Zrc
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2008
- Mesaj Privat
Buna seara.
Am un Opel Astra Caravan 1.6 i motor X16SZ. Problema este ca mananca foarte mult ulei, nu are putere. Am facut azi un test pentru a vedea compresia acestuia. Fata de copresia indicata in manualul tehnic de 10:1 motorul meu are raportul 8 6 8 8 .
Se poate face ceva pentru a reveni la normal? Daca da, care ar fi acestea? Schimbarea motorului sau segmentarea acestuia? Cat ar costa fiecare din aceste operatii si care este cea mai buna solutie?
Va multumesc!
Am un Opel Astra Caravan 1.6 i motor X16SZ. Problema este ca mananca foarte mult ulei, nu are putere. Am facut azi un test pentru a vedea compresia acestuia. Fata de copresia indicata in manualul tehnic de 10:1 motorul meu are raportul 8 6 8 8 .
Se poate face ceva pentru a reveni la normal? Daca da, care ar fi acestea? Schimbarea motorului sau segmentarea acestuia? Cat ar costa fiecare din aceste operatii si care este cea mai buna solutie?
Va multumesc!
- valyd11
- **
- 385 mesaje
- din 16 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 385
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2009
- Mesaj Privat
Nu sunt in masura sa iti dau un raspuns exact, dar la mine la vechea dacie cand nu am avut compresie mi-a schimbat supapele, . Nu manca ulei motorul, mergea urat de tot...
Cat despre schimbat motorul, conform www.rarom.ro trebuie sa aiba cel putin aceleasi emisii de gaze ca vechiul motor, si cum x16sz-ul are doar 52 kw nu vad ce motor ai putea pune pe un caravan destul de greu. Ar fi ideal sa gasesti tot un X16SZ dar sunt cam rare...
Cat despre schimbat motorul, conform www.rarom.ro trebuie sa aiba cel putin aceleasi emisii de gaze ca vechiul motor, si cum x16sz-ul are doar 52 kw nu vad ce motor ai putea pune pe un caravan destul de greu. Ar fi ideal sa gasesti tot un X16SZ dar sunt cam rare...
elcodelau
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1993 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Zrc
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2008
- Mesaj Privat
am fost la service si am constatat ca: blocul motor nu are margine in punctul mort superior. dar pe supape am destul de multa depunere. urmeaza sa fac segmentare, rectificare chiulasa la firma specializata (unde o sa schimbe semeringuri, rectifice scaunele si supapele daca este cazul), schimbare garnituri chiulasa, admisie, evacuare, capac culbutori, furtunul acela din partea dreapta a chiulasei(s-a rupt la demontare) kit distributie (curea, rola intazatoare, pompa apa), curatare corp injectie.
elcodelau
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1993 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
parerea mea stai potolit cu reparatiile astea pe care le enumeri la citi bani costa sigur iti gasesti aci pe forum un motor si iesi mai ieftin ca sa nu mai vorbesc ca mecanicul nu isi asuma nici un risc dupa toate astea. dar hotarirea iti apartine (pe mine operatiunile de care vb tu ma-u costat 16 mil acum 2ani si fara sa scap de problema cu lipsa de putere )
Zrc
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2008
- Mesaj Privat
elcodelau
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1993 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat