justcosty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1996 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2009
- Mesaj Privat
salut! am si io o problema cu ambreiajul la vectra b 1996 1.7 TD...
tine foarte jos si dimineata cand pornesc motorul nu-mi intra in viteza... trebuie sa stau 5-10 min. pe loc pana se incalzeste motorul si apoi incepe sa tina ambreiajul ...
as vrea sa stiu daca se poate regla pedala de ambreiaj sa tina mai sus ... sau daca e alta problema cu el.
multumesc anticipat!
tine foarte jos si dimineata cand pornesc motorul nu-mi intra in viteza... trebuie sa stau 5-10 min. pe loc pana se incalzeste motorul si apoi incepe sa tina ambreiajul ...
as vrea sa stiu daca se poate regla pedala de ambreiaj sa tina mai sus ... sau daca e alta problema cu el.
multumesc anticipat!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am avut o pb asemanatoare, dimineata nu aveam ambreiaj deloc iar cand se mai incalzea avem ceva. Dak ai ambreiaj hidraulic (eu am vectra b) este pompa. De ce a fost la mine pompa, am incercat sa aerisesc (urmareste furtunul care pleaca de la pompa duce undeva la cutie acolo are un aerositor) si de atunci nu a mai intrat in viteza k motorul pornit numai la rece. Am schimbat pompa si merge.
justcosty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1996 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2009
- Mesaj Privat
boby1510 a scris:Am avut o pb asemanatoare, dimineata nu aveam ambreiaj deloc iar cand se mai incalzea avem ceva. Dak ai ambreiaj hidraulic (eu am vectra b) este pompa. De ce a fost la mine pompa, am incercat sa aerisesc (urmareste furtunul care pleaca de la pompa duce undeva la cutie acolo are un aerositor) si de atunci nu a mai intrat in viteza k motorul pornit numai la rece. Am schimbat pompa si merge.
de asta imi era si mie frica ... sa nu fie pompa.
si pompa ai cumparat-o noua ?
twofast4u_2005 id meu de mess.
merci
justcosty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1996 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2009
- Mesaj Privat
- costel.diaconu
- **
- 86 mesaje
- din 27 Apr 2009
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
costel.diaconu
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2009
- Mesaj Privat
justcosty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1996 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
justcosty a scris:
schimb de lichid ? probabil... m`am gandit si la varianta asta, dar mi-e frica sa nu dau in alta problema mai mare ...
costel.diaconu a scris:Poate merge cu o aerisire, eventual schimb de lichid.
schimb de lichid ? probabil... m`am gandit si la varianta asta, dar mi-e frica sa nu dau in alta problema mai mare ...
Cartea recomanda schimbarea lichidului de frana la 2 ani sau 60.000 km; e o operatiune necesara nu optionala.
justcosty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1996 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2009
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
Cartea recomanda schimbarea lichidului de frana la 2 ani sau 60.000 km; e o operatiune necesara nu optionala.
justcosty a scris:
schimb de lichid ? probabil... m`am gandit si la varianta asta, dar mi-e frica sa nu dau in alta problema mai mare ...
costel.diaconu a scris:Poate merge cu o aerisire, eventual schimb de lichid.
schimb de lichid ? probabil... m`am gandit si la varianta asta, dar mi-e frica sa nu dau in alta problema mai mare ...
Cartea recomanda schimbarea lichidului de frana la 2 ani sau 60.000 km; e o operatiune necesara nu optionala.
am masina de 1 an, nu i`am schimbat lichidul pt. k mi`a zis mecanicul k nu e nevoie deoarece culoarea lichidului corespunde.
- costel.diaconu
- **
- 86 mesaje
- din 27 Apr 2009
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
costel.diaconu
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2009
- Mesaj Privat
Nu conteaza culoarea, poate sa aibe si 5 ani si sa nu isi schimbe culoarea, daca nu a fost amestecat cu alt tip de lichid.
Daca te hotarasti sa-i faci schimbul incepe cu frana cu cea mai indepartata roata, urmaresti vasul sa nu ramana fara lichid sa nu intre aer, completezi cand ajunge aproape la fund, dupa ce termini cu frana faci aerisire si la ambreiaj pana iese lichid nou, si atentie la mediu, sticluta si furtunasul.
Daca te hotarasti sa-i faci schimbul incepe cu frana cu cea mai indepartata roata, urmaresti vasul sa nu ramana fara lichid sa nu intre aer, completezi cand ajunge aproape la fund, dupa ce termini cu frana faci aerisire si la ambreiaj pana iese lichid nou, si atentie la mediu, sticluta si furtunasul.
justcosty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1996 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2009
- Mesaj Privat
costel.diaconu a scris:Nu conteaza culoarea, poate sa aibe si 5 ani si sa nu isi schimbe culoarea, daca nu a fost amestecat cu alt tip de lichid.
Daca te hotarasti sa-i faci schimbul incepe cu frana cu cea mai indepartata roata, urmaresti vasul sa nu ramana fara lichid sa nu intre aer, completezi cand ajunge aproape la fund, dupa ce termini cu frana faci aerisire si la ambreiaj pana iese lichid nou, si atentie la mediu, sticluta si furtunasul.
Daca te hotarasti sa-i faci schimbul incepe cu frana cu cea mai indepartata roata, urmaresti vasul sa nu ramana fara lichid sa nu intre aer, completezi cand ajunge aproape la fund, dupa ce termini cu frana faci aerisire si la ambreiaj pana iese lichid nou, si atentie la mediu, sticluta si furtunasul.
ms mult... asa o sa fac!
numai bine!
- finantzist
- *
- 14 mesaje
- din 27 Jun 2010
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
finantzist
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2010
- Mesaj Privat
salut,
am si eu o problema asemanatoare in sensu ca imi face ambreiajul "figuri", are momente cand imi tine foarte jos si ca sa intre in viteza trebuie sa apas foarte tare pedala. cu motorul oprit intra fara probleme, dar cum am pornit motorul incepe sa nu mai vrea sa intre in viteza. am inteles ca trebuie aerisit ambreiajul, insa vreau sa va intreb cum se face?(ca franele, cu motorul pornit/oprit, cu pedala calcata) si inca ceva am urmarit furtunul care intra in cutie de la ambreiaj si acolo unde are aerisitorul se misca. e normal?
multumesc,
am si eu o problema asemanatoare in sensu ca imi face ambreiajul "figuri", are momente cand imi tine foarte jos si ca sa intre in viteza trebuie sa apas foarte tare pedala. cu motorul oprit intra fara probleme, dar cum am pornit motorul incepe sa nu mai vrea sa intre in viteza. am inteles ca trebuie aerisit ambreiajul, insa vreau sa va intreb cum se face?(ca franele, cu motorul pornit/oprit, cu pedala calcata) si inca ceva am urmarit furtunul care intra in cutie de la ambreiaj si acolo unde are aerisitorul se misca. e normal?
multumesc,
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
cu motorul oprit cineva face pedale iar alta persoana aerisete nu are nici o legatura cu motorul ca e pornit sau oprit, eu cind am facut prima data asa moarta a ramas pedala nu a vrut sa-si mai revina deloc asa ca m-am dus sa caut pompa da si cu miscarea la furtun probabil conducata care duce in cutie la pistonas nu mai sta fixa asta nu este o problema normala ar fi sa nu se miste