Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • criss_slc

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am cumparat astazi un scut pentru masina din semnatura. Am gasit pe site la autokarma (am specificat unde nu pentru reclama, ci doar pentru a fi mai usor de identificat - poate a mai cumparat cineva). Stiam ca e de plastic, insa am avut un soc astazi cand l-am luat. E un plastic subtire (nu stiu cum se va comporta la caldura motorului), iar scutul propriu-zis (partea detasabila de dedesubt) este prins cu niste suruburi care patrund cativa mm in material (probabil cand il dau jos trebuie sa curat si noroiul ca sa pot sa il pun la loc).
Intrebarea mea este daca are rost sa ma chinui sa il pun pe masina. A mai luat cineva modelul asta?
Skip ads

  • Astra.H

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca este de Astra G scutul pe care l-ai luat , aproape sigur dupa 1-2 luni va incepe sa se deformeze (topeasca). Scutul original de G este dintr-un plastic ceva mai tare + antifon + aluminiu care sa-l protejeze de caldura.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
criss_slc a scris:Am cumparat astazi un scut pentru masina din semnatura. Am gasit pe site la autokarma (am specificat unde nu pentru reclama, ci doar pentru a fi mai usor de identificat - poate a mai cumparat cineva). Stiam ca e de plastic, insa am avut un soc astazi cand l-am luat. E un plastic subtire (nu stiu cum se va comporta la caldura motorului), iar scutul propriu-zis (partea detasabila de dedesubt) este prins cu niste suruburi care patrund cativa mm in material (probabil cand il dau jos trebuie sa curat si noroiul ca sa pot sa il pun la loc).
Intrebarea mea este daca are rost sa ma chinui sa il pun pe masina. A mai luat cineva modelul asta?
Eu am asa ceva(nu stiu daca e identic ca al tau) ...e adevarat ca se deformeaza un pic...dar nu asa de tare incat sa iti atinga pe jos sau de motor,il am de 4 ani si sunt multumit de el(daca e prins bine nu ai nici o treaba)...avantajul lui e ca acopera o mai mare parte din partea de jos a masinii plus partile laterale la contraaripa fata de cel metalic....nu iti arunca apa pe alternator sau pe alte parti sensibile si se usuca foarte repede....iti recomand sa il montezi!
  • wizard.time

  • Mesaje scrise: 606
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@nelu.1270 tu ai scut original GM sau aftermarket?
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
wizard.time a scris:@nelu.1270 tu ai scut original GM sau aftermarket?
.....aftermarket asa ceva!!
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Scut pentru Insignia, montat in fabrica 80 euro. Meria sa umblii cu chiciuri din plastic? No offence.


Ultima modificare făcută de Protektor la Lun 29 Aug, 2011 9:18 pm
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,407
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Unii n-au luat masinile de noi ca sa aibe la dispozitie alegerea asta Wink
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Dar se pot comanda, nu? La cele noi este obtional.
  • criss_slc

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nelu, exact asa este si al meu. Mi-a mai venit sufletul la loc. Multumesc.
Stie cineva sa imi spuna cu ce fel de suruburi e prins scutul original? Evident, de la magazin nu au dat si suruburile de prindere, asa ca trebuie sa le recuperez pe cele originale. Sper sa fie suruburi normale si sa le pot scoate cu o tubulara.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
criss_slc a scris:Nelu, exact asa este si al meu. Mi-a mai venit sufletul la loc. Multumesc.
Stie cineva sa imi spuna cu ce fel de suruburi e prins scutul original? Evident, de la magazin nu au dat si suruburile de prindere, asa ca trebuie sa le recuperez pe cele originale. Sper sa fie suruburi normale si sa le pot scoate cu o tubulara.
Pentru scut metalic ai in imagine...iar pt.scut plastic sunt holsuruburi de 3-4 mm grosime,lungi de maxim 20 mm si un cap de 8 mm...asa am pus eu la mine!!! bafta!!!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si eu mi-am luat scut de plastic de pe Internet cu comanda de pe Okazii.ro , e din fibra al meu si s-a topit un pic... imediat in apropierea esapamentului, era mai ok daca avea acolo o protectie termica cat de cat. Insa la cat de bine imbraca masina pe dedesupt si la contraaripi merita toti banii, inainte sa-l iau ma uitam din lateral pe langa roata din dreapta si vedeam curelele de transmisie (3buc) cum se invart fara vre-o protectie si nu mi-a placut ideea de a le lasa asa pe Romania.

L-am cumparat pentru a ajuta masina sa ajunga la forma aerodinamica gandita de fabricant dar si pentru racirea motorului, asa cum au gandit-o cei de la Opel.

Iarna te ajuta ca nu mai sare gheata/zapada/mizerie in transmisie.
All in all - merita, eu am dat 180 ron pe el cu tot cu transport.

La service Opel in Sibiu mi-au spus ca e singura masina care a mai avut asa ceva Cool .
  • criss_slc

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Vineri sau sambata va fi ziua cand voi executa "culcat pe spate" sub masina. O sa revin cu impresii dupa aceea. Multumesc.
  • criss_slc

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am terminat cu montatul. A durat aproximativ o ora (deh, asa e in spatele blocului, fara rampa si alte alea). S-a potrivit destul de bine, desi la ultimele suruburi a trebuit sa trag serios de el si sa il indoi pentru a se potrivi. Pare ok, ramane de vazut cum se va comporta in timp. Oricum, mi se pare foarte dificil de umblat la el pentru a schimba uleiul.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
criss_slc a scris:Am terminat cu montatul. A durat aproximativ o ora (deh, asa e in spatele blocului, fara rampa si alte alea). S-a potrivit destul de bine, desi la ultimele suruburi a trebuit sa trag serios de el si sa il indoi pentru a se potrivi. Pare ok, ramane de vazut cum se va comporta in timp. Oricum, mi se pare foarte dificil de umblat la el pentru a schimba uleiul.
Cateva suruburi la capac 5 min+3min busonul baie ulei....nu e greu .....am schimbat de 5 ori uleiul.....scutul se usuca foarte repede cand este stropit pe interior cu apa din balti, decat cel cu pasla care mentine umezeala.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Al meu la Vectra B are capac de vizitare, 6 suruburi in cruce ... nimic de comentat in privinta asta.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Al meu la Vectra B are capac de vizitare, 6 suruburi in cruce ... nimic de comentat in privinta asta.
Ok si eu vorbeam de acelasi capac de vizitare!!! Shocked
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
este indicat in momentul cind schimbi scutul sa folosesti si izolatia termica de la cel vechi. asta nou nu are si izolatie este numai pentru protectia fizica.banuiesc ca cel original vine complet.am schimbat acum 2 ani la omega si era din plastic gros..avea o gura de vizitare pt ulei facuta din 3 taieturi si datorita caldurii capacul ala s-a deformat in jos si atingea asfaltul cind frinam. cita minte si pe producatorii aia.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR