Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • giani71

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sunt situatii (noaptea la pescuit Laughing ) in care tin motorul pornit la ralanti mai multe ore.
Am auzit mai multa lume ca risti "sa-l dai pe ulei".
Sincer, mie mi se pare o prostie (ar fi posibil ca la turatie mica pompa de ulei sa nu asigure presiunea necesara ungerii? mai degraba se infunda injectoare, se colmateaza turbina, etc - dar si aceste lucruri mi se par exagerate...ce,atat stie neamtul sa proiecteze?)

Vreau sa aflu si din experienta voastra ce se poate intampla.

PS Salutari posesorilor de OPEL.
Sorry daca s-a mai discutat... Sad
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu se raceste corespunzator. Banuiesc ca iti urca peste 90 de grade si iti intra ventilatorul. In concluzie, se scurteaza durata de viata a motorului.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe linga asta trepidatiile mai mari la ralanti scurteaza viata la tampoane motor, furtune, debitmetru, slabeste suruburi/piulite etc
  • giani71

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Vorbeam de "dat pe ulei", nu de trepidatii, slabit tampoane, etc...
...si, nu, nu creste temperatura peste 90C.
Daca este sa aiba o legatura cu subiectul meu, atunci cred ca trebuie sa fie legat de presiunea insuficienta de ungere la ralanti.
Asa o fi?... Rolling Eyes
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Defineste "dat pe ulei", in termeni cat de cat stiintifici si poate o sa primesti si un raspuns care sa te multumeasca.
  • giani71

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
popular: "dat pe ulei"
tehnic:"motorul se uzeaza prematur (uzura segmenti plus camasi pistoane) si incepe sa creasca consumul de ulei peste cantitatea normala prevazuta de constructor"
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu sunt specialist insa mi se pare anormal sa se intample asa ceva...motoarele astea rezista la presiuni enorme si nu se intampla nimic....nu vad ce s-ar putea intampla cand moroul merge la relanti...inseamna ca daca ramai de doua ori inzapezit ti se strica motorul...suntem totusi in 2006...parerea mea.
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Nu se raceste corespunzator. Banuiesc ca iti urca peste 90 de grade si iti intra ventilatorul. In concluzie, se scurteaza durata de viata a motorului.


mama frate ce citesc eu aici....lol da ce este dacie? cum sa nu se raceasca? pai are racire sub presiune masina asta nu e dacie....
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pai asta inseamna ca ori nu va uitati prea des la temperatura, ori am eu o problema. La mers in oras, la ora de varf, cu multe opriri si mers lent, acul sare la semafor undeva la 92-93 de grade. O data am auzit chiar si ventilatorul, care a intrat pe la 94-95 de grade. Si asta a fost la un semafor, cand masina pur si simplu statea.

In mers, nu depaseste 90 de grade nici la 190 la ora...

Mentionez ca masina are parte de revizie regulata la 10000km, inclusiv cu tester electronic.
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Pai asta inseamna ca ori nu va uitati prea des la temperatura, ori am eu o problema. La mers in oras, la ora de varf, cu multe opriri si mers lent, acul sare la semafor undeva la 92-93 de grade. O data am auzit chiar si ventilatorul, care a intrat pe la 94-95 de grade. Si asta a fost la un semafor, cand masina pur si simplu statea.

In mers, nu depaseste 90 de grade nici la 190 la ora...

Mentionez ca masina are parte de revizie regulata la 10000km, inclusiv cu tester electronic.



pai e si normal sa faca asa ai diferite regimuri de mers dar la relanti NU poate sa fiarba sau sa creasca cum zici tu antigelul din cauze.... masina este diesel dupa cum observi iar daca o ti la relanti nu ajunge nici la 80 apa.... asa e dieselul,sau poate ma insel eu...gata nu ma mai bag !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR