- GL10PEL
- OP
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Vreau sa-mi montez pe Sedanul meu Astra H inca 4 prize de 12V pe langa cea din scrumiera.
-2 ascunse sub bord, in zona picioarelor pasagerului din dreapta fata, cum mi-am facut la vechil Astra G. Voi trage curent in parelel din firul existent al brichetei din scrumiera.
si folosesc asa ceva
-1 in tunelul median pentru pasagerii din spate, care sa fie dispusa cam asa. Poza este facut la un Hyunday Accent, masina care costa 2/3 din pretul H-ului si are deja prize peste tot. Voi trage curent in parele din firul existent al brichetei din scrumiera.
Modelul de tunel la H-ul se prezinta asa. Stiu ca sunt vreo 3-4 modele, cu spatii de depozitare mai mari, mai mici, cu scrumiera, cu suport cat kit.
ma gandesc sa pun priza sub suportul de bidon sau chiar pe peretele lateral, stanga sau dreapta, cu riscul de a da prin culisarea scaunelor fata peste un stecher de alimentare infipt la un moment dat in acea priza.
- 1 in portbagaj, pe un perete lateral
Caut sa cumpar doua prize de 12V de firma, de la orice producator auto. Vreau ca prizele sa fie de calitate, nu ca cele de 5 lei de la magazinele de electronice, sa aiba capac cu arc, nu legat cu o bucata plastic. Stiti coduri de piesa?
Ultima poza care am atasat-o este facuta in portbagajul unui Golf 6, dar din pacate nu vad codul piesei.
Deasemena as vrea sa stiu daca are cineva priza in spate sau in portbagaj pe Astra H, poate ne ofera poze cu amplasarea lor si cu codul de piesa.
As vrea sa mai stiu care este rolul unui releu in priza de 12V de pe spate, l-am mai vazut mentionat pe forum.
Pentru montajul prizei din portbagaj, as vrea sa ma folosesc de panoul de sigurante exsitent acolo. Am motor de 1.6 si are asa ceva/. Stiu ca cele de 1.4 nu au. Poate deja exista un loc de alimentare pentru priza 12v acolo.
Daca tot suntem la acest capitol, ma intereseaza sa schimb scrumiera mea cu bricheta din pachetul fumatori cu o priza 12v cu spatiu de depozitare, si asa eu nu sunt fumator si Astra H sta prost la spatii de depozitare. Schimb pe schimb pentru cei interesati. Masina mea are 8 luni. Stiti codul de piesa pentru acel spatiu de depozitare?
Orice idee sau sugestie argumentata este bine venita.
-2 ascunse sub bord, in zona picioarelor pasagerului din dreapta fata, cum mi-am facut la vechil Astra G. Voi trage curent in parelel din firul existent al brichetei din scrumiera.
si folosesc asa ceva
-1 in tunelul median pentru pasagerii din spate, care sa fie dispusa cam asa. Poza este facut la un Hyunday Accent, masina care costa 2/3 din pretul H-ului si are deja prize peste tot. Voi trage curent in parele din firul existent al brichetei din scrumiera.
Modelul de tunel la H-ul se prezinta asa. Stiu ca sunt vreo 3-4 modele, cu spatii de depozitare mai mari, mai mici, cu scrumiera, cu suport cat kit.
ma gandesc sa pun priza sub suportul de bidon sau chiar pe peretele lateral, stanga sau dreapta, cu riscul de a da prin culisarea scaunelor fata peste un stecher de alimentare infipt la un moment dat in acea priza.
- 1 in portbagaj, pe un perete lateral
Caut sa cumpar doua prize de 12V de firma, de la orice producator auto. Vreau ca prizele sa fie de calitate, nu ca cele de 5 lei de la magazinele de electronice, sa aiba capac cu arc, nu legat cu o bucata plastic. Stiti coduri de piesa?
Ultima poza care am atasat-o este facuta in portbagajul unui Golf 6, dar din pacate nu vad codul piesei.
Deasemena as vrea sa stiu daca are cineva priza in spate sau in portbagaj pe Astra H, poate ne ofera poze cu amplasarea lor si cu codul de piesa.
As vrea sa mai stiu care este rolul unui releu in priza de 12V de pe spate, l-am mai vazut mentionat pe forum.
Pentru montajul prizei din portbagaj, as vrea sa ma folosesc de panoul de sigurante exsitent acolo. Am motor de 1.6 si are asa ceva/. Stiu ca cele de 1.4 nu au. Poate deja exista un loc de alimentare pentru priza 12v acolo.
Daca tot suntem la acest capitol, ma intereseaza sa schimb scrumiera mea cu bricheta din pachetul fumatori cu o priza 12v cu spatiu de depozitare, si asa eu nu sunt fumator si Astra H sta prost la spatii de depozitare. Schimb pe schimb pentru cei interesati. Masina mea are 8 luni. Stiti codul de piesa pentru acel spatiu de depozitare?
Orice idee sau sugestie argumentata este bine venita.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
uite o discutie pe tema asta poate vb cu colegul
sa iti dea link de unde le-a cumparat el
https://www.clubopel.com/vie...p=1170900#1170900
sau incearca aici
http://www.autoelectronics....tbagaj-p-369.html
PS
nu lega toate prizele de pe mufa de la bricheta fara
exista riscul daca ai multi consumatori sa ia foc
sau aici
http://www.electronice-calc...auto-sigled_40490
sa iti dea link de unde le-a cumparat el
https://www.clubopel.com/vie...p=1170900#1170900
sau incearca aici
http://www.autoelectronics....tbagaj-p-369.html
PS
nu lega toate prizele de pe mufa de la bricheta fara
exista riscul daca ai multi consumatori sa ia foc
sau aici
http://www.electronice-calc...auto-sigled_40490
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
cred ca o sa montez si eu o bricheta in portbagaj
odata e utila cand vrei sa mai faci curat cu cate un aspirator auto, odata ca e util cand vrei sa pui o lada frigorifica sau ceva in portbagaj ca sa nu mai tragi fire suplimentare...
am asta in plan inca din momentul in care am cumparat masina insa nu prea am reusit sa gasesc timp sa implementez aceasta modificare.
masina mea vine deja cu loc pentru bricheta pe consola centrala imediat sub gurile de ventilatie pentru pasagerii din spate insa nu-mi place ca nu mai are capacul de protectie...
o sa urmaresc cu interes modificarea pe care ai de gand sa o faci...
te sfatuiesc ca, daca pui releu de protectie la bricheta sa pui si un LED undeva la vedere (ideal ar fi in bord undeva sa-l vezi mereu) care sa arate daca bricheta e alimentata
stiu pe cineva care a montat pe o masina (alta marca) la fel, cu un releu pentru a proteja instalatia initiala a masinii si la un moment dat a ramas fara baterie. motiv: simplu... releul a ramas blocat si consumatorul din portbagaj a avut grija de baterie...
in afara de asta, ar fi bine sa mai montezi si un switch cu 3 pozitii care sa-ti deconecteze sau sa conecteze in functie de nevoie bricheta.
poz 1: permanent deconectat
poz 2: conectat la contact (adica cand pornesc celelalte brichete), prin releul de mai sus (daca-l pui)
poz 3: permanent conectat
ma rog... astea le vad eu acum ca optiuni...
se gasesc switch-uri de-astea pe la Dioda (in tiglina) cu 3 pozitii si nu sunt foarte scumpe...
daca ai nevoie de lipituri la fire te pot ajuta oricand...
odata e utila cand vrei sa mai faci curat cu cate un aspirator auto, odata ca e util cand vrei sa pui o lada frigorifica sau ceva in portbagaj ca sa nu mai tragi fire suplimentare...
am asta in plan inca din momentul in care am cumparat masina insa nu prea am reusit sa gasesc timp sa implementez aceasta modificare.
masina mea vine deja cu loc pentru bricheta pe consola centrala imediat sub gurile de ventilatie pentru pasagerii din spate insa nu-mi place ca nu mai are capacul de protectie...
o sa urmaresc cu interes modificarea pe care ai de gand sa o faci...
te sfatuiesc ca, daca pui releu de protectie la bricheta sa pui si un LED undeva la vedere (ideal ar fi in bord undeva sa-l vezi mereu) care sa arate daca bricheta e alimentata
stiu pe cineva care a montat pe o masina (alta marca) la fel, cu un releu pentru a proteja instalatia initiala a masinii si la un moment dat a ramas fara baterie. motiv: simplu... releul a ramas blocat si consumatorul din portbagaj a avut grija de baterie...
in afara de asta, ar fi bine sa mai montezi si un switch cu 3 pozitii care sa-ti deconecteze sau sa conecteze in functie de nevoie bricheta.
poz 1: permanent deconectat
poz 2: conectat la contact (adica cand pornesc celelalte brichete), prin releul de mai sus (daca-l pui)
poz 3: permanent conectat
ma rog... astea le vad eu acum ca optiuni...
se gasesc switch-uri de-astea pe la Dioda (in tiglina) cu 3 pozitii si nu sunt foarte scumpe...
daca ai nevoie de lipituri la fire te pot ajuta oricand...
- GL10PEL
- OP
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am montat priza dubla in consola centrala.
-am decuplat bateria, bricheta este alimentata permanent la Astra H.
-am pregatit priza dubla prin taierea firului catre stecherul de bricheta.
-am demontat consola mediana si bricheta.
-am montat priza dubla pe suportul de metal de sub bord, in contact cu aeroterma. Daca se va suplaincalzi la iarna prin folosirea caldurii, ii voi muta pozitia.
-am legat in paralel cu alimentarea de la bricheta cablul pentru priza dubla si un cablu pentru priza simpla pentru pasagerii din spate.
-am pozat firul pentru priza spate cu inele de plastic cu adeziv prin consola mediana.
Inca mai caut o priza simpla de 12V, de calitate, cu capac cu arc, fara prindere cu suruburi, ci cu cleme sau piulita.
-am decuplat bateria, bricheta este alimentata permanent la Astra H.
-am pregatit priza dubla prin taierea firului catre stecherul de bricheta.
-am demontat consola mediana si bricheta.
-am montat priza dubla pe suportul de metal de sub bord, in contact cu aeroterma. Daca se va suplaincalzi la iarna prin folosirea caldurii, ii voi muta pozitia.
-am legat in paralel cu alimentarea de la bricheta cablul pentru priza dubla si un cablu pentru priza simpla pentru pasagerii din spate.
-am pozat firul pentru priza spate cu inele de plastic cu adeziv prin consola mediana.
Inca mai caut o priza simpla de 12V, de calitate, cu capac cu arc, fara prindere cu suruburi, ci cu cleme sau piulita.
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
de ceva timp maimutica mea tot imi scoate modulatorul din priza sa se joace cu el si nu prea imi convine pentru ca se opreste muzica...
weekend-ul ce vine daca nu am nimic urgent de facut cred ca o sa purced la montarea uneia sau a mai multor brichete in portbagaj...
am sa pun o bricheta undeva unde sa nu fie afectata de vreun eventual bagaj.
cel mai sigur o voi monta in unul din spatiile de depozitare din laterale...
daca nu te-ai apucat inca si ai timp la dispozitie poate le facem impreuna...
weekend-ul ce vine daca nu am nimic urgent de facut cred ca o sa purced la montarea uneia sau a mai multor brichete in portbagaj...
am sa pun o bricheta undeva unde sa nu fie afectata de vreun eventual bagaj.
cel mai sigur o voi monta in unul din spatiile de depozitare din laterale...
daca nu te-ai apucat inca si ai timp la dispozitie poate le facem impreuna...
- DanX
- **
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:cred ca o sa montez si eu o bricheta in portbagaj.
in afara de asta, ar fi bine sa mai montezi si un switch cu 3 pozitii care sa-ti deconecteze sau sa conecteze in functie de nevoie bricheta.
poz 1: permanent deconectat
poz 2: conectat la contact (adica cand pornesc celelalte brichete), prin releul de mai sus (daca-l pui)
poz 3: permanent conectat
ma rog... astea le vad eu acum ca optiuni...
se gasesc switch-uri de-astea pe la Dioda (in tiglina) cu 3 pozitii si nu sunt foarte scumpe.
in afara de asta, ar fi bine sa mai montezi si un switch cu 3 pozitii care sa-ti deconecteze sau sa conecteze in functie de nevoie bricheta.
poz 1: permanent deconectat
poz 2: conectat la contact (adica cand pornesc celelalte brichete), prin releul de mai sus (daca-l pui)
poz 3: permanent conectat
ma rog... astea le vad eu acum ca optiuni...
se gasesc switch-uri de-astea pe la Dioda (in tiglina) cu 3 pozitii si nu sunt foarte scumpe.
Minunata ideea, insa de unde tragi firele pt bricheta suplimentara, sa fie si pe alt circuit, separat de celelalte brichete, dar nici sa nu intre in conflict consumul suplimentar cu calc de bord?
dolyboi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
DanX a scris:Minunata ideea, insa de unde tragi firele pt bricheta suplimentara, sa fie si pe alt circuit, separat de celelalte brichete, dar nici sa nu intre in conflict consumul suplimentar cu calc de bord?
in portbagaj poti gasi niste fire rosii destul de groase
acestea fie intra in REC (daca masina are asa ceva) sau se duc catre consumatorii care necesita curent mai mare (diverse actuatoare care ar putea fi prin portbagaj)
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut! Si eu am cam multe " chestii" ce trebuie alimentate si tot incerc sa le impart pe mai multe circuite ( momentan bricheta fata si priza de accesorii din portbagaj) . Un fir suplimentar ( un " +" ) tras direct de la acumulator intra in conflict cu calculatorul Astrei H, sau nu? Unii scriu ca nu, altii scriu ca da... pe cine sa crezi acum?
LE: Merci de raspuns!
Exact la cei cu amplificatoare montate pe masina m-am gandit si eu. Ei pot confirma daca au ( sau au avut) probleme deci ei sunt cei mai in masura sa raspunda.
Ultima modificare făcută de Blebeanu Lorin la Joi 04 Oct, 2012 10:33 pm
LE: Merci de raspuns!
Exact la cei cu amplificatoare montate pe masina m-am gandit si eu. Ei pot confirma daca au ( sau au avut) probleme deci ei sunt cei mai in masura sa raspunda.
Ultima modificare făcută de Blebeanu Lorin la Joi 04 Oct, 2012 10:33 pm
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
bodyn- Suspendat
- 205 mesaje
- din 21 Jul 2008
- Astra 2005 1,7 cdti
- Galati
bodyn- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2008
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
bodyn- Suspendat
- 205 mesaje
- din 21 Jul 2008
- Astra 2005 1,7 cdti
- Galati
bodyn- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2008
- Mesaj Privat
adisorTM
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2012
- Mesaj Privat
Mi-am montat si eu doua prize de alimentare (stil bricheta), una la scaunul din spate, alta in portbagaj.
Nu e chiar super usor !
Prizele le-am luat dintr-un mic magazin de piese elecronice dupa ce am intrebat la vre-o cinci magazine auto. A costat 3 lei bucata. OK !
Am masina din semnatura si nu avea firele ptr "brichetele" auxiliare deloc, desi pe CD TIS zicea ca ar avea in portbagaj...
De la bricheta de sub radio am extins firele ptr cea de la scaunele din spate. Am facut o gaura la scrumiera din spate (nu chiar usor, ca are nervuri pe interior), iar acum se poate folosi doar jumate din ea. Deci am doua brichete pe aceeasi siguranta de 15A. E ok si asa.
Apoi am consultat TIS sa vad de unde iau firul ptr bricheta ce voiam s-o instalez in portbagaj. La sectiunea diagrama electrica, cigarette lighter, se vede ca e vorba de modulul X131, priza X3, contactul 2. Ca norocul, aveam REC in portbagaj (Rear electronic module). Se poate da click pe submodule pina ajungi la mufa/contact.
Am vazut ca se poate lua curent din REC, exact din locul original, de pe siguranta FR30 de 15A. Asta e diferita de siguranta FR29 ce alimenteaza bricheta de la radio.
Am dat click sa vad care e mufa si amplasamentul ei fizic. De pe schema de mai sus se vedea ca e vorba de mufa XR3, contacul 2. Scuze, schemele sint facute cu printscreen si nu-s prea bune. Dar oricum tre sa deschizi TIS sa vezi cum e la masina ta.
Apoi am scos mufa identificata si am vazut ca nu are pus acel pin nr 2. Deci a trebuit s-o si dezasamblez. Are doua gheare pe laterale ce trebuie ridicate cu o surubelnita mica, ca in poza de mai jos, permitindu-se glisarea carcasei si ajungerea la contacte.
Apoi am cautat sa-i pun un contact, dar n-am gasit in garaj unul identic. La talcioc sigur gaseam, dar nu voiam sa astept weekendul cu asta. Am gasit ceva "romanesc" ce se potrivea:
Am scobit un pic locasul de plastic al contactului 2, ca sa faca priza lipiciul.
Am infipt mufa x3 la loc, dar fara carcasa, apoi am infipt cu o surubelnita mica papucul "romanesc" pe pozitie.
Apoi am umplut partea din spate cu poxipol, sa nu iasa in momentul infigerii mufei. In final arata asa:
Credeti-ma, e OK ptr 15A !
Masa am luat de la surubul de fixare al REC-ului, printr-un papuc si o piulita.
Apoi am mufat cablurile ptr mufa de bricheta si le-am pus cu bricheta de gaz, de buzunar, izolatie termocontractanta:
Am marcat si am gaurit placajul acela mochetat cu o freza si am pus "bricheta" de portbagaj.
In mod original e pe cealalta parte (e pe dreapta), dar nu m-am mai chinuit sa desfac capitonajul sa duc firele pina acolo. E la fel de OK si pe stinga, linga REC !
Asa ca de-acum pot pune lada frigorifica in portbagaj, iar pe bancheta din spate pasagerul isi poate alimenta smartphonul, tableta sau laptopul in timpul calatoriei.
A meritat acest mic efort.
Nu e chiar super usor !
Prizele le-am luat dintr-un mic magazin de piese elecronice dupa ce am intrebat la vre-o cinci magazine auto. A costat 3 lei bucata. OK !
Am masina din semnatura si nu avea firele ptr "brichetele" auxiliare deloc, desi pe CD TIS zicea ca ar avea in portbagaj...
De la bricheta de sub radio am extins firele ptr cea de la scaunele din spate. Am facut o gaura la scrumiera din spate (nu chiar usor, ca are nervuri pe interior), iar acum se poate folosi doar jumate din ea. Deci am doua brichete pe aceeasi siguranta de 15A. E ok si asa.
Apoi am consultat TIS sa vad de unde iau firul ptr bricheta ce voiam s-o instalez in portbagaj. La sectiunea diagrama electrica, cigarette lighter, se vede ca e vorba de modulul X131, priza X3, contactul 2. Ca norocul, aveam REC in portbagaj (Rear electronic module). Se poate da click pe submodule pina ajungi la mufa/contact.
Am vazut ca se poate lua curent din REC, exact din locul original, de pe siguranta FR30 de 15A. Asta e diferita de siguranta FR29 ce alimenteaza bricheta de la radio.
Am dat click sa vad care e mufa si amplasamentul ei fizic. De pe schema de mai sus se vedea ca e vorba de mufa XR3, contacul 2. Scuze, schemele sint facute cu printscreen si nu-s prea bune. Dar oricum tre sa deschizi TIS sa vezi cum e la masina ta.
Apoi am scos mufa identificata si am vazut ca nu are pus acel pin nr 2. Deci a trebuit s-o si dezasamblez. Are doua gheare pe laterale ce trebuie ridicate cu o surubelnita mica, ca in poza de mai jos, permitindu-se glisarea carcasei si ajungerea la contacte.
Apoi am cautat sa-i pun un contact, dar n-am gasit in garaj unul identic. La talcioc sigur gaseam, dar nu voiam sa astept weekendul cu asta. Am gasit ceva "romanesc" ce se potrivea:
Am scobit un pic locasul de plastic al contactului 2, ca sa faca priza lipiciul.
Am infipt mufa x3 la loc, dar fara carcasa, apoi am infipt cu o surubelnita mica papucul "romanesc" pe pozitie.
Apoi am umplut partea din spate cu poxipol, sa nu iasa in momentul infigerii mufei. In final arata asa:
Credeti-ma, e OK ptr 15A !
Masa am luat de la surubul de fixare al REC-ului, printr-un papuc si o piulita.
Apoi am mufat cablurile ptr mufa de bricheta si le-am pus cu bricheta de gaz, de buzunar, izolatie termocontractanta:
Am marcat si am gaurit placajul acela mochetat cu o freza si am pus "bricheta" de portbagaj.
In mod original e pe cealalta parte (e pe dreapta), dar nu m-am mai chinuit sa desfac capitonajul sa duc firele pina acolo. E la fel de OK si pe stinga, linga REC !
Asa ca de-acum pot pune lada frigorifica in portbagaj, iar pe bancheta din spate pasagerul isi poate alimenta smartphonul, tableta sau laptopul in timpul calatoriei.
A meritat acest mic efort.
ghimpe--
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2013
- Mesaj Privat
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
ghimpe--
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2013
- Mesaj Privat
adisorTM
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2012
- Mesaj Privat
Ei, nici prizele mele nu-s chiar de calitate, dar nu par nici "naspa".
Am vazut si mai faine instalate in masini.
Oricum le voi folosi destul de rar, iar din simplitatea constructiei lor nu cred ca pot sa am surprize cu ele.
Le-am luat de aici: http://www.electronika.ro/iso9001/ dar sint sigur ca le gasesti la magazinele de componente electronice. La cele de auto eu n-am gasit. Tot voiau sa-mi dea bricheta completa cu 15 lei. Dar aia nu are aripioare s-o prinzi cu surub, si nici contrapiulita pe corpul cilindric. Deci instalarea ei in alt loc decit cel dedicat special e groaie.
Am vazut si mai faine instalate in masini.
Oricum le voi folosi destul de rar, iar din simplitatea constructiei lor nu cred ca pot sa am surprize cu ele.
Le-am luat de aici: http://www.electronika.ro/iso9001/ dar sint sigur ca le gasesti la magazinele de componente electronice. La cele de auto eu n-am gasit. Tot voiau sa-mi dea bricheta completa cu 15 lei. Dar aia nu are aripioare s-o prinzi cu surub, si nici contrapiulita pe corpul cilindric. Deci instalarea ei in alt loc decit cel dedicat special e groaie.
ghimpe--
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2013
- Mesaj Privat