Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.
Colegii care m-au urmarit aici https://www.clubopel.com/vie...62&highlight= , stiu despre ce e vb, pentru ceilalti spun pe scurt: am o punte de pe o masina care are G80, si vreau sa o pun pe masina mea, care nu are aceasta... optiune, ca sa zic asa.
Ce trebuie sa modific? Doar grupul in sine, sau toata puntea? Studiate vizual pe exterior nu se vad diferente.
Pana sa demontez masina cu G80, am probat-o si la 4x2 nu bloca nimic, patina in gol. In modul 4x4, pe usor nu pe greu, bloca roata suspendata. 4x4 pe greu nu am probat.
Deci merita sa m-a complic?
Astept sfaturi. Multumesc.


Ultima modificare făcută de cip077 la Mie 24 Aug, 2011 10:52 pm
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca puntea e tot de pe 2.2,nu modifici nimic,o pui si gata.Toata smecheria e in diferential,si nu se vede nimic pe afara.Cel putin asa e la Frontera A,unde se cupleaza mecanic (nu pneumatic,ca la tine).Si din cate stiu,se probeaza cu ambele roti ridicate.Ar trebui sa se invarta in acelasi sens.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Mersi Dragos, sa studiez mai amplu problema, nu stiam proba cu amandoua ridicate. Am probat doar in teren, cu una suspendata.
Masinile sunt 2.2, identice, diff doar la EGR(2000/vacuum si 2003/electric) si deci instalatie.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
L.S.D.-ul daca mai e functional, nu are treaba in ce treapta de viteza e cutia sau daca e pe greu sau pe usor, 4x2 sau 4x4. El isi vede de treaba lui. Un L.S.D. functional, ar trebui ca avand o roata suspendata sa plece de pe loc., daca efortul nu e prea mare.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ok, deci sa repet, cu masina inclinata intr-un 'sant', spate stanga a ramas in aer. Nu am putut sa ies de acolo, roata suspendata se invartea.
Am cuplat butonul de 4x4, si am iesit usor. Roata suspendata a dat sa se roteasca rapid si apoi in acelasi tempo cu cea din dreapta.
Deci e functional?
Multumesc de rasp d-l Radu. Am retinut si 'daca efortul nu e prea mare'. Deci cum trebuie sa lucreze acest LSD?
Cred ca in final o sa las puntea mea asa cum e.
Oscilez.
Seara buna.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sa iti spun cum era al meu cand inca mai functiona (am si o filmare video cu telefonul): Am ridicat o roata din spate in aer, am pus puntea pe caramizi, am scos cricul si apoi am incercat sa plec doar in 4x2. La inceput, roata din aer a efectuat una - doua rotatii (motorul mergea la ralanti), dupa care a aparut un efort (a trebuit sa accelerez ca sa nu se opreasca motorul) si masina a inceput sa se miste greu (se freca puntea pe caramizi) si a plecat, a cazut de pe caramizi. Acelasi lucru l-am observat in noroi: dadea sa se invarte o roata, apoi mergeau amandoua. Dar daca efortul e foarte mare (de ex. o roata e in aer si cealalta e prinsa intre bolovani) incep sa patineze discurile ... chiar si noi nu pot bloca diferentialul 100%.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ce matinal sunteti. Acum am demontat deja masina si nu am cum sa-l probez mai amplu. Cred ca nu prea merita sa-l schimb. Poate si uzura e mai mare, fiind din 2000, pe cand a mea e 2003, mi-e ca ma 'scarpin' inutil. Pun puntea cu LSD si ma trezesc cu cine stie ce semering uzat pe acolo. Sa termin cu sch de instalatie, sa o pornesc si pana atunci m-a decid.
Ozi superba sa aveti si ms inca odata.
  • ICSULESCU0

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 2004 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu am LSD si indiferent daca e cuplat 4x4 sau nu, daca una din roti de pe puntea spate e ridicata si o turezi un pic, masina iti este impinsa de roata ramasa pe sol.
Nu's pentru un efort mare, recomand ARB-ul decat sa schimbi consumabilele la un LSD.
Discurile de frictiune se uzeaza relativ repede, iar un schimb al lor, cu tot cu manopera, te duce pe undeva pe la 3000-3500 de lei.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ok boss, si ...'ARB-ul' cu ce se mananca. Scuza-ma dar nu stiu ce e si nici nu am auzit in termeni.
Te rog, daca vrei, sa vii cu detalii. Multumesc.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ARB-ul e un diferential blocabil, se foloseste cu precadere in offroad, necesita sa ai montat pe masina un compresor pentru ca actionarea lui se face pneumatic si eu nu-l recomand.
  • ICSULESCU0

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 2004 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ARB-ul il folosesti doar la nevoie si atat, LSD-ul e cam de domnisoare. De altfel nici nu cred ca ai nevoie de blocant onroad, iar LSD-ul offroad e ca o domnisoara in bocanci. E echipata, da' tot domnisoara e

O comparatie se poate vedea aici: http://www.youtube.com/watch?v=C2wkW05Pc6c


Ultima modificare făcută de ICSULESCU0 la Vin 26 Aug, 2011 10:49 pm
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Decat un ARB pe care sa il folosesti foarte rar, mai bine un LSD pe care il folosesti tot timpul.
  • ICSULESCU0

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 2004 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu am LSD si as prefera un ARB, sincer.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Depinde ce faci cu masina. Eu unul, niciodata nu mi-as pune un ARB ... poate daca il primesc gratis. Daca e sa imi cumpar, atunci o sa-mi iau un Detroit.
  • ICSULESCU0

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 2004 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
autoblocant, nerecomandat onroad: http://www.youtube.com/watch?v=ApZ6_VcTY1k se deblocheaza doar cand iei piciorul de pe acceleratie.
prefer sa-l blochez doar cand am nevoie
modificat: greseala mea, se pare ca exista si alt tip: http://www.youtube.com/watch?v=RGacog60-tQ
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Boierasilor am cam deviat de la subiect.
Nu dau bani pe nici un fel de alt dispozitiv, blocant, autoblocant, sau ce o fi el.
Discutia este doar despre LSD, dar dupa cece citite.... cu siguranta las puntea mea asa cum a facut-o mamica ei.
Noapte buna, sa aveti.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare. Din pct meu de vedere DISCUTIA E INCHEIATA, masina a iesit din reparatie tot cu puntea ei, si asa o sa ramana.
Moderatorii decid daca mai ramane deschis.
O zi buna, tuturor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR