- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am cumparat astazi un astra g caravan y20dth din 2001.Masina am luat din garaj de la proprietara,nefiind pornita de vreo 2-3 zile.Am dat prima cheie,si scotea fum albastru/alb.ceva de genu si motorul zici ca se rupea in doua.Am dat sa accelerez si s-a oprit.Am dat a2a cheie si al fel facea,trepida motoul foarte tare.Am lasato asa un pic si apoi sia revenit la normal.Nu scotea fum deloc,desi o acceleram cu motorul rece.Ce sa fie? senzorul ala..crankshaft? daca da...unde e pozitionat la motorul meu?
Alta problema..mergeam cu ea incet si se aprindea masina cu cheita,am vrut sa o accelerez si nu se accelera mai mult de 1500,calcata la maxim,apoi isi revenea si se stingea si becu ala.Ce sa fie?repet: la prima pornire zici ca se desface,asa urat face.
Si inca ceva: nu am filtru de motorina.Am un furtun tras conectat direct la conducta care vine din rezervor.Ce sa fac?Sa fie furtunu ala de vina?Astept raspunsuri urgent urgent de la cei care au patit asa ceva!
Ultima modificare făcută de danielddd la Mie 17 Aug, 2011 9:40 pm
Alta problema..mergeam cu ea incet si se aprindea masina cu cheita,am vrut sa o accelerez si nu se accelera mai mult de 1500,calcata la maxim,apoi isi revenea si se stingea si becu ala.Ce sa fie?repet: la prima pornire zici ca se desface,asa urat face.
Si inca ceva: nu am filtru de motorina.Am un furtun tras conectat direct la conducta care vine din rezervor.Ce sa fac?Sa fie furtunu ala de vina?Astept raspunsuri urgent urgent de la cei care au patit asa ceva!
Ultima modificare făcută de danielddd la Mie 17 Aug, 2011 9:40 pm
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
inca ceva am descoperit,problema (Cred) pornirii greoaie dimineata... returul injectoarelor,furtunasele alea mici comunica intre ele de la un injector la altul,dar la capat (partea inspre distributie cum stai cu fata la motor) este o bucata de furtunas de ala mai lung si nu stiu unde vine bagat.va rog sa ma ajutati sa o pun pe picioare sa mearga perfect. 0745099352 daca poate cineva sa ma sune sau sa imi dea un sms unde vine bagat furtunasul ala de la retur.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am chemat pe cineva acum cu un motor la fel si m-am uitat unde intra furtunasul ala.Problema e ca la mine nu mai am surubul ala care intre in pompa cu stutul ala pe el.am doar unul fara stut in care e mufat returul cred.Am pornit masina sa vad daca da motorina pe la retur la injectoare si nu a dat deloc.Care sa fie cauza? De ce nu vine motorina pe retur la injctoare?
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
nu cred ca a fost prost, i se dezamorsa pe la filtru si decat sa mai faca vreo investitie a pus-o pe direct.
pune-i filtru, vezi cum stai cu sorbu din rezervor, curata sistemul de injectie cu winns si dupa aia vezi cum sta treaba.
pt toate astea da cautare, cred ca-ar fi trebuit s-o faci inainte sa cumperi masina!
bafta!
ps. de la inceput am o banuiala cu problema masinii tale, sa nu fie ce cred eu, dar ba a scos filtru, ba si returu injectoarelor, sa vedem, ne tii la curent, te rog?
pune-i filtru, vezi cum stai cu sorbu din rezervor, curata sistemul de injectie cu winns si dupa aia vezi cum sta treaba.
pt toate astea da cautare, cred ca-ar fi trebuit s-o faci inainte sa cumperi masina!
bafta!
ps. de la inceput am o banuiala cu problema masinii tale, sa nu fie ce cred eu, dar ba a scos filtru, ba si returu injectoarelor, sa vedem, ne tii la curent, te rog?
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Ce banuiala ai? zi si mie sa stiu la ce sa ma astept.!Masina are 260 000 km reali pentu ca il stiu pe omul de la care am cumparato.El mergea cu ea moranit,nu a fost masina jarita,sa faca cu ea curse,viteza,nici vorba.Spune si mie ce banuiesti.
