Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
O nelamurire in legatura cu pierderea de antigel...daca a mai patit cineva...
Am un signum 1.9 cdti...de ceva vreme bea antigelu...
Dupa cum mi`am dat seama ar consuma lichidul doar atunci cand merg cu clima pornita.....in rest cand e oprita parca nu dispare asa de "mult"il umplu pana la nivel...si merg poate 50 km si se aprinde becul ca imi lipseste apa din sistemul de racire...trag pe dreapta si e gol vasu....cand il deschid se ridica nivelul pana la jumate....si mai complectez....ma gandesc ca face presiune mare in instalatie...ca se vede cand deschid capacul...pe sub masina nu vad nici o urma de antigel...doar condens,ceea ce e normal.....daca a mai patit cineva asa ceva sa imi spuna care a fost remediul....si tin sa mentionez ca dupa ce umblu cu masina vre`o 2 ore...cu apa pe 80 si ceva de grade...opresc....stau 15-20 minute si dau cheie...imi baga caldura si mi se abureste un pic parbrizul...dar numai 2-3 minute...cu ventilatorul pornit pe treata a 3...(fara AC pornit)...deci in ECO...cum s`ar zice,ma gandesc la caloriferul de caldura....dar nu am gasit innauntru umezeala pe jos pe mocheta....cand opresc afara pe caldurile astea miroase a antigel de la motor...dar nu`i dau de cap de pe unde ar putea sa vina....am urcat`o si pe elevator si tot noapte....nimic suspicios...ramane sa dau capacul de la distributie sa vad cum arata pompa de apa...asa ochiumetric deocamdata...ca am impresia ca se poate sa vina si de pe acolo....
Astept parerile voastre...daca sunt patiti ca mine...Multumesc anticipat...
Daca stiti cat m`ar costa kit`ul de distributie cu tot cu pompa+schimbul de ulei cu filtru....fara manopera....as vrea sa stiu la ce sa ma astept.....
Si inca o chestie in legatura cu semnul cu o masina si o cheie peste ea care apare in momentul cand pun contactul in ecranul din partea cu turometrul nu se stinge pana nu pornesc motorul...dupa ce am pornit nu mai apare deloc...e normal sa se aprinda in momentul cand pun contactul si sa stea aprins?
Inca odata multumesc...
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ca sa vezi pe unde pierzi apa te duci la service sa faci o constatare sistem racire.
Legat de aburirea parbrizului, e normal sa se abureasca dupa ce opresti clima, pana se usuca toata umezeala de acolo. Asa patesc si eu si nu am probleme la calorifer.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca e normala aburirea cand pornesc dupa o perioada scurta de oprire...cu motorul inca cald.....tin sa mentionez ca nu umblu cu clima pornita......deci ma cam gandesc ca nu are de unde sa se adune condens acolo....ii in regim ECO....pe LO....si dau cheie si cateva minute vine aer cald pe aerisiri...dupa aceea vine ca si afara....asta`i diferenta....asa face si la tine ACO_008?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Da, cu diferenta ca eu merg 90% cu clima pornita, cand trec pe eco incepe sa miroasa a covor ud si in cateva minute se abureste baza parbrizului. Totul se regleaza daca dau tare aerul spre parbriz.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. o parere(la mine asa a fost) dupa ce am eliminat toate posibilitatile de scurgere a antigelului, cineva mi-a spus sa schimb busonul de la vasul de expansiune. am facut asta si am rezolvat problema. succes.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
deci sa incerc si schimbarea busonului de la vas....sa se scurga me langa garniturile de la capac cumva...cand e presiune mai mare in instalatie?
ca se vede ca e umezita gauricea de sub capac...pe unde da afara cand e presiune mare...
o sa incerc si asa...si va anunt...azi i-am facut schimbul de ulei si am mai dat un ochi pe sub ea...in afara de condens gram de apa nu vad...si totusi pe undeva pleaca....o sa ma mai uit...
Va multumesc oricum deocamdata...
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat garnitura de chiuloasa...
Rezolvat.
  • marquiz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
eu acum cateva zile am fost la service sa schimb distributia si pompa de apa. Si mai aveam o problema imi scotea cateodata fum de la motor si mirosea ciudat( nu de la ambreaj) . si la service ce sa vezi : cand am schimbat pompa de apa pe la cea veche curgea antigel si de la antigelul incins si fumul . deci...verifica si pompa de apa Wink
  • marius100389

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema..imi dispare apa din vas si numa e am schimbat garnetura de chiloasa si am rectificat chiloasa si apa tot dispare imi poate zice si mie cineva unde sa ma mai uit?.k de curs nu curge pe nicaieri
  • PAPY42AG

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 x16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salutare prieteni opel
am un vectra B 1,6 16 v benzina, fara AC,an fabricatie 1996
asi dori o info de unde sa cumpar un radiator racire motor poate sa fie si un SH dar bun,fara pierderi,,sau unul NOU--cam cat costa?
sunt din PITESTI
astept raspuns
PS- ma gandeam sa schimb si lamelele stergator parbriz,sa pun din acelea tip nou. ce dimensiuni au lemelele? sunt diferite intre ele, cel de la sofer parca este mai lung dect lamela stergator dreapta.
  • pal

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
La zafira mea de 1.9cdti 2008 in 4luni am completat 1l antigel .CEeste enervant ca dupa ce completez la maxim cum arata pe vas ,la primul drum mai lung (100KM) scade la minim si de acolo nu mai misca.DE cand a venit frigul parca nici nu baga caldura ca anul trecut.
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, antigelul poate scadea si daca ''ii dai talpa''. La mine de exemplu, dupa ce am mers cativa kilometri cu 200 km/h mi s-a aprins martorul lipsa antigel. Am completat si s-a rezolvat. Antigelul vechi isi pierde din proprietati, in sensul ca se dilata prea mult la temperaturi ridicate, dar se si arde. Plus ca am vazut ca a pierdut lichid racire pe la un aerisitor sau ce o fi acela, de la presiune prea mare in instalatie ma gandesc.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Antigelul nu se consuma la "talpa", ca nu e ulei. Cred ca ar trebui sa vezi daca nu-ti bolboroseste apa in vas.
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu bolboroseste, apa nu s-a dus niciodara peste 90, nu scoate nici fum nici apa pe toba.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Inseamna ca-l pierzi prin alta parte, verifica furtunele, coliere, pompa apa, etc.
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am pus o poza im postul anterior. Pe acolo se vedea ca a curs. Dupa ce am mers cu masina si s-a incalzit teava aia s-a uscat, deci nu a mai curs. Eu cred ca a curs pe acolo cand am suprasolicitat-o.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pe acolo imi curgea si mie,vezi ca e un fel de dop din cauciuc ceva mai tare .La mine am vrut sa-l mai string si s-a rupt partea aia care se vede ,inauntru este cit un surub de 5 ,fiind foarte subtire cedeaza si partea mai proasta este ca nu se gaseste doar asa zisul dop.Eu am bagat fortat o garnitura rorunda ploizata aproape de cota si vad ca nu mai curge de vreo 2 ani .
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mi-a curs pe acolo numai atunci cand i-am dat 200 km/h.
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu un mecanic si acel buson este de fapt un aerisitor, la forja poate refula pe acolo, mai ales daca este uzat acel dop. La mine de exemplu era desfacut, l-am strans cu mana. Deci cine are probleme cu pierderi de antigel suspecte sa verifice si acolo.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Si eu ce am scris mai sus....tot aia .
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR