Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Deschid acest subiect aici, deoarece priveste motorul Y20DTH, nu neaparat Astra G. Pentru cei care au motoare Y20DTH adresez urmatoarea intrebare: la acest tip de motor, pompa de injectie se amorseaza singura dupa schimbarea filtrului de motorina? sau trebuie ajutata? Vreau sa schimb filtrul si sa stiu la ce sa ma astept. Am cautat in subiecte si nu sunt edificat asupra raspunsului. Multumiri anticipate.
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
raspuns simplu : unele da, unele nu (la mine nu se amorseaza singura)

Daca vrei sa schimbi filtrul singur faci in felul urmator :

1) Pregatesti dinainte o sticla de 2L de motorina
2) Iti trebuie un asistent cu un patent
3) Pui asistentul sa tina strans cu patentul furtunul care vine spre filtrul de motorina (sa nu se scurga motorina inapoi)
4) Desfaci surubul ce tine filtrul
5) Scoti filtrul, bagi pe cel nou
6) Torni motorina din sticla in borcanul filtrului pana se umple
7) Strangi la loc filtrul
Cool Spui asistentului sa dea drumu la patent
9) Pornesti masina si o turezi la 4000 ture imediat cum a pornit si o ti acolo 10-20 secunde sa treaca tot aerul care a mai ramas acolo si motorul sa fie destul de turat sa nu moara cand prinde bule de aer.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cand mi-a schimbat filtrul, tipul a parcurs pasii 1,4,5,6,7 descrisi de Slick.
Totul a decurs perfect, motorul a pornit imediat si nu l-am turat deloc.

Totusi, se zvoneste ca la Y20DTH pompa se amorseaza singura.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
eu am acest motor si nu am facut asa niciodata.
am desfacut filtrul, am pus altul si am dat la automat. s-a amorsat singura. e drept, am date de 3-4 ori la automat.
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Uite cum se face dupa manual.



  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
In luna mai cand am schimbat filtru de motorina am parcurs pasii 1,4,5,6,7 descrisi de Slick.
Totul a decurs perfect, motorul a pornit imediat si nu l-am turat deloc.
In noiembrie cand l-am schimbat la 10k odata cu uleiul a pornit din prima dar s-a oprit dupa 10 ''. Am dat la automat de 3-4 ori mai lung si a luat-o.
A prins aer pe conducta si se dezamorsase pompa de injectie. Am desfacut numai surubul de la filtru nu si conductele.

__________________________

Opel astra G caravan, Y20DTH,2001
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
idem denilson
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Multe multumiri pentru promptitudinea raspunsurilor
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Rezolvat. Am procedat cum a spus maiandrei si rezultatul a fost acelasi. Nu este zvon: pompa de injectie se autoamorseaza la Y20DTH, cu mentiunea ca, dupa schimbarea filtrului, sa se umple paharul acestuia pana la ras.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Maine cred ca am sa schimb si eu filtrul de motorina. O sa vad ce o sa iasa, dar ma gandesc cu groaza la operatiune pentru ca acum un an cand a fost schimbat, baietii de la service au facut exact cum ziceti voi, cu umplut de pahar cu motorina, cu toate cele, dar a naibii masina nu a vrut sa porneasca nici dupa a 15-a cheie, cred. Si s-au chinuit ei in toate felurile, aveau un dispozitiv care se infileta in locul busonului de la rezervor si au presurizat rezervorul cu compresorul pana a venit motorina pe tevusca de tur in pahar si tot degeaba. Pana nu i-au dat cu spray "in nas" n-a pornit! O sa vad eu maine, dar la bune nu ma prea astept! Pana la urma o s-o trag putin prin cartier, dar asta ajuta oare?
  • adigolf2003

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Teoretic, nu trebuie strangulat furtunul, deoarece in pompa de injectie mai ramane motorina suficienta sa porneasca masina, si sa se poata autoaerisi in mers.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR