- criss_slc
- OP
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am cumparat astazi un scut pentru masina din semnatura. Am gasit pe site la autokarma (am specificat unde nu pentru reclama, ci doar pentru a fi mai usor de identificat - poate a mai cumparat cineva). Stiam ca e de plastic, insa am avut un soc astazi cand l-am luat. E un plastic subtire (nu stiu cum se va comporta la caldura motorului), iar scutul propriu-zis (partea detasabila de dedesubt) este prins cu niste suruburi care patrund cativa mm in material (probabil cand il dau jos trebuie sa curat si noroiul ca sa pot sa il pun la loc).
Intrebarea mea este daca are rost sa ma chinui sa il pun pe masina. A mai luat cineva modelul asta?
Intrebarea mea este daca are rost sa ma chinui sa il pun pe masina. A mai luat cineva modelul asta?
Astra.H- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
criss_slc a scris:Am cumparat astazi un scut pentru masina din semnatura. Am gasit pe site la autokarma (am specificat unde nu pentru reclama, ci doar pentru a fi mai usor de identificat - poate a mai cumparat cineva). Stiam ca e de plastic, insa am avut un soc astazi cand l-am luat. E un plastic subtire (nu stiu cum se va comporta la caldura motorului), iar scutul propriu-zis (partea detasabila de dedesubt) este prins cu niste suruburi care patrund cativa mm in material (probabil cand il dau jos trebuie sa curat si noroiul ca sa pot sa il pun la loc).
Intrebarea mea este daca are rost sa ma chinui sa il pun pe masina. A mai luat cineva modelul asta?
Eu am asa ceva(nu stiu daca e identic ca al tau) ...e adevarat ca se deformeaza un pic...dar nu asa de tare incat sa iti atinga pe jos sau de motor,il am de 4 ani si sunt multumit de el(daca e prins bine nu ai nici o treaba)...avantajul lui e ca acopera o mai mare parte din partea de jos a masinii plus partile laterale la contraaripa fata de cel metalic....nu iti arunca apa pe alternator sau pe alte parti sensibile si se usuca foarte repede....iti recomand sa il montezi!
Intrebarea mea este daca are rost sa ma chinui sa il pun pe masina. A mai luat cineva modelul asta?
- wizard.time
- ***
- 606 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 606
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- criss_slc
- OP
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Nelu, exact asa este si al meu. Mi-a mai venit sufletul la loc. Multumesc.
Stie cineva sa imi spuna cu ce fel de suruburi e prins scutul original? Evident, de la magazin nu au dat si suruburile de prindere, asa ca trebuie sa le recuperez pe cele originale. Sper sa fie suruburi normale si sa le pot scoate cu o tubulara.
Stie cineva sa imi spuna cu ce fel de suruburi e prins scutul original? Evident, de la magazin nu au dat si suruburile de prindere, asa ca trebuie sa le recuperez pe cele originale. Sper sa fie suruburi normale si sa le pot scoate cu o tubulara.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
criss_slc a scris:Nelu, exact asa este si al meu. Mi-a mai venit sufletul la loc. Multumesc.
Stie cineva sa imi spuna cu ce fel de suruburi e prins scutul original? Evident, de la magazin nu au dat si suruburile de prindere, asa ca trebuie sa le recuperez pe cele originale. Sper sa fie suruburi normale si sa le pot scoate cu o tubulara.
Pentru scut metalic ai in imagine...iar pt.scut plastic sunt holsuruburi de 3-4 mm grosime,lungi de maxim 20 mm si un cap de 8 mm...asa am pus eu la mine!!! bafta!!!
Stie cineva sa imi spuna cu ce fel de suruburi e prins scutul original? Evident, de la magazin nu au dat si suruburile de prindere, asa ca trebuie sa le recuperez pe cele originale. Sper sa fie suruburi normale si sa le pot scoate cu o tubulara.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Si eu mi-am luat scut de plastic de pe Internet cu comanda de pe Okazii.ro , e din fibra al meu si s-a topit un pic... imediat in apropierea esapamentului, era mai ok daca avea acolo o protectie termica cat de cat. Insa la cat de bine imbraca masina pe dedesupt si la contraaripi merita toti banii, inainte sa-l iau ma uitam din lateral pe langa roata din dreapta si vedeam curelele de transmisie (3buc) cum se invart fara vre-o protectie si nu mi-a placut ideea de a le lasa asa pe Romania.
L-am cumparat pentru a ajuta masina sa ajunga la forma aerodinamica gandita de fabricant dar si pentru racirea motorului, asa cum au gandit-o cei de la Opel.
Iarna te ajuta ca nu mai sare gheata/zapada/mizerie in transmisie.
All in all - merita, eu am dat 180 ron pe el cu tot cu transport.
La service Opel in Sibiu mi-au spus ca e singura masina care a mai avut asa ceva .
L-am cumparat pentru a ajuta masina sa ajunga la forma aerodinamica gandita de fabricant dar si pentru racirea motorului, asa cum au gandit-o cei de la Opel.
Iarna te ajuta ca nu mai sare gheata/zapada/mizerie in transmisie.
All in all - merita, eu am dat 180 ron pe el cu tot cu transport.
La service Opel in Sibiu mi-au spus ca e singura masina care a mai avut asa ceva .
- criss_slc
- OP
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
- criss_slc
- OP
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am terminat cu montatul. A durat aproximativ o ora (deh, asa e in spatele blocului, fara rampa si alte alea). S-a potrivit destul de bine, desi la ultimele suruburi a trebuit sa trag serios de el si sa il indoi pentru a se potrivi. Pare ok, ramane de vazut cum se va comporta in timp. Oricum, mi se pare foarte dificil de umblat la el pentru a schimba uleiul.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
criss_slc a scris:Am terminat cu montatul. A durat aproximativ o ora (deh, asa e in spatele blocului, fara rampa si alte alea). S-a potrivit destul de bine, desi la ultimele suruburi a trebuit sa trag serios de el si sa il indoi pentru a se potrivi. Pare ok, ramane de vazut cum se va comporta in timp. Oricum, mi se pare foarte dificil de umblat la el pentru a schimba uleiul.
Cateva suruburi la capac 5 min+3min busonul baie ulei....nu e greu .....am schimbat de 5 ori uleiul.....scutul se usuca foarte repede cand este stropit pe interior cu apa din balti, decat cel cu pasla care mentine umezeala.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
este indicat in momentul cind schimbi scutul sa folosesti si izolatia termica de la cel vechi. asta nou nu are si izolatie este numai pentru protectia fizica.banuiesc ca cel original vine complet.am schimbat acum 2 ani la omega si era din plastic gros..avea o gura de vizitare pt ulei facuta din 3 taieturi si datorita caldurii capacul ala s-a deformat in jos si atingea asfaltul cind frinam. cita minte si pe producatorii aia.