Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • MFA
  • OP
  • 3 mesaje
  • din 17 Aug 2011
  • Astra 2002 Y20DTL
  • Botosani
  • MFA

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Detin un Opel Astra G 2002 , motor 2.0 DTI (DTL). Probleme intampinate:

- Dimineata : porneste greu, iar dupa ce porneste turatia variaza timp de 5-10 secunde dupa care revine la normal,masina scotand un fum albicios la pornire. Tin sa precisez ca daca o turez sa spunem in 1500 turatii dupa 30 secunde de la pornire, masina trepideaza , la fel ca si turatia care nu ramane constanta.
- Cosum ridicat
- Masina acelereaza greu dupa pornire , iar la viteze de peste 80-90 km iarasi accelereaza foarte greu
- Putere relativ slaba , masina trage greu la deal
- Motor se aude tare

Reparatii pana in momentul actual:
- Am curatat admisia
- Am indreptat tachetii de la motor (asta cand am curat admisia)
- Am schimbat furtunul de retur
- Schimbat consumabile
- Am reparat alternator
- Schimbat toate 4 bujiile cu altele noi incadescente NGK
- Am schimbat cele 3 electrovalve ( turbo,egr,vacuum)
- Am schimbat fulia de la vibrochen
- Reparat/reconditionat cutie servodirectie
Skip ads

  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
porneste usor la cald? daca da,nu cred ca e de la pompa.Mai verifica si bateria de la filtru,la mine pe acolo prindea aer si inteligentul de mecanica la care a dus masina fostul proprietar a alimentat pompa direct din rezervor,fara sa mai treaca prin filtru.
  • MFA
  • OP
  • 3 mesaje
  • din 17 Aug 2011
  • Astra 2002 Y20DTL
  • Botosani
  • MFA

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2011

  • Mesaj Privat
La cald porneste fara probleme... Face aceasta figura dupa ce sta degeaba mai multe ore. Nu stiu la ce te referi cand spui "bateria de la filtru" Sad
  • ASTRA 2.0 DTI

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si eu am avut acceasi pb la vechea astra 2.0 dti si dupa ce le-am schimbat furtunasele de retur a pornit la sfert oricand indiferent cat timp statea masina nepornita!
cam 50-60 de lei ma costat...dar daca zici ca le-ai schimbat deja...
Vad ca ai schimbat o gramada la masina...sper sa ''nimeresti'' pb si sa rezolvi!

oricum daca zici ca porneste greu dimineata si cu mult fum alb si dupa aceea porneste ok,eu sunt de parere ca sigur ti se dezamorseaza pompa!
  • kmykze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
wow, ai schimbat ceva la ea...
adevarat a ramas pompa de injectie...dar e destul de scumpa, poate incerci inaine sa faci o curatare a injectoarelor cu ultrasunete, motorina la cald e mai subtire...lafel de bine poate pierde presiune si pe la pompa....imi pare rau, motoru asta este foarte fiabil, al meu merge cu doar 4 L de ulei Smile) imi curge peste tot....
  • salbog333ro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nu prea am inteles traba cu INDREPTAT TACHETII! adica i-ai reglat?

fum albicios la pornire - inseamna amestec sarac in carburant sau apa in capul pistonului (asta mai rar), atunci cand se ciupeste garnitura de chiuloasa. Daca nu ai avut probleme cu supraincalzirea lichidului de racire inseamana ca asta pica. mai ramane sa verifici daca nu cumva se dezamorseaza (verifica cele doua furtune care intra in filtrul de motorina - au doua garnituri (oringuri) care cu timpul, de la vibratii, se duc).

variatia turatiei si trepidatiile - inseamna cantinate mica de carburant (sau trage aer pe undeva) verifica turul si returul dintre rezervor, filtru si pompa de injectie. chiar si sorbul din rezervor (curatal).
  • MFA
  • OP
  • 3 mesaje
  • din 17 Aug 2011
  • Astra 2002 Y20DTL
  • Botosani
  • MFA

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2011

  • Mesaj Privat
tacheti erau strambi un pic...adica inchiderea nu se facea etaj...si i-a indreptat mecanicul dupa care s-a uitat cu ceva luminos sa vada daca e ok. A reparat taicamiu ceva pe la alternator. Tin sa precizez ca masina porneste dupa 1-2 secunde dimineata fara sa ii fac nimic...dar tot scoate putin fum la pornire. ma gandesc sa nu fi fost tensinea mica si sa nu fi functionat normal calculatorul pompei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR