Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • copoiu007

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cu 2 chestiuni va deranjez
1. nu pot trece de 130 km/h ca de la viteza aia imi joaca volanul in mana;trepideaza ca naiba
am genti de tabla si cauciucuri noi pe fata(le-am echilibrat de 2 ori pana acuma; a fel imi face si cu gentile pe care am cauciucuri de iarna si cu alea pe care is cauciucurile de vara)
cineva spunea ca unele genti vin cu ceva inele ce se pun pe bulbul central ca sa stea fixa geanta cand o prinzi;
la cele de aluminiu sunt, dar nu cred sa fie si la cele de tabla..........

2. de ceva vreme incoace cand schimb vitezele tre sa ma chimui sa bag la mare arta in treapta altfel nu reusesc si parca agata
am 156 000 km(astra h, 1.7 cdti, 2005)
am verif nivelul de ulei din cutie si e normal. se schimba uleiul din cutie? un mecanic spunea ca nu are pe unde la modelul asta numa daca desface de dedesupt o parte a cutiei dar asa tre schimbat si garniturile de cauciuc ce etanseaza plus ca nu gaseste pe unde sa bage uleiul inapoi
ce sa fac?
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. se numesc jante. Genti sunt chestiile purtate de femei pe umar.
Zici ca le-ai echilibrat de doua ori pana acum. A doua oara ai mers la acelasi atelier? Au mai pus plumbi? E posibil sa iti fie deformate, sau masina de echilibrat sa fi fost decalibrata. Poti incerca un echilibrat la popcaro (gasesti detalii pe aici, pe forum), sunt nitel mai scumpi dar inca nu am auzit pe nimeni sa se planga de calitate.

2. daca ai de amestecat in motorina, cel mai probabil timoneria...
  • copoiu007

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
jE a scris:1. se numesc jante. Genti sunt chestiile purtate de femei pe umar.
Zici ca le-ai echilibrat de doua ori pana acum. A doua oara ai mers la acelasi atelier? Au mai pus plumbi? E posibil sa iti fie deformate, sau masina de echilibrat sa fi fost decalibrata. Poti incerca un echilibrat la popcaro (gasesti detalii pe aici, pe forum), sunt nitel mai scumpi dar inca nu am auzit pe nimeni sa se planga de calitate.

2. daca ai de amestecat in motorina, cel mai probabil timoneria...



ok, jante Smile
1.o sa reincerc cu echilibratul dar parca vad ca degeaba
2. nu am inteles nimik din ce ai rspuns acolo:ce amestecat in motorina?
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
1. Pe langa echilibrarea, recomand sa faci si geometria. O alta cauza de care am mai auzit ar mai fi discurile de frana ovalizate sau usor strambe.

2. Schimba mecanicul. Daca imi aduc aminte bine, uleiul se baga tot pe unde verifici nivelul cu o pompa cu furtun. Intr-adevar trebuie desfacut capacul inferior al cutiei si se va schimba o singura garnitura ce nu este din cauciuc ci din "carton". Amestecat in motorina, e doar o expresie - miscarea pe care o faci cautind locul in care intra in viteza seamana cu miscarea de amestecare. Cauta pe forum si o sa vezi ca timoneria [ansamblul de piese ce controleaza schimbatul vitezelor] la 1.7 CDTI [poti sa ne spui si ce motor/cutie ai] nu este din cale afara de fiabila.
Si a mea a agatat usor, agata in continuare, cateodata trebuie sa ma infing in ea, alteori intra perfect. Uleiul a fost schimbat pe la 80.000 Km dar nu ca era ceva in neregula cu el ci doar din cauza ca a fost desfacuta cutia pentru a vedea daca nu cumva schimbatul greoi indica vreo defectiune pe la pinioane. NU a fost cazul!
Foloseste Search aici pe forum dupa - reglare timonerie - si o sa gasesti mult mai multe informatii, inclusiv cum se regleaza.
  • copoiu007

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pocris a scris:1. Pe langa echilibrarea, recomand sa faci si geometria. O alta cauza de care am mai auzit ar mai fi discurile de frana ovalizate sau usor strambe.

2. Schimba mecanicul. Daca imi aduc aminte bine, uleiul se baga tot pe unde verifici nivelul cu o pompa cu furtun. Intr-adevar trebuie desfacut capacul inferior al cutiei si se va schimba o singura garnitura ce nu este din cauciuc ci din "carton". Amestecat in motorina, e doar o expresie - miscarea pe care o faci cautind locul in care intra in viteza seamana cu miscarea de amestecare. Cauta pe forum si o sa vezi ca timoneria [ansamblul de piese ce controleaza schimbatul vitezelor] la 1.7 CDTI [poti sa ne spui si ce motor/cutie ai] nu este din cale afara de fiabila.
Si a mea a agatat usor, agata in continuare, cateodata trebuie sa ma infing in ea, alteori intra perfect. Uleiul a fost schimbat pe la 80.000 Km dar nu ca era ceva in neregula cu el ci doar din cauza ca a fost desfacuta cutia pentru a vedea daca nu cumva schimbatul greoi indica vreo defectiune pe la pinioane. NU a fost cazul!
Foloseste Search aici pe forum dupa - reglare timonerie - si o sa gasesti mult mai multe informatii, inclusiv cum se regleaza.


ok.merci mult
o sa incerc cu ce mi-ai spus si revin
Wink
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
copoiule, nu mai citaq mesajul anterior. E complet irelevant....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR