djboyy
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
Buna seara, sunt nou pe forum, am studiat am cautat tin sa va anunt ca nu stiu aproape deloc mecanica si electronica dar cate ceva imi dau seama usor...si nu am gasit nicaieri problema ce o am eu... Recent mi-a adus un prieten un opel vectra 2000 1,8 motor z18xe, pe drum dinspre germania i-a aparut acea iconita (seamana ca un robinet) in bord...am dus-o la service...undeva in lugoj (timis) acolo mi-au tinut-o cateva ore, cand am ajuns acolo mi-a spus baiatul ca a pus calculatorul pe ea si cica este calculatorul de injectie, acel ECU...
vreau sa ma lamuriti si pe mine,sun incepator am permis de jumatate de an...dar din cate am citit pe forum trebuie mai multe verificat pana sa ajungi ca problema este direct ecu...ce am vazut eu,a verificat cu un aparat de masura (masina oprita) a infipt in fiecare locas de la mufa ce intra in ecu un fir de la aparat si mai unul in mufa de la suportul acela unde sunt bujiile...si mi-a spus ca conectica este ok...dar eu nu cred ca este asa de simplu, de aceea rog si eu un mecanic priceput,care sa ma ajute din timisoara de preferat...
Masina se comporta foarte rau...nu are putere in ea deloc si mi-a mai spus baiatul ca merge in 3 bujii asta clar aud si eu sau cine stie cum merge,a spus ca le-a inlocuit si bobina la fel si tot asa ca de acolo nu este problema...dar merge foarte rau apas pedala la maxim si deabea trage...trebuie sa astept pana se intinde la drum... Chiar daca ar fi de la ecu...sau altceva nu conteaza dar vreau sa o fac si am apelat la voi fiindca stit cum e in lumea asta...poate are altceva si ma minte ca este ecu. (o intrebare: mai pot sa circul asa cu ea?)
Va multumesc mult si astept un raspuns din partea voastra...saptamana ce vine vreau sa o fac fiindca sunt student si am nevoie..va rog mult de tot sa ma ajutati cu pareri,orice sunt numai ochii!
vreau sa ma lamuriti si pe mine,sun incepator am permis de jumatate de an...dar din cate am citit pe forum trebuie mai multe verificat pana sa ajungi ca problema este direct ecu...ce am vazut eu,a verificat cu un aparat de masura (masina oprita) a infipt in fiecare locas de la mufa ce intra in ecu un fir de la aparat si mai unul in mufa de la suportul acela unde sunt bujiile...si mi-a spus ca conectica este ok...dar eu nu cred ca este asa de simplu, de aceea rog si eu un mecanic priceput,care sa ma ajute din timisoara de preferat...
Masina se comporta foarte rau...nu are putere in ea deloc si mi-a mai spus baiatul ca merge in 3 bujii asta clar aud si eu sau cine stie cum merge,a spus ca le-a inlocuit si bobina la fel si tot asa ca de acolo nu este problema...dar merge foarte rau apas pedala la maxim si deabea trage...trebuie sa astept pana se intinde la drum... Chiar daca ar fi de la ecu...sau altceva nu conteaza dar vreau sa o fac si am apelat la voi fiindca stit cum e in lumea asta...poate are altceva si ma minte ca este ecu. (o intrebare: mai pot sa circul asa cu ea?)
Va multumesc mult si astept un raspuns din partea voastra...saptamana ce vine vreau sa o fac fiindca sunt student si am nevoie..va rog mult de tot sa ma ajutati cu pareri,orice sunt numai ochii!
- inercloyster
- **
- 58 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Cluj
inercloyster
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
djboyy a scris:Buna seara, sunt nou pe forum, am studiat am cautat tin sa va anunt ca nu stiu aproape deloc mecanica si electronica dar cate ceva imi dau seama usor...si nu am gasit nicaieri problema ce o am eu... Recent mi-a adus un prieten un opel vectra 2000 1,8 motor z18xe, pe drum dinspre germania i-a aparut acea iconita (seamana ca un robinet) in bord...am dus-o la service...undeva in lugoj (timis) acolo mi-au tinut-o cateva ore, cand am ajuns acolo mi-a spus baiatul ca a pus calculatorul pe ea si cica este calculatorul de injectie, acel ECU...
vreau sa ma lamuriti si pe mine,sun incepator am permis de jumatate de an...dar din cate am citit pe forum trebuie mai multe verificat pana sa ajungi ca problema este direct ecu...ce am vazut eu,a verificat cu un aparat de masura (masina oprita) a infipt in fiecare locas de la mufa ce intra in ecu un fir de la aparat si mai unul in mufa de la suportul acela unde sunt bujiile...si mi-a spus ca conectica este ok...dar eu nu cred ca este asa de simplu, de aceea rog si eu un mecanic priceput,care sa ma ajute din timisoara de preferat...
Masina se comporta foarte rau...nu are putere in ea deloc si mi-a mai spus baiatul ca merge in 3 bujii asta clar aud si eu sau cine stie cum merge,a spus ca le-a inlocuit si bobina la fel si tot asa ca de acolo nu este problema...dar merge foarte rau apas pedala la maxim si deabea trage...trebuie sa astept pana se intinde la drum... Chiar daca ar fi de la ecu...sau altceva nu conteaza dar vreau sa o fac si am apelat la voi fiindca stit cum e in lumea asta...poate are altceva si ma minte ca este ecu. (o intrebare: mai pot sa circul asa cu ea?)
Va multumesc mult si astept un raspuns din partea voastra...saptamana ce vine vreau sa o fac fiindca sunt student si am nevoie..va rog mult de tot sa ma ajutati cu pareri,orice sunt numai ochii!
vreau sa ma lamuriti si pe mine,sun incepator am permis de jumatate de an...dar din cate am citit pe forum trebuie mai multe verificat pana sa ajungi ca problema este direct ecu...ce am vazut eu,a verificat cu un aparat de masura (masina oprita) a infipt in fiecare locas de la mufa ce intra in ecu un fir de la aparat si mai unul in mufa de la suportul acela unde sunt bujiile...si mi-a spus ca conectica este ok...dar eu nu cred ca este asa de simplu, de aceea rog si eu un mecanic priceput,care sa ma ajute din timisoara de preferat...
Masina se comporta foarte rau...nu are putere in ea deloc si mi-a mai spus baiatul ca merge in 3 bujii asta clar aud si eu sau cine stie cum merge,a spus ca le-a inlocuit si bobina la fel si tot asa ca de acolo nu este problema...dar merge foarte rau apas pedala la maxim si deabea trage...trebuie sa astept pana se intinde la drum... Chiar daca ar fi de la ecu...sau altceva nu conteaza dar vreau sa o fac si am apelat la voi fiindca stit cum e in lumea asta...poate are altceva si ma minte ca este ecu. (o intrebare: mai pot sa circul asa cu ea?)
Va multumesc mult si astept un raspuns din partea voastra...saptamana ce vine vreau sa o fac fiindca sunt student si am nevoie..va rog mult de tot sa ma ajutati cu pareri,orice sunt numai ochii!
Dupa simptome pot sa fie mai multe probleme sau doar ECU dar inainte trebuie facuta o diagnoza si vazut daca sunt ceva erori care ar indica problema poate fi bujii, fise, bobina, injectoare etc !
TPiotr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2017
- Mesaj Privat
Exact aceeasi problema am avut si eu la Opel Astra G 1,8- 116 CP,mergea in 3 ,schimbat bobina nimic,schimbat rampa injectoare nimic, disperam, schimbat pozitie ECU ca se incalzea pe chiulosa a mers 1 luna si a revenit in 3 pistoane, am cumparat ECU -250 ron, resoftat 250 ron + chip din cheie ca nu era compatibil 150 ron si acu merge de zbârnâie!