- skipero
- OP
- 467 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salut
Am cautat pe forum dar nu am gasit prea multe despre acest motor.
Unii zic ca e bine sa-i faci revizia la 15.000 km, altii la 10.000 km (in manual 30.000 km sau un an).
Cum ar fi cel mai corect si de ce?
Ce ulei ati bagat in acest motor?
La cati km se schimba cureaua de distributie? (In manual 10 ani sau 150.000 km).
Am inteles ca nu este neaparat necesar sa schimbi odata cu distributia si pompa de apa, asa este?
Bujiile la cati km se schimba? (manual 4 ani sau 60.000 km) Ati folosit si alte marci de bujii decat cele cu care a vanit masina?
Ce alte lucrari de intretinere mai necesita acest motor?
P.S. Motorul meu are 42.000 km si nu a suferit nici o interventie decat reviziile periodice la 10.000 km.
Ma declar foarte multumit atat de fiabilitate cat si de consum. Cred ca am scapat de problemele clasice
de la motoarele pe motorina gen probleme cu turbina, cu cauciucul care se crapa mereu de la intercooler,
cu volanta, cu incalzirea mai greoaie iarna, cu regenerarile de la filtrul de particule etc., etc.
Am cautat pe forum dar nu am gasit prea multe despre acest motor.
Unii zic ca e bine sa-i faci revizia la 15.000 km, altii la 10.000 km (in manual 30.000 km sau un an).
Cum ar fi cel mai corect si de ce?
Ce ulei ati bagat in acest motor?
La cati km se schimba cureaua de distributie? (In manual 10 ani sau 150.000 km).
Am inteles ca nu este neaparat necesar sa schimbi odata cu distributia si pompa de apa, asa este?
Bujiile la cati km se schimba? (manual 4 ani sau 60.000 km) Ati folosit si alte marci de bujii decat cele cu care a vanit masina?
Ce alte lucrari de intretinere mai necesita acest motor?
P.S. Motorul meu are 42.000 km si nu a suferit nici o interventie decat reviziile periodice la 10.000 km.
Ma declar foarte multumit atat de fiabilitate cat si de consum. Cred ca am scapat de problemele clasice
de la motoarele pe motorina gen probleme cu turbina, cu cauciucul care se crapa mereu de la intercooler,
cu volanta, cu incalzirea mai greoaie iarna, cu regenerarile de la filtrul de particule etc., etc.
- iuly_ang
- **
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
- skipero
- OP
- 467 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
De fapt aici vroiam sa ajung. Adica la faptul ca vectra c 1.8 benzina este mult peste 1.9 sau 2.0 motorina!
Acum probabil o sa auzim contraargumente de la posesorii de diesel.
Probabil or sa spuna ca aceste motoare consuma mai putin. Poate ca asa este. Dar daca dezvoltam problema si calculam cati km minim trebuie sa faci pe an ca sa fie mai ieftin transportul din punctul A in punctul B cu un motor diesel multi fani diesel s-ar putea sa fie uimiti. Adica trebuie sa faci peste 45.000 km pe an ca sa se justifice achizitia unui motor diesel.
Ca sa nu mai vorbim de costurile de intretinere care sunt mult mai ridicate la motoarele cu aprindere prin cumprimare (MAC sau diesel).
Acum probabil o sa auzim contraargumente de la posesorii de diesel.
Probabil or sa spuna ca aceste motoare consuma mai putin. Poate ca asa este. Dar daca dezvoltam problema si calculam cati km minim trebuie sa faci pe an ca sa fie mai ieftin transportul din punctul A in punctul B cu un motor diesel multi fani diesel s-ar putea sa fie uimiti. Adica trebuie sa faci peste 45.000 km pe an ca sa se justifice achizitia unui motor diesel.
Ca sa nu mai vorbim de costurile de intretinere care sunt mult mai ridicate la motoarele cu aprindere prin cumprimare (MAC sau diesel).
- justrzv
- **
- 138 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Vectra 2008 Z18XER
- Bucuresti
justrzv
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat
si eu astept un raspuns vis-a-vis de cele spuse de colegul skipero in primul post,
a mea are cam 65.000 km si ma pregatesc de revizie,
imi poate spune cineva ce ar mai trebui verificat cu aceasta ocazie?
... in afara de sistemul de franare, placute & discuri, la ce ar mai trebui sa ma astept?
Salutari!
a mea are cam 65.000 km si ma pregatesc de revizie,
imi poate spune cineva ce ar mai trebui verificat cu aceasta ocazie?
... in afara de sistemul de franare, placute & discuri, la ce ar mai trebui sa ma astept?
Salutari!
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Uleiul preferabil sa sa schimbe la 10000 KM iar conditia sa fie ceva de marca. Rezista fara probleme 2 ani, dar nu mai mult de 10.000 km. Daca mergi mult extraurban, il poti schimba linistit la 15000. Daca nu iti pasa, poti sa nu-l schimbi, oricum o vinzi. Obligatoriu si filtrul de ulei.
Filtrele de aer si cabina/polen odata la 2 schimburi de ulei, dar curatate din 5000 in 5000 km, sau daca nu esti zgarcit schimba-le odata cu uleiul.
Filtrul de benzina odata la 2-3 schimburi de ulei(costa putin, mai bine la 2)
Bujiile odata la 60000 sau si mai mult. Originale sunt ieftine si merita schimbate chiar la 60000.
Distributia daca mergi pe drumuri prafuite, schimb-o la 60000-90000 km, altfel, o poti tine pana la 150000 cat zice manualul insa verifica daca mai prezinta scrisuri si daca dintii curelei sunt in buna stare si nu prezinta praf/uzura. Schimba si rolele curelei de distributie. Motorul asta parca avea pompa de apa pe accesorii. Daca asa e, nu as schimba-o pana nu suiera sau pierde antigel. Daca e pe distributie, odata cu distributia.
Obligatoriu verificat eventual curatat clapeta de acceleratie senzori admisie si EGR (parca nu are EGR), asta cat mai des, nu atunci cand nu mai sta la relanti.
Foarte obligatoriu, daca nu le facem singuri stat langa mecanic pentru a vedea daca si realizdeaza lucrarea. De obicei se bifeaza pe factura ca sa schimbat, dar nu e chiar asa. (In ultima perioada am avut ocazia sa cumpar uleiuri originale, alte consumabile si sprayuri degripante, curatitoare si chiar piese de la anumite reprezentante, nu numai Opel)
Filtrele de aer si cabina/polen odata la 2 schimburi de ulei, dar curatate din 5000 in 5000 km, sau daca nu esti zgarcit schimba-le odata cu uleiul.
Filtrul de benzina odata la 2-3 schimburi de ulei(costa putin, mai bine la 2)
Bujiile odata la 60000 sau si mai mult. Originale sunt ieftine si merita schimbate chiar la 60000.
Distributia daca mergi pe drumuri prafuite, schimb-o la 60000-90000 km, altfel, o poti tine pana la 150000 cat zice manualul insa verifica daca mai prezinta scrisuri si daca dintii curelei sunt in buna stare si nu prezinta praf/uzura. Schimba si rolele curelei de distributie. Motorul asta parca avea pompa de apa pe accesorii. Daca asa e, nu as schimba-o pana nu suiera sau pierde antigel. Daca e pe distributie, odata cu distributia.
Obligatoriu verificat eventual curatat clapeta de acceleratie senzori admisie si EGR (parca nu are EGR), asta cat mai des, nu atunci cand nu mai sta la relanti.
Foarte obligatoriu, daca nu le facem singuri stat langa mecanic pentru a vedea daca si realizdeaza lucrarea. De obicei se bifeaza pe factura ca sa schimbat, dar nu e chiar asa. (In ultima perioada am avut ocazia sa cumpar uleiuri originale, alte consumabile si sprayuri degripante, curatitoare si chiar piese de la anumite reprezentante, nu numai Opel)
- skipero
- OP
- 467 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
streaker1
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2011
- Mesaj Privat
- justrzv
- **
- 138 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Vectra 2008 Z18XER
- Bucuresti
justrzv
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
skipero a scris:De fapt aici vroiam sa ajung. Adica la faptul ca vectra c 1.8 benzina este mult peste 1.9 sau 2.0 motorina!
