Am legat tot ce se putea lega in mufa, dar pe masina mi-au mai ramas 3 fire care nu stiu unde vin, iar nici culorile firelor nu corespund cu firele din mufa cas-ului, si binenteles ca TID-ul nu-mi merge, afiseaza in continuare data.

LE: Am mai gasit un fir pentru alimentarea TID-ului atunci cand cheia este scoasa din contact si cas-ul este pornit, dar acum se stinge data, si nu mai afiseaza absolut nimic. Daca sting cas-ul, se porneste din nou data.
Din cate am inteles de pe forum, firele pentru TID sunt cele corespunzatoare pinurilor SCA, SCL si MRQ. Ele sunt codificate maro-gri, maro-rosu si maro-negru. Le-am legat exact cum sunt, ele fiind si pe masina, si in mufa (aceleasi culori). In mufa au mai ramas un fir maro-alb (corespunzator pinului DIAGNOSE) si un fir negru (TEL). Pe masina au mai ramas un fir negru cu 2 dungi albe, un fir negru si un fir maro.
Credeti ca ar trebui TECH2 pentru activarea TID-ului, dat fiind faptul ca masina nu a avut unitate audio din fabrica?
LE2: Am reusit sa-l fac sa mearga, cas-ul era setat pe 10 digits, l-am trecut pe 8 digits si acum merge.