R1s3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut. De aproximativ o luna am o problema la motor si nu-i mai dau de cap. Mi-a mancat zilele.. Totul a inceput prin mici ezitari in timpul mersului, apoi problema s-a agravat. Porneste bine, la relanti functioneaza ok, uneori cu mici intreruperi dar cand apas acceleratia mai tare da in nas, se accelereaza intrerupt ca si cand ar merge in trei pistoane. Uneori abia mai plec cu ea de pe loc, mai ales dupa ce se incalzeste motorul. Cand este rece functioneaza putin mai bine. Am pus-o pe tester si nu apare nici o eroare insa apar intarzieri la detonatie. I-am schimbat fise, bujii, bobina de inductie, camshaft, cranckshaft, curtatat clapeta de acceleratie, am incercat si cu alt ecu, presiunea in rampa este 3.2, compresia in jur de 14 pe fiecare piston, s-a verificat si distributia sa nu fie sarita de la punct. Cand o accelerez foarte usor se tureaza fara sa intrerupa. Am rascolit tot forumul si nu am gasit nimic asemnator... Am fost la mai multi mecanici si nici unul nu i-a dat de capt. Va rog din suflet sa ma ajutati. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac... Astept parerile voastre poate aveti idee ce ar putea fi. Va multumesc .
R1s3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.Din fericire am rezolvat problema. Era de la bobina de inductie, dupa ce am schimbat-o a mers perfect.
Acum a aparut alta problema. Aseara am fost la curse si dupa ce m-am dat de vreo 4-5 ori, am parcat masina, am oprit motorul si am mai stat cu baietii de vorba vreo 30 de min. Cand am pornit-o sa plec acasa, mi s-a aprins becul de la check engine. Motorul merge bine doar ca nu se mai tureaza peste 4500 de turatii. Am lasat-o peste noapte cu borna luata dar dupa ce am pornit-o becul sta tot aprins. Eu banuiesc ca ar fi de la camshaft. In afara de acesta de la ce ar mai putea fi? Astept parerile voastre. Va multumesc.
Acum a aparut alta problema. Aseara am fost la curse si dupa ce m-am dat de vreo 4-5 ori, am parcat masina, am oprit motorul si am mai stat cu baietii de vorba vreo 30 de min. Cand am pornit-o sa plec acasa, mi s-a aprins becul de la check engine. Motorul merge bine doar ca nu se mai tureaza peste 4500 de turatii. Am lasat-o peste noapte cu borna luata dar dupa ce am pornit-o becul sta tot aprins. Eu banuiesc ca ar fi de la camshaft. In afara de acesta de la ce ar mai putea fi? Astept parerile voastre. Va multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- djkilla
- **
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
R1s3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
R1s3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
ZRM a scris:senzorul de la axa cu came este vinovat, cind pica acel senzor iti limiteaza motorul la 4500 rpm. se rezolva cu altul de preferat pe original.
bafta
bafta
Scuze de intarziere. Problema era de la clapeta de acceleratie. Se depusese calamina. Dupa ce s-a curatat nu au mai fost probleme. Oricum masina s-a vandut si am trecut la alta marca. Va multumesc tuturor.