Acum probabil o sa auzim contraargumente de la posesorii de diesel.
Probabil or sa spuna ca aceste motoare consuma mai putin. Poate ca asa este. Dar daca dezvoltam problema si calculam cati km minim trebuie sa faci pe an ca sa fie mai ieftin transportul din punctul A in punctul B cu un motor diesel multi fani diesel s-ar putea sa fie uimiti. Adica trebuie sa faci peste 45.000 km pe an ca sa se justifice achizitia unui motor diesel.
Ca sa nu mai vorbim de costurile de intretinere care sunt mult mai ridicate la motoarele cu aprindere prin cumprimare (MAC sau diesel).
Acum probabil o sa auzim contraargumente de la posesorii de diesel.
Probabil or sa spuna ca aceste motoare consuma mai putin. Poate ca asa este. Dar daca dezvoltam problema si calculam cati km minim trebuie sa faci pe an ca sa fie mai ieftin transportul din punctul A in punctul B cu un motor diesel multi fani diesel s-ar putea sa fie uimiti. Adica trebuie sa faci peste 45.000 km pe an ca sa se justifice achizitia unui motor diesel.
Ca sa nu mai vorbim de costurile de intretinere care sunt mult mai ridicate la motoarele cu aprindere prin cumprimare (MAC sau diesel).
Sunt un posesor de motor diesel 2.0 . De curiozitate cat ai consumul in oras? Cu si fara clima. De asemenea acuma ca a venit si frigul cat a crescut consumul pana se incalzeste motorul?
Legat de neplaceri la diesel. Intradevar iarna se incalzeste al naibi de greu. Dupa 10 min abia. Insa daca montezi o incalzire electrica(ii un fel de ventilator care da aer cald si il conectezi la priza de accesori) ai scapat de problema aceasta. Eu am preferat diesel deoarece rezista motorul la un nr mare de km(am vazut pe vectra c si cu 300.000 in bord ce ii wow pentru mine) si revizia ii ieftina din punctul meu de vedere.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
la y2dth avem cateva exemplare (printre care si colegul galatean Victor Soare) cu peste 450000 km si motoarele sunt in stare perfecta de functionare
as vrea si eu argumente in ceea ce priveste:
asa vorbind din auzite pot si eu sa zic ca motorul 1.9 CDTI e mult peste motorul de 4,3 litri V8 de la ferrari...
doar pentru ca imi place mie ca e economic...
as vrea si eu argumente in ceea ce priveste:
skipero a scris:Adica la faptul ca vectra c 1.8 benzina este mult peste 1.9 sau 2.0 motorina!
asa vorbind din auzite pot si eu sa zic ca motorul 1.9 CDTI e mult peste motorul de 4,3 litri V8 de la ferrari...
doar pentru ca imi place mie ca e economic...
- skipero
- OP
- 467 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ideea e la cati km fac eu pe an (in jur de 15.000) imi asum un consum usor mai mare, sa zicem cu 2 euro la suta de km mai mult. La mine pe an ar rezulta costuri cu 300 euro mai mult ca la un diesel. Asta inseamna 2000 euro la 100.000 km. Eu cred ca la un diesel cheltui per 100.000 km mai mult de 2000 euro (La un cdti in 100.000 km iti pica turbina, trebuie sa schimbi volanta), nemaitinant cont de faptul ca este ceva mai scump la achizitie.
P.S. Eu am trecut doar de la un diesel de 3 litri la benzina 1.8. Si sunt foarte multumit. Si daca tie iti place sa vorbesti doar din auzite nu ai decat.
Oricum, cea mai buna masina e aia care o ai.
Ultima modificare făcută de skipero la Lun 10 Oct, 2011 9:09 am
P.S. Eu am trecut doar de la un diesel de 3 litri la benzina 1.8. Si sunt foarte multumit. Si daca tie iti place sa vorbesti doar din auzite nu ai decat.
Oricum, cea mai buna masina e aia care o ai.
Ultima modificare făcută de skipero la Lun 10 Oct, 2011 9:09 am
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu are rost sa intram in polemici insa eu cu masina pe care o am fac cam 15000 pe an
da, mi-am luat diesel din mai multe motive
odata ca am mers prea mult cu masini pe benzina si m-am cam saturat de ele si problemele lor (care la proprietarii de benzinare nu exista, insa eu va garantez ca exista incepand de la consumabile pana la pompe de injectie si alte chestii)
da, la 100000 de km pica volantele insa daca faci un calcul, asta inseamna la cat mergi tu odata la 6 ani sa pice volanta...
pe mine m-au costat volanta + kit ambreiaj 850 de euro (inclusiv manopera)
investitie pe care o amortizez in 3 ani conform diferentei de combustibil pe care o zici tu...
pica si turbina, pe care dai 500 de euro (zic asa ca nici nu stiu cat costa in realitate) pe care o amortizez in 2 ani
deci la costuri ajungi tot acolo.
insa la un mers sportiv bat la pariu pe orice vrei tu, ca diferenta de consum e mai mare
am luat o masina similara cu a mea, pe menzina cu motor de 1.8 si 125 cp (parca)
si am facut un drum de 110 km (a trebuit sa duc ceva cu masina lui pentru ca el nu are carnet si eu aveam volanta dusa si trebuia neaparat sa o schimb)
am mers cum merg de obicei cu masina mea (1.9 cdti 120 cp)
cu benzinarul am scos consum de 8,7 l / 100 km
cu masina mea am scos consum de 6,4 l / 100 km (fac relativ des acelasi drum)
la mers lejer scot cu masina mea si consum de 5,7 l / 100 km
conform BC
acum nu contest faptul ca respectiva masina ar fi putut avea ceva probleme tehnice si sa aiba consum mai mare decat ar fi trebuit insa dupa mers nu parea sa le aiba...
tragea si fugea foarte bine...
intr-adevar, pretul e mai mare la nou, insa daca cauti bine gasesti aceeasi masina (model + dotari + stare de functionare) si diesel si benzina la acelasi pret...
plus ca am vazut pe la topic-urile de insignia pe cineva care cumparase la oferta o insignia full cu motor diesel mai ieftina decat era aceeasi masina mai saraca in dotari si cu motor pe benzina...
ideea e ca trebuie sa ai rabdare...
da, mi-am luat diesel din mai multe motive
odata ca am mers prea mult cu masini pe benzina si m-am cam saturat de ele si problemele lor (care la proprietarii de benzinare nu exista, insa eu va garantez ca exista incepand de la consumabile pana la pompe de injectie si alte chestii)
da, la 100000 de km pica volantele insa daca faci un calcul, asta inseamna la cat mergi tu odata la 6 ani sa pice volanta...
pe mine m-au costat volanta + kit ambreiaj 850 de euro (inclusiv manopera)
investitie pe care o amortizez in 3 ani conform diferentei de combustibil pe care o zici tu...
pica si turbina, pe care dai 500 de euro (zic asa ca nici nu stiu cat costa in realitate) pe care o amortizez in 2 ani
deci la costuri ajungi tot acolo.
insa la un mers sportiv bat la pariu pe orice vrei tu, ca diferenta de consum e mai mare
am luat o masina similara cu a mea, pe menzina cu motor de 1.8 si 125 cp (parca)
si am facut un drum de 110 km (a trebuit sa duc ceva cu masina lui pentru ca el nu are carnet si eu aveam volanta dusa si trebuia neaparat sa o schimb)
am mers cum merg de obicei cu masina mea (1.9 cdti 120 cp)
cu benzinarul am scos consum de 8,7 l / 100 km
cu masina mea am scos consum de 6,4 l / 100 km (fac relativ des acelasi drum)
la mers lejer scot cu masina mea si consum de 5,7 l / 100 km
conform BC
acum nu contest faptul ca respectiva masina ar fi putut avea ceva probleme tehnice si sa aiba consum mai mare decat ar fi trebuit insa dupa mers nu parea sa le aiba...
tragea si fugea foarte bine...
intr-adevar, pretul e mai mare la nou, insa daca cauti bine gasesti aceeasi masina (model + dotari + stare de functionare) si diesel si benzina la acelasi pret...
plus ca am vazut pe la topic-urile de insignia pe cineva care cumparase la oferta o insignia full cu motor diesel mai ieftina decat era aceeasi masina mai saraca in dotari si cu motor pe benzina...
ideea e ca trebuie sa ai rabdare...
- skipero
- OP
- 467 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
2.0 diesel nu se mai fabrica din 2004
cel putin nu pe vectra C (am vazut ca au pus acum 2.0 cdti pe insignia si probabil pe astra J)
asa ca nu am cum sa gasesc...
insa pot sa-ti gasesc vectra c cu 45000 de km (in bord ce e drept nu am cum si de ce sa verific pentru ca nu ma intereseaza sa cumpar) cu motor de 1.9 cdti 150 CP la pretul de 7000 de euro (2007, facelift)
zic chestia asta pentru ca mai arunc ochii din cand in cand prin targ si vad cat de mult au scazut preturile la vectra c (in conditiile in care eu am dat pe una mai veche si mai slab dotata 6300 de euro acum aproape un an)
daca vrei neinmatriculata o gasesti mai ieftin la proprietar in afara (chiar si cu 5000 de euro) insa trebuie sa ai rabdare...
apropo, un vecin de-al meu a cumparat un golf 5 break diesel FULL (chiar si piele, navigatie, tot) cu 5200 de euro din germania...
60000 km reali
masina e "tzipla"
cel putin nu pe vectra C (am vazut ca au pus acum 2.0 cdti pe insignia si probabil pe astra J)
asa ca nu am cum sa gasesc...
insa pot sa-ti gasesc vectra c cu 45000 de km (in bord ce e drept nu am cum si de ce sa verific pentru ca nu ma intereseaza sa cumpar) cu motor de 1.9 cdti 150 CP la pretul de 7000 de euro (2007, facelift)
zic chestia asta pentru ca mai arunc ochii din cand in cand prin targ si vad cat de mult au scazut preturile la vectra c (in conditiile in care eu am dat pe una mai veche si mai slab dotata 6300 de euro acum aproape un an)
daca vrei neinmatriculata o gasesti mai ieftin la proprietar in afara (chiar si cu 5000 de euro) insa trebuie sa ai rabdare...
apropo, un vecin de-al meu a cumparat un golf 5 break diesel FULL (chiar si piele, navigatie, tot) cu 5200 de euro din germania...
60000 km reali
masina e "tzipla"
- deleted-18718
- **
- 317 mesaje
- din 21 Mai 2008
deleted-18718
- Mesaje scrise: 317
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
Eu folosesc ulei Mobil new life 0W-40, schimb pe la 12-13 mii km toate filterle, la cat costa nu merita sa nu le schimbi, distributia o schimb pe la 100 mii
Am 63mii km ( 2008 ) parcursi, masina functioneaza exact ca si in prima zi, poata un pic mai bine ca sa lasat motorul
Consumul e in jur de 9,5 l in oras lejer, si 12l daca e aglomerat, afara in jur de 6,5 - 7 l ( Cluj )
cel mai bun consum a fost la un drum Cluj-Oradea noaptea 6 l/100, mai putin de atat nu cred ca scoate cineva cu Z18XER.
Am 63mii km ( 2008 ) parcursi, masina functioneaza exact ca si in prima zi, poata un pic mai bine ca sa lasat motorul
Consumul e in jur de 9,5 l in oras lejer, si 12l daca e aglomerat, afara in jur de 6,5 - 7 l ( Cluj )
cel mai bun consum a fost la un drum Cluj-Oradea noaptea 6 l/100, mai putin de atat nu cred ca scoate cineva cu Z18XER.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
acum trebuie luat in calcul si combustibilul si calitatea indoielnica a acestuia in romania...
toti cei pe care-i cunosc si si-au adus masini din germania sau alta tara vestica, au spus ca in romania orice combustibil e jalnic...
eu pe de alta parte pot sa va confirm chestia asta, insa comparatia o fac cu combustibilul pus de la fratii nostri din republica moldova
odata ca pretul e in jur de 4,2 lei / litru
odata ca masina consuma mai putin
odata ca motorul se comporta mai bine
odata ca motorul parca trage mai bine (e posibil sa fie doar o parere)
eu am scos consum mediu de 5,62 litri / 100 km pe traseul galati-bucuresti-giurgiu-bucuresti-buzau-focsani-galati
Galati > slobozia > bucuresti (ajuns in bucuresti la ora 7:30 deci trafic intens) > am umblat de nebun prin bucuresti ca nu gaseam adresa unde trebuia sa ajung si erau drumuri blocate si in lucru si gps-ul nu m-a ajutat deloc...
pe la 12 am plecat inspre giurgiu, ne-am oprit in giurgiu pentru cumparaturi si apoi am plecat spre o localitate aflata la 20 de km de giurgiu (malu)
la intoarcere am urmat traseul descris mai sus.
am mers in permanenta cu AC pornit
au fost sectiuni de drum in care am mers 30-40 de km cu 30km/h, au fost sectiuni de drum unde am mers cu 170 km/h
eu zic mers normal, nici economic nici raliu...
alt drum, galati-braila-harsova-constanta-costinesti si retur, cu 3/4 din motorina pusa de la un OMV din galati am scos consum de 6-6,5 la un mers relativ economic (am mers intensiv cu CC-ul cuplat pe orice portiune de drum care permitea asta, fara accelerari bruste, etc)
atunci am luat decizia definitiva
nu voi mai alimenta din romania niciodata (atat timp cat am posibilitatea)
acum depinde si de noroc, poate unii au pompe mai bune...
toti cei pe care-i cunosc si si-au adus masini din germania sau alta tara vestica, au spus ca in romania orice combustibil e jalnic...
eu pe de alta parte pot sa va confirm chestia asta, insa comparatia o fac cu combustibilul pus de la fratii nostri din republica moldova
odata ca pretul e in jur de 4,2 lei / litru
odata ca masina consuma mai putin
odata ca motorul se comporta mai bine
odata ca motorul parca trage mai bine (e posibil sa fie doar o parere)
eu am scos consum mediu de 5,62 litri / 100 km pe traseul galati-bucuresti-giurgiu-bucuresti-buzau-focsani-galati
Galati > slobozia > bucuresti (ajuns in bucuresti la ora 7:30 deci trafic intens) > am umblat de nebun prin bucuresti ca nu gaseam adresa unde trebuia sa ajung si erau drumuri blocate si in lucru si gps-ul nu m-a ajutat deloc...
pe la 12 am plecat inspre giurgiu, ne-am oprit in giurgiu pentru cumparaturi si apoi am plecat spre o localitate aflata la 20 de km de giurgiu (malu)
la intoarcere am urmat traseul descris mai sus.
am mers in permanenta cu AC pornit
au fost sectiuni de drum in care am mers 30-40 de km cu 30km/h, au fost sectiuni de drum unde am mers cu 170 km/h
eu zic mers normal, nici economic nici raliu...
alt drum, galati-braila-harsova-constanta-costinesti si retur, cu 3/4 din motorina pusa de la un OMV din galati am scos consum de 6-6,5 la un mers relativ economic (am mers intensiv cu CC-ul cuplat pe orice portiune de drum care permitea asta, fara accelerari bruste, etc)
atunci am luat decizia definitiva
nu voi mai alimenta din romania niciodata (atat timp cat am posibilitatea)
acum depinde si de noroc, poate unii au pompe mai bune...
- robert_vectra
- *
- 2 mesaje
- din 10 Feb 2008
- Vectra 2005
- Bucuresti
robert_vectra
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
Intentionez sa cumpar un Opel Vectra C SH din 2007 cu motorul de 1.8 140 cp, 94.000 km rulati. Sunt multi km pentru acest motor ? Mentionez ca toate reviziile au fost facute la reprezentanta la fiecare 15 mii km facuti.. La ce probleme ar trebui sa ma astept in viitor avand in vedere nr de km ? Masina este cumparata din Romania de noua
- iuly_ang
- **
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
verifica daca a schimbat si distributia care trebuia facuta la 90 000 km. apoi daca o intretii asa cum a facut-o proprietarul,nu vei avea probleme cu ea. a mea este 1.6 benzina si in 2 ani si jumatate nu am avut probleme majore cu ea doar consumabile. cred ca este la fel si la 1.8
daca gresesc sper sa ma corecteze cineva
daca gresesc sper sa ma corecteze cineva