- Predator002
- OP
- 2 mesaje
- din 13 Sep 2011
- Kadett 1986 c18xe
- Bucuresti
Predator002
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2011
- Mesaj Privat
buna ziua ...sunt nou pe site...si mi-am luat un kadett gsi 1.8 . motorul nu sta la relanti....oscileaza intre 500 rpm si 2000....cand o accelerez, pana la 3000 de ture intrerupe apoi merge normal . Am schimbat bujiile si am curatat debitmetrul am verificat capacul de la delco, l-am curatat si degeaba, tot asa merge ...injectoarele nu cred ca sunt infundate pt k a fost curatat rezervorul si curatate si ele.va rog sa-mi da-ti o idee ..cam ce ar trebuii sa verific sau nu stiu orice ..va rog
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
ce cod de motor ai? probabil ai o problema la vreun senzor.
ai avea ceva de lucru:
- senzor pozitie vibrochen (ori in delcou, ori intre pistoanele 3-4)
- senzorul de relanti ( intre motor si galeria de admisie)
- senzorul de pozitie al clapetei de acc ( pe galerie)
pe urma verifica bobina si releele aferente.
o alta chestie...verifica daca este trasa la punct. da rateuri ceva? da in nas?
ia-le prin eliminare si vezi cu ce ramai. daca ai mufa, fa-ti o diagnoza. spor.
ai avea ceva de lucru:
- senzor pozitie vibrochen (ori in delcou, ori intre pistoanele 3-4)
- senzorul de relanti ( intre motor si galeria de admisie)
- senzorul de pozitie al clapetei de acc ( pe galerie)
pe urma verifica bobina si releele aferente.
o alta chestie...verifica daca este trasa la punct. da rateuri ceva? da in nas?
ia-le prin eliminare si vezi cu ce ramai. daca ai mufa, fa-ti o diagnoza. spor.
- Predator002
- OP
- 2 mesaje
- din 13 Sep 2011
- Kadett 1986 c18xe
- Bucuresti
Predator002
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2011
- Mesaj Privat
codul motorului este c18xe....am schimbat fisele si bujiile si merge mai bine ...relantiul e stabil undeva la 1400 rpm....cand accelerez ezita pana pe la 2500 rpm si de la 3000 de ture in sus trage de rupe...am scos toate mufele pe rand sa vad dak se intampla ceva si la fiecare mufa ...motorul isi schimba mersul ....de aici concluzi ca e vorba de un reglaj sau ceva .....la debitmetru ma gandesc sau poate la delco...nu stiu ce sa zic.
si apropo ecranul ala mic de pe bord nu imi indica nimic, ar trebui sa arate ceva?
si apropo ecranul ala mic de pe bord nu imi indica nimic, ar trebui sa arate ceva?