Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • PPalacean

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut,ce parere aveti despre inlocuirea turbinei de pe astra g 1.7dti (y17dt) cu cea de pe isuzu trooper cu motor de 2.8,din cate m-am interesat ambele sunt cu geometrie fixa. Problema este ca nu stiu daca cea de pe isuzu poate fii controlata de ecu de pe opel, deoarece actuatorul de pe turbina de la isuzu nu este conectat la pompa de vacuum caci este conectat la carcasa compresorului.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Problema este ca... nu o sa ai suficiente gaze rezultate din ardere ca sa o invârta si va ajunge la boost tarziu, probabil la peste 3.000rpm.
  • PPalacean

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca am cam exagerat cu acea turbina... Smile oare cea de pe bmw 325 tds ar fii mai potrivita? Ma gandesc ca marirea diametrului traseului de admisie si a celui de evacuare ar compensa poroblema cantitatii de gaze care invart turbina...Alta turbina cu geometrie fixa nu am gasit... inafara de cea de pe motorul de 2.0 de la opel care nu cred ca ar fii cu mult mai capabila decat cea care este pe 1.7...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR