Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • lica27

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua am si eu o problema, am o vectra b din 2000 x18xel cand o pornesc se aude un zgomot ca si cand ar da sa porneasca dar nu porneste se aude un zgomot sec ,am mai vorbit si eu cu unu cu altu si mi-au zis ca sar putea sa fie bendixu . Intrebarea mea este urmatoarea se poate repara bendixu sau nu , caci sincer daca sar putea repara las repara pt ca e original al masini si am un preten care ma sfatuit ca daca voi avea probleme vreodata cu vreo piesa la masina si daca se va putea repara so repar . Acum as dori sa mai ascult si alte pareri si daca ma poate ajuta cineva antr-un fel as fi recunoscator . locuiesc an bucuresti daca stie cineva cum sal repare . ps ... mentionez ca nu mai porneste deloc multumesc pt timpu acordat
Skip ads

  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Electromotorul se repara prin schimbarea bendixului din cate stiu.Bendixul eu stiu ca nu se repara.Exact aceeasi problema ca tine o am si eu.Cand e mai rece afara si dau sa o pornesc patineaza bendixul.Are dintii care invart volanta uzati si scapa.Eu trebuie sa-l cumpar.Nu e scump,vre-un milion jumate.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Se face o mare confuzie intre bendix si starter,din obisnuinta si invatat gresit termenii.Bendixul este mecanismul de roata libera care culiseaza pe axul rotorului si cupleza pe volanta,el este impins acolo de starter denumit gresit bendix care la capatul cursei da si curentul (+)spre carbuni....asadar cand arunca porneste electromotorul si nu invarte motorul este bendixul uzat NU SE REPARA se inlocuieste,cand arunca bendixul pe coroana dar nu porneste electromotorul e starterul flamat ori carbunii,si cand face doar un zgomot infundat un tzac si atat sant carbunii.De preferat reparatia corecta si cu grija varianta, unui SH e riscanta deoarece ceea ce e defect la asta se uzeaza la toate si dupa noroc poti gasi unul mai uzat ori mai putin uzat.
  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
esti sigur ca este bendixul? se poate repara eu am facut asta la mine se desface, dar mare lucru nu ii poti face decat sa mai intinzi acele arculete mici si sa dai cu putin abraziv fin pe acele bile cilindrice il capsulezi la loc ii dai un punct de sudura si o sa mearga o perioada si dupa incepe iar sa scape. Asa ca unul nou este solutia
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
E riscanta reparatia bendixului,tine de cele mai multe ori f putin mai ales in cazul diesel-ului ,eu nu-mi pot permite sa repar ceva ce va tine cateva saptamani ca vine clientul inapoi cu el si o iei de la inceput pe bani 0 si scuzele de rigoare ...ca sa nu mai zic si faptul ca-ti dai cu firma"n cap ori o reconditionare la un pret corect sa mai tina si min 3 ani e o buna reclama.
Reconditionat inseamna,inlocuit platou carbuni,rectificat colector deoarece de suprafata lui depinde durata de viata a carbunilor,curatat stator de praful si rugina depusa ,inlocuit bucsi...
  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:E riscanta reparatia bendixului,tine de cele mai multe ori f putin mai ales in cazul diesel-ului ,eu nu-mi pot permite sa repar ceva ce va tine cateva saptamani ca vine clientul inapoi cu el si o iei de la inceput pe bani 0 si scuzele de rigoare ...ca sa nu mai zic si faptul ca-ti dai cu firma"n cap ori o reconditionare la un pret corect sa mai tina si min 3 ani e o buna reclama.
Reconditionat inseamna,inlocuit platou carbuni,rectificat colector deoarece de suprafata lui depinde durata de viata a carbunilor,curatat stator de praful si rugina depusa ,inlocuit bucsi...
nu vorbim aici de service-auto vorbim de o carpeala cind nu ai bani
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Corect sportul national la romani carpeala asa cum cel al rromilor e ....ciordeala. Ce mai ieftina carpeala e reparatia corecta si pentru asta nu-i nevoie sa fii la service si in spatele blocului anumite lucruri le poti face la fel de bine.
  • lica27

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
multumesc prieteni dar alta era problema la masina mea nu era bendixu ci electromotorul i se rupsese o ureche si nu mai facea contact cum trebuie am fost la un mecanic batal norocu si nu mi la prins bine asta e viata orcum multumesc de sfaturi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR