Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Puya

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut , masina nu este a mea este a unei cunostinte, si are urmatoarea problema. A venit cu masina seara bine mersi , a doua zii dimineata a dat sa plece a pornit masina ~2 secunde dupa care a murit motorul. Acum cand incearca sa o porneasca invarte dar nu mai porneste , poate sa incerce mult si bine , 2 bujii erau arse , nu functionau , una din ele s-a rupt in chiuloasa , cealalta a schimbat-o. Tot nu vrea sa porneasca cu 3 buji bune. Problema mai este ca la motor este o cutie cu sigurante ( 2 la numar ) si mai multe relee. Una din acele sigurante o arde cand pune contactul , si martorul check engine nu se mai aprinde la punerea contactului. Am incercat sa amorsam circuitul de alimentare dar fara folos. Am mai observat ca atunci cand punem siguranta cu probleme si miscam de ea in timp ce punem contactul , becul check engine se mai aprinde si dispare si acul de la turometru urca aproape de 6000 rpm si scade la 0 apoi. Motorul este 2.0 X20DTL , din 1998 sau 1999 nu stiu momentan anul concret.
PS : Daca scot un releu mai mare cel din drepata sigurantei care se arde , nu se mai arde siguranta cand pun contactul.
Ce sa fie oare ?
Multumesc

Ok , m-am uitat pe autodata si se pare ca siguranta care mi-o arde cand pun contactul este cea de ENGINE MANAGEMENT. Si daca scot releul de langa ea ( Engine control relay nr 10 in poza ) nu se mai arde siguranta , dar masina tot nu porneste si tot nu apare martorul de motor ( cel galben ) si pare normal din moment ce siguranta este arsa. Dar din ce cauza sa arda siguranta ? Firele care duc in siguranta nu fac atingere intre ele ( unde am putut vedea adica in cutie ).
  • Puya

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o ! , Era o mufa undeva sub furtunul acela gros din fata , o mufa cu 2 fire groase ( rosu si maro ) si inca 2 subtirele , care era acoperite de un capac cu 2 surubele mici , capac care se culiseaza , firele se topise si faceau atingere si sarea siguranta, am izolat firele si am dat la cheie mai mult timp , pana s-a amorsat din nou si a luat-o , merge ok acum.
  • rmf77

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Buna. Am si eu cam aceeasi problema , cand pun contact se aprind in bord doar martorul de la baterie,ulei si motorina si nu vrea sa porneasca desi se invarte motorul.
  • rmf77

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Mentionez model vectra b an 1997 motor 2.0 tdi , model motor x20dtl. Poate fi acea mufa si mai exact care este?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR