- ghicajanu maria
- OP
- 2 mesaje
- din 08 Feb 2012
- Vectra 1997
- Bacau
ghicajanu maria
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
am un opel vectra b diesel 1997.toata vara nu am avut probleme cu ea la pornire,dar decand a dat frigul nu vrea sa porneasca dimineata.am cumparat baterie noua de la rombat 75 amperi.cat a fost -17 grade afara a pornit,cum este -25 grade nu mai porneste.cand dau la cheie motorul parca vrea so ia dar parca ceva nu-l lasa.si cu toate ca e bateria noua la a-8-a cheie moare bateria.Am fost cu ea la service de unde am luat bateria,deoarece este in garantie si-mi spun ca este de la releul regulator din alternator deoarece la masurarea bateriei tensiunea scoasa este de 13,5.nu inteleg, cand este mai cald si porneste n-ar trebui sa fie tot la fel releul de vina.ce releul este stricat numai cand sant temperaturi de -25? Va rog sa ma ajutati si pe mine! Aia de la service imi cereau sa las masina acolo 2-3 zile sa-mi schimbe releul,dar de unde sa stiu eu ca ala este de vina si nu umbla la alceva.Eu cred ca-mi baga tot felu de probleme ale masinii doar ca sa nu-mi schimbe bateria.Eu cred ca este bateria de vina ca se descarca la ger.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- e_alin
- **
- 344 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- ghicajanu maria
- OP
- 2 mesaje
- din 08 Feb 2012
- Vectra 1997
- Bacau
ghicajanu maria
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns.S-ar putea sa fie de la motorina cum spuneti dumneavoastra,dar ma intreb de ce o baterie noua luata de 2 saptamani nu duce mai multe chei.Sant zile cand de la prima cheie o auzi cum moare.Am crezut ca am un scurt la masina,dar am dus-o la service si nu are.Si toate atea doar cand este ger.Daca apuc sa o pornesc,apoi nu mai am toata ziua probleme cu ea.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
nu umbla la alternator pana nu verifici tensiunea pe firele (nu pe bornele bateriei) care sunt sertizate in bornele + si -.
vei avea surpriza sa constati ca ai incarcarea buna,adica in jur de 14 v si umblai degeaba la alternator.
pt. detalii de remediere suna-ma la [editat] sau cauta pe-aici pe forum ca am mai scris dar nu mai stiu unde.
vei avea surpriza sa constati ca ai incarcarea buna,adica in jur de 14 v si umblai degeaba la alternator.
pt. detalii de remediere suna-ma la [editat] sau cauta pe-aici pe forum ca am mai scris dar nu mai stiu unde.
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
ghicajanu maria a scris:multumesc pentru raspuns.S-ar putea sa fie de la motorina cum spuneti dumneavoastra,dar ma intreb de ce o baterie noua luata de 2 saptamani nu duce mai multe chei.Sant zile cand de la prima cheie o auzi cum moare.Am crezut ca am un scurt la masina,dar am dus-o la service si nu are.Si toate atea doar cand este ger.Daca apuc sa o pornesc,apoi nu mai am toata ziua probleme cu ea.
vezi ca la frig randamentul bateriei scade puternic, de aia nu duce "mai multe chei". poti duce bateria in casa noaptea ca s anu se descarce de la frig. Sau poti face o husa anti-inghet la baterie (din 2 plase izoterme ce le gasesti in Real de exemplu cu 3,9 RON/bucata).
baga 2-3L de benzina la un rezervor de motorina si incearca apoi sa pornesti.
pune contacttul de 2 ori si asteapta sa se stinga becul de la preinlcazire (ala cu spirala), abia apoi da-i pornire.
evident bujiile incandescente sa fie in stare de functionare, ca altfel n-o pornesti pana la primavara.