Ma mai intreb acu daca oare s-a umblat in pompa de a facut in asa fel sa nu dea motorina pe retur,injectoarele.
Ma mai intreb acu daca oare s-a umblat in pompa de a facut in asa fel sa nu dea motorina pe retur,injectoarele.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ai luat-o pe degeaba ?
Masina asta are muulte improvizatii facute si de obicei improvizatiile nu se fac daca masina merge bine.
Banuiesc ca ai luat-o ieftin si ai zis ca ai facut afacerea vietii, s-ar putea sa regreti ziua cand ti-ai luat Y20DTH, daca nu esti mecanic reparatiile o sa te coste timp, bani si nervi.
PS Stii ce banuie Virgil ? ...pompa de injectie, si nu e departe de adevar. Ce e ciudat e ca si un senzor de crankshaft bulit da aceleasi defecte
P1220, P1335 coduri de eroare care cred ca le ai si tu pe motor.
Iti recomand sa te apuci de citit si sa aduci un mecanic+ laptop sa mai umble la ea.
Masina asta are muulte improvizatii facute si de obicei improvizatiile nu se fac daca masina merge bine.
Banuiesc ca ai luat-o ieftin si ai zis ca ai facut afacerea vietii, s-ar putea sa regreti ziua cand ti-ai luat Y20DTH, daca nu esti mecanic reparatiile o sa te coste timp, bani si nervi.
PS Stii ce banuie Virgil ? ...pompa de injectie, si nu e departe de adevar. Ce e ciudat e ca si un senzor de crankshaft bulit da aceleasi defecte
P1220, P1335 coduri de eroare care cred ca le ai si tu pe motor.
Iti recomand sa te apuci de citit si sa aduci un mecanic+ laptop sa mai umble la ea.
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
nU are cum sa fie pompa,pentru ca ea porneste la sfert,si cand e calda.Azi dimineata de exemplu nu a mai zguduit motorul.Am dat odata la cheie si sa oprit,apoi la a2a a pornit perfect si mergea normal.Cred totusi ca e ceva de la alimentare,tinand cont ca am gasit returul ala de la injectoare liber,desi motrina nu curgea din el cand am pornit motorul.
Nu consuma ulei deloc,de tras trage bine,fum nu scoate gram..nici cand e rece,la prima pornire,chiar daca o calc la fund.Am gasit capacul filtrului de motorin un pic crapat si banuiesc ca de asta a pus-o pe direct.Poate ajung maine pe la dezmembrari si o sa iau capaul de la filtru si conducta aia care imi lipseste.Am avut 1,7dti si mi-a mancat zilele,ma rugam sa ii dea cineva foc,sper sa nu patesc la fel si cu asta.
Nu consuma ulei deloc,de tras trage bine,fum nu scoate gram..nici cand e rece,la prima pornire,chiar daca o calc la fund.Am gasit capacul filtrului de motorin un pic crapat si banuiesc ca de asta a pus-o pe direct.Poate ajung maine pe la dezmembrari si o sa iau capaul de la filtru si conducta aia care imi lipseste.Am avut 1,7dti si mi-a mancat zilele,ma rugam sa ii dea cineva foc,sper sa nu patesc la fel si cu asta.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai cred.Sunt unii ca asa le lauda si nu le-ar schimba pe nici o alta masina,si altii (gen eu) nu vad ce ar fi bun de zis despre asa masini.O sa o dau si eu cu vreo 3 mii de euro la vreun samsar si gata,in caz ca nu ii dau de cap.Dar sper sa se rezolve,pt ca motorul merge foarta frumos,si silentios.
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am pornito iar mai devreme,a pornit la sfert,motorul nepornit de dimineata,si fara gram de fum. NU INTELEG CUM E POSIBIL SA NU IASA MOTORINA PE RETUR LA INJECTOARE! EXPLICATI VA ROG! SA FIU LAMURIT!NU CONCEP ASA CEVA SI NU AM AUZIT IN VIATA MEA DIESEL SA NU DEA MOTORINA PE LA RETURUL INJECTOARELOR.!
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am mai aflat ceva,cica pe retur la injectoare nu da motorina decat cand e in sarcina masina,cand o calci mai tare.E posibil sa fie asa?Mi-a zis tot un mecanic.Ce-i drept,in partea dreapta jos,pe directia unde era furtunasul ala de la retur e umed tot pe acolo.Sa dea Dzeu sa fie asa si sa dea numai in sarcina,si nu alte trasnai care sa-mi manance banii.Mai spuneti si voi o parere...
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Mai omule tu chiar nu ai noroc la masini! Da sincer, acum nu te-ai uitat cand ai luato? Eu am venit la proprietarul masinii mele, cu o lista de defecte, daca le remediezi ok, daca nu, mergem mai departe! Fiind scos furtunasul ala de retur, ti-a anulat faza cu fumul, dar nu e bun sa fie lasat asa sa curga pe unde vrea! Mergi la un service bun sa iti spuna care e buba, sa nu mai dai bani aiurea, iar daca nu e in regula, nu stiu, fa ce crezi!
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pe la retur da in sfarsit !Si e adevarat ca da numai cand o calci mai tare.Nu ai cum sa anulezi fumul la masina daca scoti returul la injectoare,ca tot cat baga pompa atata intra in camera de ardere.Maine cumpar capac la filtru de motorina,conducta de la filtru pana la pompa,si furtun de ala pt retur.Nu mi sa mai aprins nimica in bord si e silentioasa,nu fumega.Eu am luat masina asta pentru ca nenea asta nu a stat niciodata pe dreapta cu ea,a mers zi de zi indiferent ca era vara sau iarna.Si am vazut si modul cum conducea,70-90,asta era mersul lui.Problemele care le are masina nu sunt asa grave cred eu,fata de altii care nu le dau de cap,doar ca eu sunt mai ..perfectionist si vreau sa mearga ca de fabrica.Am bafta ca nu repar in service ca nu imi permiteam masina asta.Si desi am jurat ca opel diesel nu o sa mai am in curte,am zis sa trag o carte cu asta,ca o cunosc.Si.....daca e sa nu mearga..am sa o vand si eu mai departe si asta e,nu e prima data.
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Injectoarele da pe retur numai cand motorul este in sarcina sau foarte turat. Nu mai sta mult cu motorul asa si pune-i filtru de motorina, conecteaza returul de la injectoare, in pompa de injectie,schimba furtunasele de retur ca sunt coapte si dezamorsau pompa de injectie(de aceea le-a anulat) pune testeru sa vezi ce erori ai, nu ar strica daca ai face o proba cu un senzor de rotatii pe care il poti gasi sub racitorul de ulei, are un singur fir care ajunge pe langa egr si vine prins de galeria de admisie un oartea dreapta cum te uiti la motor
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
cum stau cu fata la motor.La pompa,care e conducta de tur si care de retur?La mine conducta din stanga pompei duce direct in rezervor,si pare ca nu e umblat la ea,iar conducta din dreapta,cea care ii lipseste stutul ala de vine conectat returul de la injectoare duce la conducta care intra in filtru,aia care e invelita intr-un fel de sita.Lamuriti-ma si pe mine,ca am cumparat azi bateria de filtru si conducta aia cu stutul pt retur la injectoare.Daca e sa pun conducta asta cumparata,ar insemna sa o conectez la pompa la olenderul din dreapta cum stai cu fata la motor,si celelalt capat la filtru,corect?astept rasp urgent ca stau cu masina desfacuta
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am rezolvat-o si pe asta.Am pus tot la loc cum trebuia,uitandu-ma la un amic cu un motor la fel.Am pornito si merge normal,trage super si in deal,insa acu am alta problema..cand opresc motorul aud ceva batand park la mijloc intre scaune.si toba nu e ca am verificat.tamponul la motor,asta din spate l-am dat jos si l-am pus inapoi ca era slabit de tot.ceva dur bate in sasiu cand opresc motorul.Alta bataie pe dreapta fata la gropi,dar banuiesc ca e un telescop,ca le am cam moi.Ce credeti de bataia dintre scaune?