PPalacean
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2018
- Mesaj Privat
Salut,ce parere aveti despre inlocuirea turbinei de pe astra g 1.7dti (y17dt) cu cea de pe isuzu trooper cu motor de 2.8,din cate m-am interesat ambele sunt cu geometrie fixa. Problema este ca nu stiu daca cea de pe isuzu poate fii controlata de ecu de pe opel, deoarece actuatorul de pe turbina de la isuzu nu este conectat la pompa de vacuum caci este conectat la carcasa compresorului.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
PPalacean
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2018
- Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca am cam exagerat cu acea turbina... oare cea de pe bmw 325 tds ar fii mai potrivita? Ma gandesc ca marirea diametrului traseului de admisie si a celui de evacuare ar compensa poroblema cantitatii de gaze care invart turbina...Alta turbina cu geometrie fixa nu am gasit... inafara de cea de pe motorul de 2.0 de la opel care nu cred ca ar fii cu mult mai capabila decat cea care este pe 1.7...