- nedeianu
- OP
- 213 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Omega 2003 Y25DT
- Olt
nedeianu
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 2003 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salut
Nu e normal. La mine, acelasi motorizare imi consuma la relanti, inainte de a reconditiona injectoarele (mare prostie am facut atunci) 0,6 %. Acum imi consuma 0,7 % cand e motorul cald, cu aerul pornit 0,9 %. cred ca ar trebui sa te mai uiti pe la filtrul de aer, filtrul de motorina, sa cureti EGR-ul (iti ia 30 minute) si sa verifici pe calculator daca senzorul asezat inaintea filtrului de aer merge in parametri. eventual sa verifici putin si tobele.
Nu e normal. La mine, acelasi motorizare imi consuma la relanti, inainte de a reconditiona injectoarele (mare prostie am facut atunci) 0,6 %. Acum imi consuma 0,7 % cand e motorul cald, cu aerul pornit 0,9 %. cred ca ar trebui sa te mai uiti pe la filtrul de aer, filtrul de motorina, sa cureti EGR-ul (iti ia 30 minute) si sa verifici pe calculator daca senzorul asezat inaintea filtrului de aer merge in parametri. eventual sa verifici putin si tobele.