giani71
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: pitesti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2006
- Mesaj Privat
Sunt situatii (noaptea la pescuit ) in care tin motorul pornit la ralanti mai multe ore.
Am auzit mai multa lume ca risti "sa-l dai pe ulei".
Sincer, mie mi se pare o prostie (ar fi posibil ca la turatie mica pompa de ulei sa nu asigure presiunea necesara ungerii? mai degraba se infunda injectoare, se colmateaza turbina, etc - dar si aceste lucruri mi se par exagerate...ce,atat stie neamtul sa proiecteze?)
Vreau sa aflu si din experienta voastra ce se poate intampla.
PS Salutari posesorilor de OPEL.
Sorry daca s-a mai discutat...
Am auzit mai multa lume ca risti "sa-l dai pe ulei".
Sincer, mie mi se pare o prostie (ar fi posibil ca la turatie mica pompa de ulei sa nu asigure presiunea necesara ungerii? mai degraba se infunda injectoare, se colmateaza turbina, etc - dar si aceste lucruri mi se par exagerate...ce,atat stie neamtul sa proiecteze?)
Vreau sa aflu si din experienta voastra ce se poate intampla.
PS Salutari posesorilor de OPEL.
Sorry daca s-a mai discutat...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
giani71
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: pitesti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
giani71
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: pitesti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2006
- Mesaj Privat
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nu sunt specialist insa mi se pare anormal sa se intample asa ceva...motoarele astea rezista la presiuni enorme si nu se intampla nimic....nu vad ce s-ar putea intampla cand moroul merge la relanti...inseamna ca daca ramai de doua ori inzapezit ti se strica motorul...suntem totusi in 2006...parerea mea.
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Pai asta inseamna ca ori nu va uitati prea des la temperatura, ori am eu o problema. La mers in oras, la ora de varf, cu multe opriri si mers lent, acul sare la semafor undeva la 92-93 de grade. O data am auzit chiar si ventilatorul, care a intrat pe la 94-95 de grade. Si asta a fost la un semafor, cand masina pur si simplu statea.
In mers, nu depaseste 90 de grade nici la 190 la ora...
Mentionez ca masina are parte de revizie regulata la 10000km, inclusiv cu tester electronic.
In mers, nu depaseste 90 de grade nici la 190 la ora...
Mentionez ca masina are parte de revizie regulata la 10000km, inclusiv cu tester electronic.
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Pai asta inseamna ca ori nu va uitati prea des la temperatura, ori am eu o problema. La mers in oras, la ora de varf, cu multe opriri si mers lent, acul sare la semafor undeva la 92-93 de grade. O data am auzit chiar si ventilatorul, care a intrat pe la 94-95 de grade. Si asta a fost la un semafor, cand masina pur si simplu statea.
In mers, nu depaseste 90 de grade nici la 190 la ora...
Mentionez ca masina are parte de revizie regulata la 10000km, inclusiv cu tester electronic.
In mers, nu depaseste 90 de grade nici la 190 la ora...
Mentionez ca masina are parte de revizie regulata la 10000km, inclusiv cu tester electronic.
pai e si normal sa faca asa ai diferite regimuri de mers dar la relanti NU poate sa fiarba sau sa creasca cum zici tu antigelul din cauze.... masina este diesel dupa cum observi iar daca o ti la relanti nu ajunge nici la 80 apa.... asa e dieselul,sau poate ma insel eu...gata nu ma mai bag !