bis
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
Renunt la MT-uri. Renunt la jantele pe 16" de Terrano II si ma reintorc la 15 ".
Nu ca m-ar fi dezamagit dar s-au cam tocit si vreau altceva pentru off-road.
Acum vine rugamintea adresata cunoscatorilor sa-mi spuna care este dimensiunea maxima cu care se poate echipa Frontera A cu gume Simex, astfel incat sa ruleze si sa vireze in parametri normali.
Latime si inaltime.
Sau, cei care aveti simex-uri ce dimensiuni folositi si ce mi-ati recomanda?
Mersi
Ultima modificare făcută de bis la Mar 01 Mai, 2012 5:22 pm, modificat de 2 ori în total
Nu ca m-ar fi dezamagit dar s-au cam tocit si vreau altceva pentru off-road.
Acum vine rugamintea adresata cunoscatorilor sa-mi spuna care este dimensiunea maxima cu care se poate echipa Frontera A cu gume Simex, astfel incat sa ruleze si sa vireze in parametri normali.
Latime si inaltime.
Sau, cei care aveti simex-uri ce dimensiuni folositi si ce mi-ati recomanda?
Mersi
Ultima modificare făcută de bis la Mar 01 Mai, 2012 5:22 pm, modificat de 2 ori în total
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
Poti pune anvelope de maxim 31".
Daca iei anvelope resapate cu siguranta vor fi mai mari decat ce scrie pe ele, dar si daca e asa, tot poti pune 31" pe Frontera A fara sa se intample ceva la ea si sa traga totusi bine.
Daca masina nu e lasata, nu ar trebui sa atinga nicaieri. Daca totusi ating pe fata, o mai ridici din barile de torsiune cat trebe; daca ating pe spate si ai foi de arc pui niste cercei mai lungi iar daca ai elicoidale nu cred ca o sa ai probleme.
Sa ne spui si noua impresii dupa ce pui simexurile si eventual poate ne arati si ceva foto/ video cu ce poate sa faca fiindca banuiesc eu asa ca nu degeaba pui simexuri .
Bafta si sa te bucuri de masina!
Daca iei anvelope resapate cu siguranta vor fi mai mari decat ce scrie pe ele, dar si daca e asa, tot poti pune 31" pe Frontera A fara sa se intample ceva la ea si sa traga totusi bine.
Daca masina nu e lasata, nu ar trebui sa atinga nicaieri. Daca totusi ating pe fata, o mai ridici din barile de torsiune cat trebe; daca ating pe spate si ai foi de arc pui niste cercei mai lungi iar daca ai elicoidale nu cred ca o sa ai probleme.
Sa ne spui si noua impresii dupa ce pui simexurile si eventual poate ne arati si ceva foto/ video cu ce poate sa faca fiindca banuiesc eu asa ca nu degeaba pui simexuri .
Bafta si sa te bucuri de masina!
bis
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
Mersi de raspunsuri
Andrei, ridicata de fata este , la fel si de spate.
Vreau sa schimb si MRL-urile automate cu unele manuale si vreau sa stiu daca cele de la AVM sunt ok ? Vad ca si astea sunt de 2 feluri, normale si high performance. Astept un feedback si pt mrl-uri.
As pune linkul dar nu vreau sa se interpreteze ca si reclama. Daca vreti sa le vedeti cautati pe google mecanism roata libera si va duce la avm.
Andrei, ridicata de fata este , la fel si de spate.
Vreau sa schimb si MRL-urile automate cu unele manuale si vreau sa stiu daca cele de la AVM sunt ok ? Vad ca si astea sunt de 2 feluri, normale si high performance. Astept un feedback si pt mrl-uri.
As pune linkul dar nu vreau sa se interpreteze ca si reclama. Daca vreti sa le vedeti cautati pe google mecanism roata libera si va duce la avm.
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
Stiu baieti care folosesc AVM-uri normale pe Patrol cu roti de 33, 35!, 37! si care nu le iarta in teren si nu le-au rupt.
Diferenta intre AVM si AVM HP( high performance):
- "corpu" MRLulrui la HP este turnat ceea ce da o rezistenta mai buna
-inel de cuplare din otel calit (in loc de fonta - la cele "normale")
-canelura de prindere pe planetara din otel calit (in loc de fonta - la cele "normale")
-bucsa de bronz (in loc de fier - la cele "normale").
In alta ordine de idei, Frontera nu e o masina de teren care sa se situeze pe acelasi loc cu Patrol/ Land Cruiser la transmisie, adica are transmisia mai slaba, daca o sa pui HP le pui degeaba, fortezi masina si rupi planetara in niciun caz MRLu. Ca si calitate totusi cred ca AISIN( care s-a pus pe Frontera, fie automat fie manual) sunt cele mai bune, insa ca pret AVMu e cel mai ok.
Acum, daca te linisteste faptu ca ai AVM HP, pune-ti HP pentru 20-30E in plus, ca rau nu poate fi!
Diferenta intre AVM si AVM HP( high performance):
- "corpu" MRLulrui la HP este turnat ceea ce da o rezistenta mai buna
-inel de cuplare din otel calit (in loc de fonta - la cele "normale")
-canelura de prindere pe planetara din otel calit (in loc de fonta - la cele "normale")
-bucsa de bronz (in loc de fier - la cele "normale").
In alta ordine de idei, Frontera nu e o masina de teren care sa se situeze pe acelasi loc cu Patrol/ Land Cruiser la transmisie, adica are transmisia mai slaba, daca o sa pui HP le pui degeaba, fortezi masina si rupi planetara in niciun caz MRLu. Ca si calitate totusi cred ca AISIN( care s-a pus pe Frontera, fie automat fie manual) sunt cele mai bune, insa ca pret AVMu e cel mai ok.
Acum, daca te linisteste faptu ca ai AVM HP, pune-ti HP pentru 20-30E in plus, ca rau nu poate fi!
bis
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
Asa sa faci
E o masina de " tura", mergi cu 110 pe strada, mergi pe drumuri forestiere, treci goluri alpine, conduci lejer o masina confortabila, toate astea cu un consum mixt de 9l/100km si impozit de 200E/an, asta e Frontera, adica masina aproape perfecta pentru mine.
Asteptam vesti si poze/ videouri.
Vad ca suntem vecini de judet, daca ajungi pe acilisa, da un semn, nr. meu e la " frontera friends".
Totodata vad ca ai Frontera scurta, ai grija la grupu fata!
Numai bine si sa o folosesti sanatos!
E o masina de " tura", mergi cu 110 pe strada, mergi pe drumuri forestiere, treci goluri alpine, conduci lejer o masina confortabila, toate astea cu un consum mixt de 9l/100km si impozit de 200E/an, asta e Frontera, adica masina aproape perfecta pentru mine.
Asteptam vesti si poze/ videouri.
Vad ca suntem vecini de judet, daca ajungi pe acilisa, da un semn, nr. meu e la " frontera friends".
Totodata vad ca ai Frontera scurta, ai grija la grupu fata!
Numai bine si sa o folosesti sanatos!
bis
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
bis
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat