motivele sau crezi ca aia de la Boyd Coddington.ltd cand transforma o masina intr-un Hot Road sau Muscle Car o fac asa de capu lor fara a schimba tot in masina aia!?
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- SAW
- **
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
eu mi-am schimbat motorul la calibra acum 2 luni din c20ne in c20xe.
Din intamplarile legate de aceasta operatie iti zic ... nu te complica cu schimbatul ... repara-l. macar la asta stii exact ce probleme sunt. iti iei altul sh si dai de o gramada de alte probleme. eu am alergat 1 luna dupa un debitmetru care nou costa 18 mil... si, daca iti mai pui si un alt tip de motor.. schimbi o gramada..planetare cutie.. Si poate ai "norocul" si dai la fel ca mine peste niste mesteri "buni" care sa te tina cu faze: e gata in 2 zile... peste 3 zile: e gata maine seara, stam pe el pana il terminam.. si tot asa 2-3 saptamani. si cand "e gata" iti iei masina pe burta de acolo... cu motorul aproape gata.. cu niste piese care "nu se gasesc" ... si te tot chinui. Daca iti repari motorul vechi, bagi un ban dar ai sigur un motor care te duce bine 150.000-200.000 km
Din intamplarile legate de aceasta operatie iti zic ... nu te complica cu schimbatul ... repara-l. macar la asta stii exact ce probleme sunt. iti iei altul sh si dai de o gramada de alte probleme. eu am alergat 1 luna dupa un debitmetru care nou costa 18 mil... si, daca iti mai pui si un alt tip de motor.. schimbi o gramada..planetare cutie.. Si poate ai "norocul" si dai la fel ca mine peste niste mesteri "buni" care sa te tina cu faze: e gata in 2 zile... peste 3 zile: e gata maine seara, stam pe el pana il terminam.. si tot asa 2-3 saptamani. si cand "e gata" iti iei masina pe burta de acolo... cu motorul aproape gata.. cu niste piese care "nu se gasesc" ... si te tot chinui. Daca iti repari motorul vechi, bagi un ban dar ai sigur un motor care te duce bine 150.000-200.000 km
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
eduard33 a scris:dar de ce se complica situatia atat de mult?ca nu inteleg...de ce nu pui un motor identic sau un alt 2.0 sau 1.8 din generatia vectra A?...sunt motoare reusite c20xe'urile...parerea mea, te complici prea mult, cauta un motor SH bun si schimba-l...sau repara-l pe ala.
Edi, am senzatia ca omul are X20XEV euro2...si eu as fi zis de C20XE, dar ala nu e euro2 si nu prea ai cum s-o mai omologhezi.
dacian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: timisoara
- Masina: Vectra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Tin sa va multumesc ptr sfaturi,ptr ca daca nu erati,faceam prostia si imi schimbam motorul. Da este un x20xev,cutie automatica,clima,electric,(cdx1995),masina este intr-o stare f buna si era pacat sa o stric cu mai stiu eu ce modificari apareau. Cel putin acum stiu 100% ce sa fac, si o sa va tin la curent cu pretul final al reparatiei,piese schimbate si mecanicul care va executa reparatia. Multumesc mult,nici nu stiti cat de folos sunt niste pareri autorizate