- zilahiszilard
- OP
- 3 mesaje
- din 23 Sep 2011
- Astra 1993 14nv
- Cluj
zilahiszilard
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 14nv
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2011
- Mesaj Privat
Pentru inceput, Salutare tuturor !
Am cumparat de o saptamana masinuta din semnatura astra f 1,4 benzina 75 cp. din '93 (teoretic 172.000 km )
Dupa doua zile de folosinta masina se opreste chiar si in mers nu doar pe loc si porneste greu doar dupa 1-2 minute de asteptare.
In majoritatea cazurilor moare si bateria. Presupun ca este o problema de contact pentru ca sunt cazuri in care incarca bateria si cazuri in care nu o incarca.
Dupa cate am inteles masina a fost a unui sofer de tir deci presupun ca nu a fost folosita prea mult in ultima vreme.
Am curatat cateva borne, conectoare - mufe presupunand ca s-a oxidat ceva contact, nu face masa sau ceva de genul. (cu ani in urma am avut o problema asemanatoare cu un astra f 1,7 diesel dar atunci nu am fost atent la ce a fost problema)
Nu stiu de ce dar am incercat sa dau drumul la toti consumatori (fza lunga, avarii, vbentilator, masalier, faruri de ceata etc. si am observat ca scade intensitatea farurilor foarte mult si dupa cateva secunde s-a si oprit.
Am cautat pe forum ore in sir si am citit despre testul agrafa, despre senzorul din delcou dar nu am mai intalnit problema cu care ma lupt de 3 zile.
Am mai constatat si faptul ca la relanti pufaie ca o dacie veche puf......puff.......puf.puff.puff...
Sper ca nu am fost off topic si e cineva cine sa ma ajute cu un sfat sau o idee.
Va multumesc,
Szilárd
Floresti, Cluj
Am cumparat de o saptamana masinuta din semnatura astra f 1,4 benzina 75 cp. din '93 (teoretic 172.000 km )
Dupa doua zile de folosinta masina se opreste chiar si in mers nu doar pe loc si porneste greu doar dupa 1-2 minute de asteptare.
In majoritatea cazurilor moare si bateria. Presupun ca este o problema de contact pentru ca sunt cazuri in care incarca bateria si cazuri in care nu o incarca.
Dupa cate am inteles masina a fost a unui sofer de tir deci presupun ca nu a fost folosita prea mult in ultima vreme.
Am curatat cateva borne, conectoare - mufe presupunand ca s-a oxidat ceva contact, nu face masa sau ceva de genul. (cu ani in urma am avut o problema asemanatoare cu un astra f 1,7 diesel dar atunci nu am fost atent la ce a fost problema)
Nu stiu de ce dar am incercat sa dau drumul la toti consumatori (fza lunga, avarii, vbentilator, masalier, faruri de ceata etc. si am observat ca scade intensitatea farurilor foarte mult si dupa cateva secunde s-a si oprit.
Am cautat pe forum ore in sir si am citit despre testul agrafa, despre senzorul din delcou dar nu am mai intalnit problema cu care ma lupt de 3 zile.
Am mai constatat si faptul ca la relanti pufaie ca o dacie veche puf......puff.......puf.puff.puff...
Sper ca nu am fost off topic si e cineva cine sa ma ajute cu un sfat sau o idee.
Va multumesc,
Szilárd
Floresti, Cluj
- zilahiszilard
- OP
- 3 mesaje
- din 23 Sep 2011
- Astra 1993 14nv
- Cluj
zilahiszilard
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 14nv
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- zilahiszilard
- OP
- 3 mesaje
- din 23 Sep 2011
- Astra 1993 14nv
- Cluj
zilahiszilard
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 14nv
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2011
- Mesaj Privat
Cipicao a scris:apropo, cum ai dedus ca ar fi periile de la alternator ?
Buna dimineata.
Murea bateria, si m-am gandit sa verific alternatorul. Al meu avea periile detasabile adica era un bosch care avea periile foarte accesibile.
Am gasit piesa respectiva la cluj la Niclas la 40 ron, marca hüco. *in rest pe net am vazut doar in jurul sumei de 150 lei
uite codul de pe periile mele > 5DR 004 242-061 e un cod de hella dar magazinele sigur gasesc ceva echivalente mai ieftine .
Puteam sa si gresesc si sa fi fost duse si diodele la care ai acces foarte greu dar se pare ca am avut noroc.
In cluj am tot intrebat pe la dezmembrari si un alternator second hand costa 150 ron
mai jos aveti poza cu periile